Prisman ruokatilaus kotiin, saako tuotteet oikeasti hyvässä kunnossa, tuoreina ja pakasteet pakasteita eikä
Puolisulaneina?
Olen skeptinen, varsinkin hevi-osaston ja lihatuotteiden kanssa, tuovatko ylikypsiä/pehmeitä hedelmiä, jauhelihaa ymv joissa päivämäärä tyyliin seur päivänä jne?
Kommentit (25)
Pari kertaa ollaan sitä nouto hommaan testattu ja hyvät ovat olleen ostoskassien sisällöt.
Se itse sovellus on käytettävyydeltään huono. Toki kaikki löytyy, mutta joutuu menemään monen valikon välillä edestakaisin. Sinne voisi kehitellä jonkun hyllynäkymän tms., jotta ostostapahtuma muistuttaisi enemmän kaupassa käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa ollaan sitä nouto hommaan testattu ja hyvät ovat olleen ostoskassien sisällöt.
Se itse sovellus on käytettävyydeltään huono. Toki kaikki löytyy, mutta joutuu menemään monen valikon välillä edestakaisin. Sinne voisi kehitellä jonkun hyllynäkymän tms., jotta ostostapahtuma muistuttaisi enemmän kaupassa käyntiä.
Käytä hakua. Kirjoitat "palvikinkku" tai vaan "palvi", niin saat kaikkien palvituotteet siihen sivulle näkyviin. Kaupassa joudut katsomaan sitä viereistä broilerleikettä samalla :)
Olen tilannut noutona eli hakenut lokerosta sekä S- että K-kaupoista. Jokaisessa tämä on toiminut tosi hyvin. Ruokatavarat ovat priimaa, hyvin pakattuja ja kaikki pelaa. En enää käy kaupoissa ellei ole jokin akuutti kiireinen tarve.
Aion jatkaa tätä koronan jälkeenkin, maksan mielelläni siitä, että joku tekee melkein koko homman puolestani. Kunhan hinta pysyy alle 10 eurossa, olen ostava asiakas. Kotiinkuljetus olisi varmasti vielä parempi mutta täällä ei-pääkaupunkiseudulla se on liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä hakua. Kirjoitat "palvikinkku" tai vaan "palvi", niin saat kaikkien palvituotteet siihen sivulle näkyviin. Kaupassa joudut katsomaan sitä viereistä broilerleikettä samalla :)
Jep, haku on näppärä. Siihen voi myös kirjoittaa merkin vaikkapa "saarioinen" tai osan hakemaansa "vegaani".
Jännä. Meillä jopa paikallisessa S-marketissa on palvelutiski ( tosin taitaa olla yksi Suomen suurimmista S-marketeista ja isompi kuin pienimmät prismat).