Mitä mieltä "ylisosiaalisista" miehistä?
Itseäni siis useat naisystävät kuvailleet näin. Nykyinen naisystäväni raivoaa, kun keskustelen ihmisten kanssa avoimesti ja ystävällisesti. Oli kyseessä mies, tai nainen siis keskustelen mielellään entuudestaan tuntemattomien ihmisten kanssa. En todellakaan flirttaile, tai pokaile naisia vaan keskustelen, jos juttusille tulevat. Sama nainen on sanonut, että ihastui juuri avoimuuteen ja sosiaalisuuteeni. :( Pitääkö tässä, nyt sitten tuppisuuksi opetella, vai mitä. Ymmärtäisin jos koittaisin pokailla tms. Ulkomailla asuessani ei kenelläkään ole ollut ongelmaa asian kanssa. Enkä siis ole mitenkään ylivilkas tms. Vaan "ylisosiaalinen"?!?! Mistä kyse/mitä teen?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:59"]
Ditch the bitch! XD
[/quote]
"Kiitos" viestistäsi. En todellakaan jätä tämmöisen asian takia yhtään ketään!-Ap
Puhutko myös naisystäväsi kanssa vai annatko kaiken huomion muille?
Jos oot joku syntymähumalassa sekoileva juoruilija ja naises jättää sut, ku juoruut enemmän ku naiset! :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:04"]
Puhutko myös naisystäväsi kanssa vai annatko kaiken huomion muille?
[/quote]
Puhun naisystäväni kanssa eniten ja silloinkin kun puhun muille hän on lähes aina tilanteissa/keskusteluissa osallisena. Siis jos olemme yhdessä liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:05"]
Jos oot joku syntymähumalassa sekoileva juoruilija ja naises jättää sut, ku juoruut enemmän ku naiset! :D
[/quote]
En ole syntymähumalassa, en sekoile, enkä juoruile.-Ap
Itse en haluaisi ylisosiaaliseksi itseään kehuvaa ja joka paikassa suuna päänä olevaa riesakseni, ei tule mikään miellyttävä kuva minulle. Mutta varmasti joku muu kyllä.
Muuta jenkkeihin, siel tommosii tyhjänjauhajii piisaa. Tai ala joksku Sarasvuoks.
Anna ämmälles jotai todellista mustasukkasuuden aihetta, ni unohtuu toi luontees! XD
Voi kun saisinkin tuollaisen miehen joka jaksaa JUTELLA, omalleni riittää hiljainen vähäsanainen yhteiselo ja mä haluisin höpötellä kaikesta maan ja taivaan välillä. Välillä ihan kuristaa miten epäsosiaalinen suhde on.....
Tää on Suomi hei ap! Ei tääl oikeasti pidä miesten puhua. Silleen vaa sanotaan, mut outona pidetään. Varsinki jos eet oo kännis!
Jossain määrin ymmärrän naisystävääsi, nimittäin mullakin on tosi puhelias ja sosiaalinen miesystävä. Suhteen alussa, kun en häntä vielä kovin syvällisesti tuntenut, tunsin enemmän mustasukkaisuutta kun jutteli tai lähinnä heitti vitsiä vieraille naisille... Välillä mietin, että mikähän "naisten naurattaja" hän on... Mutta nykyään en enää niinkään välitä tai jos joskus tunnenkin hieman mustasukkaisuutta, en siitä hänelle mainitse koska uskon ja luotan siihen ettei ole muista naisista kiinnostunut...Ja huomasin että juttelee ja heittä vitsiä samaan tyyliin myös miehille...
Ehkäpä se luottamus puolin ja toisin on se avainsana... Tietenkään ei suhteessa pidä yrittää muuttua vain sellaiseksi mitä toinen haluaa, ei sellainen tule kestämään... Tietty jos tunnistaa itsestään ettei huomaa sitä omaa kumppania juuri ollenkaan silloin kun keskustelee "kolmannen osapuolen" kanssa, niin olisi ihan ymmärrettävää jos kumppani siitä pahottaa mielensä.. Mutta ymmärsin ettei teillä kuitenkaan siitä ole kyse...
Ei kai siinä itse voi muuta kuin yrittää saada se toinen jollain tapaa tuntemaan itsensä tärkeäksi ja "ainoaksi naiseksi" niin ja ennen kaikkea luottamaan sinuun...
Mun mies on juuri tuollainen sosiaalinen tyyppi, kuin sinä. En tunne jääväni ulkopuoliseksi, koska hän ottaa minut aina huomioon. Itsestänikin mukava jutella ja höpötellä tuntemattomien kanssa.
Ollaan oltu kohta 30 vuotta yhdessä, eikä asia ole vaivannut.
Minunkin mieheni on samanlainen kuin sinä ap. Ymmärrän miksi naisesi käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Hän on epävarma siitä mitä hän on sinulle ja mustasukkainen. Olin myös mustasukkainen aluksi kun en tiennyt voinko luottaa mieheeni. Nyt olemme olleet yhdessä jo 14 vuotta ja olen nähnyt, että voin luottaa häneen. Nyt lähinnä naureskelen ja olen ylpeä, että minulla on sosiaalinen mies.
Älä hukkaa itseäsi, ole oma itsesi. Mutta samalla osoita kovasti huomiota myös naisellesi. Kehu vaikka häntä kaikken kuullen tai jotain. Osoita hänelle, että vaikka oletkin "seuramies" niin hän on se ykkönen. Kyllä se siitä lopulta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:05"]^ Kiitos sinulle! En halua muuttua, enkä halutessani edes pystyisi. Miksi Suomessa toitotetaan miehille sosiaalisuutta? Ei täst oo mulle hitto ku haittaa! Ja rakastan naisystävääni, ni en nyt ruve mitään jättämäänkään tämän takia. Vaan en valitustakaan jaksa. Olen ollut mielestäni esim. seuralaisena mitä mainioin naisystäväni kavereitten pippaloissa juttelemalla kaikkien kanssa, mutta sitten hän on kuin myrkyn niellyt!:( Kaverini sanoi, että voisi olla epävarma itsestään ja siksi tuohtua käytöksestäni ja luulla, että joku minut "nappaa"??? Vaan ei nappaa yhtään mitään, kun haluan juuri tuon nykyisen. Ja ukoille höpötän myös ja vanhemmille/lapsille jne.
[/quote]
Minulla on myös tosi sosiaalinen ja kohtelias mies ja vaikka sdia ei ole mulle ongelma, niin se on aiheuttanut ongelmia mm. Siinä että omat ystäväni ovat kuvitelleet mieheni yrittävän pokata heitä silmieni alla kun on haettu drinksut pöytään, autettu takit yms... suomalaiset ei ole oikein tottunut tohon ja suuri annos ystävällisyyttä monesti tulkitaan väärin
Mitvit?! Suomessako ei saa puhua vastakkaiselle sukupuolelle, koska se on flirttailua? Hymyillään ei varmaan saa. Pitää istua tuppisuuna ja tuijottaa seinää. Miks vitussa edes tapaatte muita ihmisiä? Sit täällä vielä arvostellaan muslimikulttuureita, vaikka ite ollaan samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:13"]
Muuta jenkkeihin, siel tommosii tyhjänjauhajii piisaa. Tai ala joksku Sarasvuoks.
[/quote]
On myös olemassa ihmisiä, jotka puhuvat paljon ja asiaa. Näille saattaa olla oma roolinsa maailmassa, vaikka sitä täällä ympäristörikoksena pidetäänkin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:45"]
Jäätkö sä joka paikkaan pälättään ja sit sua saa odotella ja lopulta repiä mukaansa?
[/quote]
En jää ikinä ns. "suusta kiinni" tästä ei ole kyse.-Ap