kauppiaan kate?
Aina selitetään että mennään mielummin lidliin kun ei haluta rikastuttaa suomalaisia kauppiaita (kesko&s-ryhmä)
niin haluaisinkin kysyä mitä te arvoitte kauppiaan kateprosentin olevan?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:07"]
Meidän kauppiaalla ainakin 30% ja ihan mielelläni maksan sen. Tykkään asioida siellä hyvää palvelua, hyvät tuotteet mm. paljon suomalaisia tuotteita eikä mitää saksan kuraa.
[/quote]
Minä en suomalasita mautonta kuraa syö
[/quote]
Sen oot näkönenki! yök
[/quote]
Niin sinäkin! Yök
Kate vaihtelee tuotteittain ja tuoteryhmittäin. Tietysti pitää olla joku kate, että homma on edes kannattavaa.
terveisin kaupan täti, joka "blondina" siellä kassalla istuskelee ja silmiä pyörittelee
Ap:lla muuten on aika yksinkertainen käsitys liiketoiminnasta pelkästään kauppiaan rikastuttajana. Kaikissa kaupoissahan ei ole kauppiaita vaan tuotto menee sijoittajille.
24
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:42"]
Onko se sitten liikaa kun ei haluta käydä noissa kaupoissa?
ap
[/quote]
Mua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa se kate minkä kauppias saa, mua kiinnostaa paljonko mä joudun maksamaan. Ässässä ja Koossa yleensä liikaa. Ja kasviksien laatu on Lidlissä parempi, tosin siellä myös useammin jotain lajia puuttuu.
Kateprosentti yksittäisistä tuotteista on vähän kömpelö tapa miettiä kauppojen hintoja, parempi olisi tietää millaista tulosta kauppa tekee kaikkien menojen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:07"]
Meidän kauppiaalla ainakin 30% ja ihan mielelläni maksan sen. Tykkään asioida siellä hyvää palvelua, hyvät tuotteet mm. paljon suomalaisia tuotteita eikä mitää saksan kuraa.
[/quote]
Minä en suomalasita mautonta kuraa syö
[/quote]
Sen oot näkönenki! yök