Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoli räjähtää, miten toimimaan tunnin parin sisällä?

Vierailija
08.09.2014 |

Nyt aineita, joilla saa suolen toimimaan. Ei ole ummetuslääkettä. Perseeseen koskee. Liikkuminen on vaivalloista, kun koskee niin paljon. Söin tänään kasvisruokaa ja vihanneksia. Eikö niiden pitäisi jouduttaa? Tuntuu kyllä päinvastaiselta.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta suolihuuhtelu. Kokeiltu on synnytyksen jälkeen kun ei toimi. Melkein itkin sitä tuskaa. Toisessa synnytyksessä söin tosi terveellisesti loppuraskaudessa, ennen synnytystö en mitään kovaa vehnää vaan paljon keittoja tms. Ei ongelmaa. (Ei varmaan ollut kyse siitä, mutta kerroin vaan jos jotain kiinnostaa).

Peräruiske? Syötäviä jos ottaa niin vedä sen kahden sijaan vaikka 8 (olen joskus teininä selaillut bulimia palstoja, ei ole oikeasto vaarallista kokemattomallekaan. Tuolla saat vatsan ihan löysäksi ja toimimaan, mutta ripuloit pari päivää ainakin. Se 2-3 mikä ohjeissa sanotaan, ei toiminut edes ekalla kokeilukerralla) tosin nämä toimii kai vasta joskus 6h päästä.

Vierailija
22/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, mutta liukastetta tai jotain ruokaöljyä sormiin ja peräaukkoon ja hiljalleen venytät sitä. Kokeillut en ole, mutta voisi olla varma keino. Sormilla autat ulos jos ei muuta. Kaveri on sh ja kertoi että joutuvat joskus auttamaan vanhusta kakkaamaan. En tosin muista menikö se ihan näin, mutta peräaukko venyy ja jää ammolleen pidemmäksi aikaa jos sitä venyttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieheltäsi apua. Otat pari kaljaa alle ja sanot että kiskoo sinut tyhjäksi. :DD

Vierailija
24/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä IKINÄ ollut näin jumissa. Löysin purkkaa. Kolme jäljellä, hahhaa. Tässä olen vetänyt ainakin litran vettä ja pureskellut purkkaa pytyllä. Suihkea en ole vielä kokeillut. Yritän jos tulisi au naturel ja välillä tuntuu, että voisi ehkä vielä tullakin. En ymmärrä miksi meni näin sekaisin. Ap ,

Vierailija
25/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta kuumaa/lämmintä vettä vessassa peräsuoleen. Toimii

Vierailija
26/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää sinulla on ap ollut vatsa nyt toimimatta? Entä jos miehesi hakee päivystyksestä peräruiskeen?

Vierailija
27/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Ei oikeasti auttanut MIKÄÄN, luumut, kahvi, suolavesi, liikunta.. Ei mikään. Olo oli ihan kamala, usean päivän jätteet suolessa ja vielä ulkomailla oltiin. Kiva sitten apteekin sedälle koettaa demonstroida mikä mättää. Mutta oikean lääkkeen kuitenkin sain, annossuositus oli 1-2 tablettia mutta kelasin että en pelleile tämän tukkeen kanssa enää päivääkään. Otin kolme ja seuraavana yönä mahassa oli järkyttävä möyrintä käynnissä, aamulla ei vielä mitään ja olin lähes epätoivoinen. Mutta mutta, pian tämän jälkeen kyllä vaan se saatana tuli ulos!! Hillitön halko, ja koskaan ei ole ollut niin vapautunut olo (pakko kyllä lisätä että loppu loma oltiinkin sitten ripulilla)

summasumarum, hae ummetuslääkettä.

Vierailija
28/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolavettä!!!

Vierailija
29/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa juokseminen. 2km jälkeen saakin juosta suoraan vessaan.

Vierailija
30/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suihku kokeiltu. Ei tule vielä, mutta kipuilu on helpottanut (eikä koko ajan paskata)!! Ehkä tää tulee omia aikojaan ulos vielä. Ap

Vierailija
31/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kerran jumiin ja tuli maitopurkin kokonen jytkäle ulos lopulta. Olin sillon raskaana ja synnytys ei ollut niin kipeä kuin se pökäleen ulos saaminen.

Ukkos vois vähän tosiaan ehkä avittaa..? Tsemppiä.

Vierailija
32/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:54"]

Mulla auttaa juokseminen. 2km jälkeen saakin juosta suoraan vessaan.

[/quote]

Metsään ehtii nopeammin. Voi jatka vielä lenkkiäkin sen jälkeen.

Vierailija
33/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista paskoinko viikonloppuna. Luulisin, että joo. Ei yleensä suoli ole näin tukossa. Ap

Vierailija
34/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada edes pieni nykäre ulos jollain konstilla (voideltu sormi tms). Siitä se lähtee.

Vierailija
35/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kyllä manuaalisesti avittamista eli tuseeraamista. Kostutat sormea tai kahta esim ruokaöljyllä ja liikuttelet peräaukossa. Pehmennät kovaa massaa sillä.

Vierailija
36/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille. Tunnin kun kävelet niin on ihme jos ei tule. Muutenkin pysyy p notkeana kun liikkuu silloin tällöin.

Vierailija
37/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan auta ttöntämällä mitään perseeseen.. Käyny vain kysymässä välillä vieläkö vatsa on kipeä. Auttaako tuo suolavesi oikeasti? En uskalla juoda jos kovettaa vielä enemmän vatsaa. ,Ap

Vierailija
38/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ummetus yleistä? Kuulostaa kamalalta, mulla ei oo koskaan ollut, vaikka olen synnyttänytkin. Tsempit sulle ap!

Vierailija
39/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
40/64 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koko paketti Imodiumia. Siinä paketissa olevat ohjeet voit unohtaa! On ripulilääke, mutta annosta kohottaessa vaikutus muuttuu käänteiseksi. T-Farmaseutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme