Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja imetys muuttavat rintojen ulkonäköä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana rintani pysyivät entisellään. Vasta imetys turvotti rintoja kahden kuppikoon verran Lopetuksen jälkeen toinen rinta jäi merkittävästi pienemmäksi. Ennen ei ollut näin. Nännit jäivät todella rumiksi ja häiritsevän näkyviksi (vaatteiden alta näkyy, vaikkei olisi kylmäkään).

Vierailija
2/12 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nännit voi näkyä rintaliivien läpi? Auttaako pieni push up, ei kai nyt sen läpi näy?

Mulla rinnat muuttui löysemmiksi mutta nännipiha hieman vaan suurempi. Nänni samanlainen. En tosin imettänyt kun 4kk.

Vierailija
4/12 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutti paljon paremmaksi. Ennen oli sellaiset pienehköt ketunnokkatissit, mutta imetysaikana turposivat pyöreiksi D-kupin palloiksi, ja sellaiseksi ovat myös pysyvästi jääneet. Oikein kiva muutos :D

Vierailija
5/12 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:40"]

Miten nännit voi näkyä rintaliivien läpi? Auttaako pieni push up, ei kai nyt sen läpi näy? Mulla rinnat muuttui löysemmiksi mutta nännipiha hieman vaan suurempi. Nänni samanlainen. En tosin imettänyt kun 4kk.

[/quote]

Ne vaan näkyy vaikka olisi mitkä liivit ja vaikka neulepaita. Olen jopa kokeillut laittaa laastaria päälle, mutta ei auta. Vuoden imetin. Kyllähän sellainen imuttelu nahkaa venyttää, vaikka näissä kirjoituksissa kerrottais mitä.

Vierailija
6/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En komppaa juttua. Itsellä oli pienet -A-kupin rinnat ennen raskautta. Raskauden aikana rinnat pyöristyivät hieman koska olivat sellaiset kolmionmalliset päältä lättänät, mutta sama rintaliivikoko pysyi koko raskauden ajan ja raskausaikana ei tullut yhtään arpea niihin. Vasta maidon noustua rintojen koko paukahti yhdessä yössä 2 kuppikokoa eli C kuppiin ja iho ratkeili. Se niistä rinnoista. Kolme raskautta ja jäljelle jäi AA-kupin tyhjät nahkaloppanat. Ne vähäisetkin surkastuivat ihan täysin, nännipihoista tuli kurttuiset niinkuin mummoilla ja nännit kääntyi sisäänpäin.

Vierailija
7/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun aikuisia naisia pidetään niin hölmöinä, että julkaistaan tällaisia artikkeleita, jotka eivät pidä paikkaansa!! Tämä ei auta yhtään naisia tekemään parhaita ratkaisuja perheensä kannalta! Imetyspropagandaa..

Vierailija
8/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuttunut ulkonäöltä kuin nännit (vähän enemmän koholla). Raskauden ja imetyksen aikana rinnat kasvoi b-kupista c-kuppiin, ja alkoi imetyksen vähennyttyä hiipumaan takaisin b-kuppiin. Kun lopetin imetyksen, niin ulkonäöltään ovat ihan kuten ennenkin. Terhakat ja kivat :), ei tosin enää tunnu kiinteiltä kuten ennen, vaan ovat pehmeämmät.

Vierailija
9/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama: 2 lasta imetetty, yhteensä lähes kolme vuotta. Tissit terhakkaat pienet B:t. Näyttää oikeesti tosi kauniilta, muoto pysyi. Mutta tulivat pehmeemmiksi, ts. ei enää handful, niin kuin kiinteinä :(. Mutta nyt imetyksen lopettamisesta 1kk ja muistelen et pikku hiljaa saattaa tuntua taas kiinteämmiltä, jos muistelen ekan lapsen imetyksen lopettamisen jälkeen. Mut jos ei, niin ei vaan voi mitään. Ikää 37v. Itsekkin ihan hämmentynyt, sillä mun kropasta ei vaan silmillä huomais et on 2 lasta synnytetty: ei arven arpea ja kiinteys tallella. En edes ehdi urheilemaan. Mutta toka on ikiliikkuja: ehkä se selittää. Alakerta tosin pikkuisen muuttui, ja se surettaa.

Vierailija
10/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi valitettavasti yhtyä kommentteihin, mulla on tissit ihan samanlaiset kun ennenkin. Tai no, nännit oli sisäönpäin kääntyneet ja nyt ne on sellaiset kun kuuluukin, nätit. A-kuppi on ollut aina, imetin kahta lasta yhteensä 2,5v (eri aikaan) ja mulla ei kyllä maidonnousukaan aiheuttanut mitään kamalaa. Niin kun ei mun äidillä eikä mummollakaan ole aiheuttanut, tosin mummolla nyt vanhemmiten kyllä se kynä pysyy just ja just. Ja kaikki on imetäneet 2-3 lasta.

Vierailija
11/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot pehmeät eriparitissit ja ylpeänä kannan ne. Pienemmät voisivat tosinbolla koska niska-hartiasärkyä esintyy aika usein ja liivejä on hankala löytää. Mutta näillä mennään.. :) vauva tykkää ja mieskin niitä häplää tämän tästä. ;)

Vierailija
12/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla löysää nahkaa jäi tisseihin vaikka en imettänytkään. Loppuraskaudessa tissini paukahtivat kunnolla ja kun maidon tulo loppui, on lopputuloskin sen näköinen. No, ei voi mitään. Onneksi muu kroppa on palautunut entiselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan