Miksi en laukea koskaan suihinotossa?
En tajua mitä vikaa minussa on? Vaimoni haluaisi viedä suihinoton loppuun, mutten koskaan laukea.
En ole koskaan lauennut muidenkaan imutteluun.
Kommentit (43)
Miksi pyytää suihinottoa, jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja kiihoittunut. Menee naisella työstä saada haluton laukeamaan. Vaimoltani pyydän loppuun asti vain, kun on todella kova panetus, kaluni kivikova ja kivistää, eikä voida syystä tai toisesta naida. Silloin suikkari tuntuu jumalaiselta, eikä tarvitse kauaa soutaa vaimon suussa.
Vierailija kirjoitti:
kokemustaKalle kirjoitti:
Suurin osa naisista on surkeita suihinottajia! Laukeat varmasti, kun kohtaat se todella taidokkaan suuhoidon antajan! Valitettavan harvassa vain ne taidokkaat!
Naisena sanon, että suihinotossa miehet tykkää todella eri asioista ja sitä ei voi mitenkään ilman kommunikaatiota tietää pelkän kehonkielen avulla. On niitä, jotka tykkää että sitä jopa purraan, jotkut tykkää kovasta hieronnasta terskaan kädellä, jotkut ei halua suoraa terskan kosketusta ollenkaan, joku haluaa anukseen sormen, joku nauttii kassien nuolemisesta yli kaiken, joku haluaa mahdollisimman syvälle ja tehdä itse sen liikkeen... On todella monia tyylejä jo pelkästään suuseksissä ja yleensä miehellä on se oma favorite tai kaikkein tehokkain menetelmä. Olen ihan varma, että parin ihmisen mielestä olen maailman huonoin suihinottaja ja parin muun mielestä paras. Ne, jotka ovat hoidosta eniten nauttineet ovat olleet aika verbaalisia. Joten jos sinulla on harvoin tullut vastaan nainen, joka "osaa", olet luultavasti vain tuurin kaupalla törmännyt aina välillä yksilöön, joka käyttää sitä sulle suotuisinta metodia.
Ei eroa oikeastaan millään tavalla naisten toiveista suuseksin suhteen. Nekin vaihtelevat kovasti. Harva nainenkaan niitä toiveita sanoin kertoo. Valitettavasti ne pitää kehonkielestä päätellä. En tarkoita, että tämä oikeuttaisi miehiä olemaan puhumatta ja olettamaan että nainen tietää miten juuri hänen munaa pitäisi imeä. Tahdon vain tuoda esiin, että tämä on hyvin yleismaailmallinen ongelma eikä se ole juuri naisille mitenkään erityisen vaikeaa.
Naisena sanon, että suihinotossa miehet tykkää todella eri asioista ja sitä ei voi mitenkään ilman kommunikaatiota tietää pelkän kehonkielen avulla. On niitä, jotka tykkää että sitä jopa purraan, jotkut tykkää kovasta hieronnasta terskaan kädellä, jotkut ei halua suoraa terskan kosketusta ollenkaan, joku haluaa anukseen sormen, joku nauttii kassien nuolemisesta yli kaiken, joku haluaa mahdollisimman syvälle ja tehdä itse sen liikkeen... On todella monia tyylejä jo pelkästään suuseksissä ja yleensä miehellä on se oma favorite tai kaikkein tehokkain menetelmä. Olen ihan varma, että parin ihmisen mielestä olen maailman huonoin suihinottaja ja parin muun mielestä paras. Ne, jotka ovat hoidosta eniten nauttineet ovat olleet aika verbaalisia. Joten jos sinulla on harvoin tullut vastaan nainen, joka "osaa", olet luultavasti vain tuurin kaupalla törmännyt aina välillä yksilöön, joka käyttää sitä sulle suotuisinta metodia.