"Sekoan" aina illalla!
Siis jokaikinen ilta rupean käymään aivan ylikierroksilla, alkaa näihin aikoihin ja pahimmillaan on 23-00 aikoihin. Nukun öisin noin 8h, eli yliväsymyksestä ei pitäisi olla kyse.
Olen siis niin kierroksilla että ihan kaikki naurattaa, tekee mieli hölmöillä, kaikkea voisi tehdä (muttei mitään järkevää kuten siivous tms...), keskittymiskyky nollassa.
Kohtalotovereita? :D
Kommentit (6)
Hanki lapsia. Saat osaksesi jokailtaisen nukkumisshown joka alkaa kello 19 iltapalalla ja päättyy hyvällä tsägällä kello 21 siihen että lapsi nukkuu. Sen jälkeen oot niin kuitti ettei paljon pysty itsekseen sekoilemaan...
Minulla on jo lapsi, joskin pieni vauva vasta. Ei siis järjestä vielä mitään showta ;) ap
On, paitsi otetaan se nukkumisosuus pois mun kohdalla sillä en useinkaan saa unta pe*e, en millään. Alan touhuamaan keskellä yötä kaikkea, usein tiskaan 23-01 välillä ja monet taulut olen nakutellut seinille kello ~03. (ei naapureita)
Ehkä nyt saan kun nukuin viime yönä vajaan 2h ja heräsin jo 04.45 ja oli fyysisesti tosi rankka päivä.
EHKÄ.
Tää ominaisuus on ollut mulla aina...
Mä olen niiiiin ilta-/yöihminen. Tehokkaimmillani klo 21-03. Olen oppinut elämään asian kanssa ja nykyinen työni on kuin luotu tätä varten.
Mun tekis mieli aina iltasella touhuta kaikkea, ihan siivouksesta kaappien järjestelyyn ja lenkkeilyyn. Ihan eri tavalla on virtaa kuin päivällä :)
Vähän ku mun tyttö