Miksi en laukea koskaan suihinotossa?
En tajua mitä vikaa minussa on? Vaimoni haluaisi viedä suihinoton loppuun, mutten koskaan laukea.
En ole koskaan lauennut muidenkaan imutteluun.
Kommentit (43)
Kun makaat sängyllä selälläsi ja vaimosi ottaa suohin. Oletko kokeillut jännitää alaruumistasi ja työntää varpaita mahdollisimman kauvas yrittäen samalla saada orgasmin. Tällä tatkiikalla ainakin minä saan nopeasti orgasmin.
Pyydä samalla hieromaan välilihaa ka peppureikää, ehkä myös sormi sisään samalla. Kyllä laukeat varmasti. Ennakkoluulot pois ja kokeilunhalua peliin.
Mun mies ei myöskään, vaikka vakuuttaa, että teen kaiken aivan oikein ja hän nauttii suunnattomasti. Sanoo, että on paineita siihen laukeamiseen. Nuorempana sai kerran vain.
Tavallaan ymmärän sen kun minä siis sanonut että haluaisin viedä loppuun..mun vika kai sitten.
Kiitos palautteesta.
Viimeisimmälle sanoisin, ei ole sinun vika, ei kenenkään vika.
Noin 25 naisen otannalla, olen päätynyt vain siihen lopputulemaan, että olen sitä tyyppiä, joka ei suihinotton laukea.
Vaimoa tämä asia enemmän vaivaa kuin minua. Nautin kyllä suihinotosta suunnattomasti, mutta...
Voisin ehdottaa naiselleni näitä peppu juttuja, mutta en usko hänen lämpenevän niille.
AP
Ehkä hän lämpenee kuitenkin pepun hyväilyille, jos aidosti haluaa sinun laukeavan.
Kokeile, suosittelen.
Eipä ole ollut ongelma mun hoitamien miesten kohdalla :)
Kokeile eri asentoja. Itselle ollut nykyisin vaikea laueta selällään maaten, mutta vaimo alhaalla edessä ja minä polvillani tuntuu jostain syystä paremmalta. Tulen jopa aika nopeasti kun vaimo hieroo kasseja samalla. Vaimoni keksi jossain vaiheessa antaa suuseksiä vain kevyellä kosketuksella ja hivelleen käsillä. Ensin ihmettelin ja meinasin sanoa jo, että kovempaa. Onneksi maltoin mieleni koska hetken päästä alkoi tekemään tajuttoman hyvää ja oli riipivää odottaa pidentyvää tulemista. Kun tuli niin meinasi lähteä taju. Olen sen jälkeen ollut hiljaa ja antanut vaimon soveltaa eri juttuja ja löytää millä saa minut tulemaan. Samaa tehnyt itsekin koko ikäni kun häntä nuollut.
Mun on erittäin vaikea laueta kanssa suihinotossa, ei kai se niin kauhean epätavallista ole. Omalla kohdalla onnistuu paremmin, jos on semmosessa asennossa että voi samaan aikaan itse esim. puristella tissejä tai jotain vastaavaa. Eipä tuo sinänsä haittaa myöskään, vaimo ei tykkää että suuhun lauetaan niin ei sillä ole niin väliä.
Omalla kohdalla on helppo nuolla ja tehdä asioita toiselle, mutta todella vaikea olla vastaanottavana ja vain nauttia. Pitäisi varmaan opetella ensin ottamaan kosketusta ja hyväilyä vastaan luontevasti. Aloittaa vaikka totuttelemaan alasti hieronnalla tai hyväilyllä. Siitä vaikka käsihoitoa hierontaöljyllä ja kun siihen laukeaa ja on luontevaa nauttia tilanteesta, niin sitten suulla. Ja luonnollisesti kannattaa harjoitella puolin ja toisin!
Ihan sama kuin osalla naisista, halu laueta on kova ja sitten sitä jotenkin virittyy yli ja kun alkaa kestää, se paine laueta vaan siirtää sitä eteenpäin. Itse olen ainakin herkemmin kunnolla naidessa laukeavaa tyyppiä ja uskoisin että moni muukin mies laukeaa helpoiten kun panee kunnolla ja voimallisesti. Useimpien naisten suuta ei voi ihan samalla tavoin naida voimalla kuin pillua ja kun ei voi naida, ei tavallaan välttämättä osaa laueta sellaiseen herkempään suuhoitoon. Luovu tavoitteesta laueta ja keskity siihen miten hyvältä se tuntuu, lopulta saatat laueta ikäänkuin yllättäen.
Mutta mitäpä nainen voisi tehdä toisin ottaessaan suihin. Etenkin jos on sellainen, ettei uskalla, kykene tai halua ottaa kalua syvälle suuhun (siis sillähän sen voisi saada tuntumaan enemmän panemiselta)? Kaikki miehet tietää, että terska on kalun herkin osa ja siihenhän suihinottaessa pitäisi keskittyä. Kunnon imuja, huulten hyväilevä ote terskan uraan, kielen käyttö imiessä samoihin kohtiin, välillä nuoleskelua, katsekontakti ja sellainen nautiskeleva ilmekin tekee ihmeitä.
Ihan samalla tavalla kuin miehen pitää opetella lukemaan naisen reaktioita, naisen pitäisi suihinottaessaan tehdä miehelle, lukea reaktioitaan ja soveltaa niitä sitä mitä tekee. Ja kun se ukko lopulta pääsee reunalle, alkaa nostella lantiotaan ja hengästyä tai huokailla, jatkaa juuri niinkuin oli tekemässä, mutta ehkä ihan hivenen vielä voimistaa sitä. Kädellä voi hyväillä kiveksiä tosi kevyesti ja vartta voi runkata suun keskittyessä terskaan.
Anustakin voi kevyesti sormeilla, mutta sormen työntäminen sisään vaatii totuttelua. Se ei suinkaan ketä vaan laukaise noin vain. Itsellä ainakin häviää keskittyminen siihen mitä kalulla tapahtuu se, jos on sormi anaalissa sisällä ja sitten en ainakaan laukea. Joka on sitä enemmän harrastanut ja oppinut pepun sisältä hyväilyistä nauttimaan, saattaa tietenkin laueta paljon rajummin mutta ekakertalaisilla se vaan estää laukeamisen.
Laitahan vaimosi lukemaan vaikka tämä ketju, muiltakin tulee varmasti hyviä vinkkejä, niin ehkä hänkin oppii jotain uutta meihen tyydyttämisestä suulla. Se kun saa lopulta tulla naisen hyväilevään ja imevään suuhun, on vaan jotain ihan tajunnanräjäyttävää, jonka eteen kannattaa hiukan nähdä vaivaakin ja opetella uutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet tietää, että terska on kalun herkin osa ja siihenhän suihinottaessa pitäisi keskittyä. Kunnon imuja, huulten hyväilevä ote terskan uraan, kielen käyttö imiessä samoihin kohtiin, välillä nuoleskelua, katsekontakti ja sellainen nautiskeleva ilmekin tekee ihmeitä.
En ole samaa mieltä. Minä pidän paljon enemmän varren ja kassien hyväisystä kun, että keskittyisi terskaan. Jos harrastan omakivaa, en koske terskaani ollenkaan. Varresta hyväily välittyy kyllä terskaan ihan tarpeeksi. Toki pidän siitä, kun terska on vaimon suussa, muuta sinne ei paljoa mahdukaan. Monesti laukeaminen tulee juuri siitä, kun kaluni on osittain suussa ja vaimo hivelee käsillä pitkin vartta. Joten ilmeisesti vähän sama tilanne kuin nuollessa klitorista ja sormettaminen laukaisee orgasmin. Ilman sormetusta ei laukea.
Itselläni syy suuhun laukeamattomuuteen löytyy helposti.
Iso ero verrattuna oman käden ja naisen suun voimalla mikä kohdistuu kaluun.
Oma käsi tasan tietää oikean rytmin ja voiman, ilman omaa kättä en ole naisen suuhun koskaan lauennu ja ei ole ollut edes lähellä!
Olisiko tässäkin kyse siitä, että meidän miesten kalut ovat hyvin erilaisia tuntoherkkyydeltään? Ilmeisesti ketjun aloittaja on niitä miehiä, joiden kalua pitää suorastaan runnoa ja ruhjoa, ennen kuin se tuntuu miltään. Vaimon suun pehmeä kosketus taitaa siinä tapauksessa olla aivan liian vaisu kosketus, jolloin mitään laukeamista ei pääse koskaan tapahtumaan.
Itse laukean takuuvarmasti, kun vaimo ottaa kaluni suuhunsa. En nyt ole ottanut kellolla aikaa, mutta väittäisin, että laukean aina alle 2 minuutissa, useimmin reilusti alle minuutissa.
Kun olin nuori, uusi tyttöystäväni tarttui kaluuni. Kiljahdin kivusta ja äyskäisin melko vihaisena, miksi hän tuolla tavalla survoo ja satuttaa sitä. Hän sanoi, että aiemmat poikaystävänsä olivat halunneet tuollaista karkeata kosketusta.
Todennäköisesti syynä on jokin blokki ja/tai tiedostamaton ristiriita korviesi välissä. Tavallaan haluaisit tosi paljon laueta suihinotossa, mutta siitä tuleekin pakkomielle joka estää laukeamisen. Ehkä myös ajattelet tiedostamatta, että siinä on jotain väärin, se on likaista, se on inhottavaa naiselle tms. ja siksi et pysty laukeamaan.
Itselläni oli myös suuria vaikeuksia laueta suihinotossa, vaikka nautin siitä aivan suunnattomasti. Kerran oli kuitenkin sellainen yhden yön juttu jota kohtaan mulla ei oikeastaanollut mitään tunteita eikä varsinkaan estoja. Heittäydyin ehkä elämäni ensimmäistä kertaa vain nauttimaan mitä minulle tehtiin, ja hämmästyin itsekin kun tunsin paineen nousevan nivusissani ja laukeavani naisen suuhun.
Itselläni oli ikävä kokemus teininä ensimäisen tyttöystävän kanssa, missä laukesin suihinotossa suuhun sillä seurauksella, että tyttö oksensi. Tuli sellainen olo, että sen täytyy olla todella ällöttävää naiselle, jos laukeaa suuhun.
Vuosia myöhemmin olin best-manina polttareissa missä oltiin tilattu ja maksettu prostituoitu antamaan suihinotto sulhaselle. Sulhanen kuitenkin kieltäytyi tästä, mutta prostituoitu kysyi kukas sitten on best-man jos sulhaselle ei kelpaa. Siinä yhdistyi sekä kirjaimellisesti ammattimaisen taitavasti ja tehokkaasti annettu suihinotto, että omalta puolelta estot kun se oli kuitenkin ammatikseen sitä(kin) tekevä henkilö. Se oli suorastaan terapeuttista kun prostituoitu ei näyttänyt hätkähtävän kun spermat lensi suuhun. Sylkäisi vain pois, ja hymyili mulle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässäkin kyse siitä, että meidän miesten kalut ovat hyvin erilaisia tuntoherkkyydeltään? Ilmeisesti ketjun aloittaja on niitä miehiä, joiden kalua pitää suorastaan runnoa ja ruhjoa, ennen kuin se tuntuu miltään. Vaimon suun pehmeä kosketus taitaa siinä tapauksessa olla aivan liian vaisu kosketus, jolloin mitään laukeamista ei pääse koskaan tapahtumaan.
Itse laukean takuuvarmasti, kun vaimo ottaa kaluni suuhunsa. En nyt ole ottanut kellolla aikaa, mutta väittäisin, että laukean aina alle 2 minuutissa, useimmin reilusti alle minuutissa.
Kun olin nuori, uusi tyttöystäväni tarttui kaluuni. Kiljahdin kivusta ja äyskäisin melko vihaisena, miksi hän tuolla tavalla survoo ja satuttaa sitä. Hän sanoi, että aiemmat poikaystävänsä olivat halunneet tuollaista karkeata kosketusta.
Tämä koko ketju on erinomainen havaintoesimerkki siitä, miksi ei kannata kysyä Googlelta, palstalta tai keneltäkään muulta tietäjältä, että miten miestä / naista kuuluu hoidella oikein… Kysykää nyt ihmeessä siltä hoideltavalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on erinomainen havaintoesimerkki siitä, miksi ei kannata kysyä Googlelta, palstalta tai keneltäkään muulta tietäjältä, että miten miestä / naista kuuluu hoidella oikein… Kysykää nyt ihmeessä siltä hoideltavalta!
Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessahan hoidettava ei itse tiedä miksei laukea suihinotossa, niinpä on aika turha häneltä kysyä miten juuri hän voisi suihinotossa laueta. SItäpaitsi mitä enemmän tähänkin tulee erilaisia vastauksia, sitä enemmän vastaaja saa tietoa siitä, mikä voisi hänelle olla ratkaiseva juttu tavoitteen ja daamin suun täyttymiseksi.
Tottakai jos aloittaja haluaisi kuvailla tarkemmin, miltä se suihinotto tuntuu ja miten se on tehty, mikä siinä jää ikäänkuin puuttumaan, oltaisiin lähellä ratkaisua ja joku jolla ollut hiukan vastaava tilanne, saattaisi pystyä antamaan jopa aloittajallekin toimivan vihjeen.
Joku heittikin jo varsin hyvän arvauksen siitä, että kyse voi olla myös mielen lukosta, eli vaikkapa kokee vääränä antaa spermojen tulla naisen suuhun, vaikkapa likaisuuden tai oksennuksen pelon vuoksi, vaikka sinänsä pitäisikin sitä etukäteen ajateltuna hyvinkin nautinnollisena ajatuksena.
Tosiasiassa on niin, että suuseksin antajan, olipa mies tai nainen ja antoi naiselle tai miehelle, pitää kyetä lukemaan kumpaaninsa reaktioita ja lukemaan niistä miten kannattaa edetä. Ja suuseksin saajan pitäisi taas kyetä heittämään tietoiset ajatukset narikkaan ja rentoutua nauttimaan siitä mitä saa, ilman sellaista laukeamisen tavoitetta.
Ja siinä olet toki täysin oikeassa, että kukin kokee nää jutut ihan omalla tavallaan ja se mikä toimii yhdelle ei toimi välttämättä toiselle, vaan taas palaan siihen, että kun niitä vihjeitä on paljon, jokin niistä saattaa toimia, koska ei me nyt niin erilaisia olla etteikö täälläkin osuisi riittävässä määrin toisiaan vastaavia miehiä kohdalle esim herkkyydeltään tai tavaltaan kokea.
Niillä jotka useimmiten onnistuu saamaan miehen suuseksillä laukeamaan, voisi olla aloittajan seksikumppanille varsin hyviä vinkkejä annettavaksi. Ongelmana on tietysti se, että aloittajan pitäisi nämä vinkit välittää naiselleen, ellei tämä lueskele samaa palstaa ja tunnista ketjusta miestään.
Mun kokemus naisena on semmonen, että suihinotto vaatii tiettyä rentoutta ja heittäytymistä nauttijan rooliin.
Itse rakastan antaa suuhoitoa ja pyrin kaikin keinoin luomaan sellaista kivaa rentoa kiimaista fiilistä.
Mun tyyli on semmonen että se alkaa aika hissukseen kiusoittelevasti ja yltyy sitten kiivaammaksi käden ja suun yhteistyöksi. Käsi työskentelyni on sellaista, miten sen nyt sanoisi. Ei vaan ylös alas vatkaamista vaan siinä on semmonen kiertoliike. Sillä kiertoliikkeellä hieron ja hyväilen kalua ja kalun päätä. Samalla imen, nuolen ja välillä otan koko kalun suuhun ääriä myöten. Pidän kalun koko ajan märkänä/kosteana/liukastettuna. Pian sitä jo huomaakin toisen jo kiihdyttävän hengitystään ja liikuttavan lantiotaan samaan tahtiin ja sitten sitä onkin jo lasti suussa.
Jota on mielestäni turha naisten pelätä. Se on itseasiassa aika kiihottavaa. Mutta kyllä siinä hommassa pitää tietty rentous olla. Muuten ei varmaan tuleminen onnistu.
Joku suuseksin suhteen taitava maksullinen voisi olla hyvä kertomaan toimivat tekniikat, he kun tekevät sitä rahasta ja todennäköisesti ovat oppineet optimoimaan toimitusta, jotta se ei veny tunteihin kun tulos pitää saada kuitenkin aikaan, eli mällit ulos kalusta. Kun he vielä onnistuvat siinä kumin kanssa, pitää siinä todellakin olla tekniikka hallussa. Vaan mahtavatko sitten lueskella Vauvalehden seksipalstaa, hieman epäilen etteivät lue. Toisaalta sitten kai niissäkin hommissa myös äitejä on, joten eihän se täysin poissuljettuakaan olisi. Eli kaivattaisiin ammattilaisen mielipidettä tähän keissiin kiitos.
Vaimosi ei osaa juuri sinulle oikeanlaista suihinottoa. Olen itse myös hankalasti laukeava suikkareissa kunnes sain upean suihinoton himokkaalta naiselta ja laukesin suuhun parissa minuutissa. Sanoin vielä ennen suikkaria että saattaa kestää vaan kyllä sai tosissaan pidätellä. Silloin kun nainen tietää mikä on just hyvä sulle kyllä laukeat