Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman ruokatilaus kotiin, saako tuotteet oikeasti hyvässä kunnossa, tuoreina ja pakasteet pakasteita eikä

Vierailija
17.08.2021 |

Puolisulaneina?

Olen skeptinen, varsinkin hevi-osaston ja lihatuotteiden kanssa, tuovatko ylikypsiä/pehmeitä hedelmiä, jauhelihaa ymv joissa päivämäärä tyyliin seur päivänä jne?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut kotiinkuljetuksella, mutta tiedän, että tilaukset kuljetetaan kylmäautoilla. Noutopalvelua olen käyttänyt, ja ainakin meidän Prismassa kaikki on tullut priimakuntoisena, eli pitkillä päiväyksillä, hevituotteet hyväkuntoisina jne. Luuletko oikeasti, että olisi kaupan etu lähettää asiakkaalle niitä kaikkein huonoimpia / vanhenemassa olevia tuotteita? Lähinnä siis jos haluavat, että tilaaja tekee uudenkin tilauksen joskus.

Vierailija
2/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii hyvin!

Ainoa "moka" että vessapaperi unohtui!

Kaikki mitä olen laittanut esim piniä tomaatteja,olen saanut,ja pakastte ok.

Ei ne pas'aa laita,sehän loppuis just!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti homma toimii ihan kuten pitää. Joskus on ollut pientä sekaannusta. Jotain tuotteita puuttunut ja kerran oli jonkun muun tavaroita laatikollinen mukana. Kerran oli viinirypäleet pilaantuneita rasian pohjalla. Kaikki on kauppa hyvittänyt mukisematta. Aika monta kertaa ollaan tilattu ja tullaan tilaamaan jatkossakin. Vielä on kehitettävää palvelun laadussa, mutta ihan toimiva konsepti. Etenkin näin koronan aikaan.

Vierailija
4/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ihmiset suosisivat näitä kotiinkuljetusmahdollisuuksia tässä määrin, jos sillä kuljetukseen kuluvalla kympillä saisi huonosti toimitettua, pilaantumaisillaan olevaa tavaraa?

Priimaa on.

Vierailija
5/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta laittavat.

Vierailija
6/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kerääjästä millaista tuoretavaraa saat. Jotkut ei katso/välitä yhtään mitä ottavat, ja saatat saada homeisia vihanneksia, mutta siitä pitää valittaa ja saat vähintään rahat takaisin kyseisestä tuotteesta. Vaikka ärsyttävää se silti on. Pakasteet on aina tullut ihan ok.

Vierailija
7/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset päivämäärät ovat lottoa. Joskus se on sama päivä kuin milloin ruoka tulee. Yritäpä siinä syödä 700g jauhelihaa viimeisenä päivänä. Siksi on parempi hakea itse niin saa viimeisen käyttöpäivän viikon päähän.

Mikset laita tilauksen kommentteihin toivetta mahdollisimman pitkästä käyttöpäivästä?

Vierailija
8/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuisia hedelmiä on tullut. Lihoissa oli päivämäärää jäljellä viikon verran. Maitotuotteissa myös pitkät päiväykset. Joku tuote oli korvattu toisella vastaavalla ja tästä oli erikseen ilmoitus. Tilaan vastakin!

Vierailija
9/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viitsinyt Prisman sivuille mennä lukemaan? Siellä selitetty koko kotiinkuljetus ja vastattu kaikkiin sinunkin kysymyksiin.

Vierailija
10/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kymmenisen kertaa ja ollut tyytyväinen. Pakasteet ovat ok,jopa jäätelöt vaikka oli niin kuuma kesä.

Tavalliset hedelmät ja vihannekset ovat olleet priimaa. Jostain syystä tuore inkiväärin laatu ei ole ollut hyvää, nykyisen sen itse ostan kaupasta, samoin kävi valkosipulin kanssa.

Erityistä kiitosta annan ohjeita keräilyyn nettipalvelusta. Jouduin tilapäisesti erikoisruokavaliolle ja nekin tilaukset meni nappiin. Hermo olisi mennyt jos olisin joutunut kaupassa tsekkamaan jokaisen tuotteen erikseen.

Vierailija
11/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut muutaman kerran, ei mitään ongelmia. Kaikissa tuotteissa pitkät päiväykset ja hevit hyväkuntoisia.

Vierailija
12/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Prisman kotiinkuljetukset olleet ihan luokattomia. Pakasteet on kyllä kunnossa, mutta hedelmät ja vihannekset valittu laarin päältä ne mitkä käteen ekana sattuu ja maidoissa, lihoissa yms. ei ole vaivauduttu katsomaan päiväyksiä ollenkaan. Olen ihmetellyt mitä liikkuu keräilijän päässä, kun listalla on selvästi 5 päivän ruoat ja mukaan pakataan 5 maitopurkkia joissa parasta ennen seuraavana päivänä? Lisäksi tuotekorvaavuudet ovat olleet joskus aivan älyttömiä.

Tämä on toistunut useaan kertaan, ei enää tilata mitään Prismasta. Lisäksi foodie.fi on aivan onneton käyttää.

Sen sijaan Citymarket on ollut loistava, hedelmät ja vihannekset on priimaa ja päiväystä riittää.

Vierailija
13/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset päivämäärät ovat lottoa. Joskus se on sama päivä kuin milloin ruoka tulee. Yritäpä siinä syödä 700g jauhelihaa viimeisenä päivänä. Siksi on parempi hakea itse niin saa viimeisen käyttöpäivän viikon päähän.

Missä noin? Meille soitettiin ja kysyttiin, onko OK, jos yhdessä lihapaketissa päiväys on 2 päivän päässä. Kun heidän kriteereissään on, että vähintään 3 päivää pitää olla käyttöaikaa kerätyillä tuotteilla. Sanoin, että ei haittaa, jos muissa paketeissa on pidempi päiväys. 

Vierailija
14/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Prisman kotiinkuljetukset olleet ihan luokattomia. Pakasteet on kyllä kunnossa, mutta hedelmät ja vihannekset valittu laarin päältä ne mitkä käteen ekana sattuu ja maidoissa, lihoissa yms. ei ole vaivauduttu katsomaan päiväyksiä ollenkaan. Olen ihmetellyt mitä liikkuu keräilijän päässä, kun listalla on selvästi 5 päivän ruoat ja mukaan pakataan 5 maitopurkkia joissa parasta ennen seuraavana päivänä? Lisäksi tuotekorvaavuudet ovat olleet joskus aivan älyttömiä.

Tämä on toistunut useaan kertaan, ei enää tilata mitään Prismasta. Lisäksi foodie.fi on aivan onneton käyttää.

Sen sijaan Citymarket on ollut loistava, hedelmät ja vihannekset on priimaa ja päiväystä riittää.

Kannattaa laittaa lisätietoihin tuotteen kohdalle että mahdollisimman pitkä päiväys, ei viimeistä käyttöpäivää seuraavana päivänä. Parasta ennen -tuotteitahan voi käyttää sen päiväyksen jälkeen, ei ne muutamassa päivässä miksikään mene.

Vierailija
15/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta! olen ollut kerääjän kanssa monellakin hyllyllä yhtäaikaa ja niin siinä tiirataan päivämääriä yhdessä!

Se ei ole kaupan etu laittaa "vanhaa" tavaraa.

Lopeta paskanpuhuminen!

Vierailija
16/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittarin kauppias se siellä laskettelee luikuria.

Vierailija
17/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein huomannut että prismassa ruokia keräävät ottavat mahdollisimman pitkät päiväyksen tuotteille. Siis keräilijät kurkottavat hyllyn takaosasta tuotteet. Hevi osastolla keräilijät näyttävät valitsevan tarkkaan hyviä tuotteita keräilyyn.

Mutta tämä meidän kaupassa. Riippuu varmaan paljon kauppiaan asenteesta ja keräilijöiden koulutuksesta.

Vierailija
18/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittarin kauppias se siellä laskettelee luikuria.

No oman kaupassakäyntikokemuksen perusteella valitsin kotiinkuljetukseen CM:n, kun Prisman hevi-osasto on todella surullinen näky ja pakatun lihan tiski (palvelutiskiä täällä ei edes ole) on marinoitua broileria ja porsasta, eikä mitään muuta.

Vierailija
19/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ainakin meillä on lähes joka kerran jotain uutuustuotteita ilmaiseksi mukana( tietysti mainoksena,) mutta kiva niitä on ollut päästä maistelemaan. 

Vierailija
20/25 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tilaaminen ole aika kallista?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi