Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustus, joku väri keltaisen kaveriksi?

Vierailija
17.08.2021 |

Olen vähän huono yhdistelemään värejä, neuvokaa kiltit. En haluaisi sitä turvallista valkoistakaan/vaaleatakaan aina, vaan tekisi mieli kokeilla jotain muuta mutta en tahdo mitään sirkusfiilistäkään😄. Seinät ovat siis keltapohjaista tapettia. Nyt tarkoitan (makuuhuone)tekstiilejä, eli päiväpeitto, verhot, matto.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen lattia on?

Vierailija
22/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen lattia on?

Tämä https://www.teknos.com/fi-FI/ammattilaisille/varit/siloksan-varit/s-200… mutta mun ruudulla toi näyttää huomattavasti ruskeammalta ja tummemmalta mitä se on lattiassa. Lattiassa se on ihan vaalea lämpimän pellavan sävyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskeaa mietin myöskin. Ap

Mulle tulee ruskean ja keltaisen yhdistelmästä mieleen 70-luku. En mä siis sano, että se huono on, pääasia, että itse tykkäät.

Vierailija
24/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskeaa mietin myöskin. Ap

Mulle tulee ruskean ja keltaisen yhdistelmästä mieleen 70-luku. En mä siis sano, että se huono on, pääasia, että itse tykkäät.

Ei se mitään vaikka tuleekin 🙂 Mulla on tummanruskeat silkkiverhot jotka voisi olla kivat tuossa huoneessa. Pitää kokeilla. Yritän käyttää jo olemassaolevia tekstiilejä, niin ei tarvitsisi ostaa kaikkea uutta. Tuota ehdotettua tummaa turkoosia minulla ei ole ollut sisustuksessa koskaan, joten sitä varten pitäisi suunnata kaupoille. Ap

Vierailija
25/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaankeltaisen kanssa hiekka, valkoinen, musta.

Sininen, vaalensininen vaalea puu

Vierailija
26/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea

Vierailija
27/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas violetti

Vierailija
28/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
29/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
30/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiseen sopii hyvin pinkki.

Vierailija
31/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea ja pellava. Vihreää kasveilla, jotain pieniä raikastavia yksityiskohtia punaista tai jopa pinkkiä.

Vierailija
32/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskea ja pellava. Vihreää kasveilla, jotain pieniä raikastavia yksityiskohtia punaista tai jopa pinkkiä.

Huonekasveja ei tuonne voi laittaa, kyseessä on kesämökki. Mutta itsestäkin tuo tummanruskea alkaa tuntua kivoimmalta vaihtoehdolta. Matto voisi olla vaalea, ehkä helpoin löytää kuin juuri oikea sävyinen ruskea matto. Ja ruskeaa tulee tummapuisista sängyistä. Ap

Vierailija
33/69 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvihreää voisi tuoda tekstiileissä, niin olisi edes jotain vihreää, kun huonekasvit ei sovi.

Vierailija
34/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tämän kun lähiviikkoina pitäisi vetää projekti loppuun että olisi joulunviettoon valmis :)

Tykästyin tähän jotexin mattoon, sopisikohan punainen tuon tapetin kaveriksi? https://www.jotex.fi/pikis/pikis-puuvillamatto-200x300-cm/1561793-01 Vai onkohan kolmevärinen raitamatto liian levoton tapetin kanssa?

Ap

Vierailija
35/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostanpa tämän kun lähiviikkoina pitäisi vetää projekti loppuun että olisi joulunviettoon valmis :)

Tykästyin tähän jotexin mattoon, sopisikohan punainen tuon tapetin kaveriksi? https://www.jotex.fi/pikis/pikis-puuvillamatto-200x300-cm/1561793-01 Vai onkohan kolmevärinen raitamatto liian levoton tapetin kanssa?

Ap

Että minkävärinen tuli siitä tapetin rinnalle valitusta?

Vierailija
36/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

?

En ymmärrä kysymystä?

Ap

Vierailija
37/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman vihreä sopii keltaisen kanssa. Katso pinterestistä ideoita.

Vierailija
38/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

?

En ymmärrä kysymystä?

Ap

Aivan, matto saattaa näyttää tunkkaiselta.

Vierailija
39/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaa ja vihreä.

Vierailija
40/69 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran hotellihuobeessa, jossa oli käytetty sisutuksessa graafisia kuvioita, väreinä musta, harmaa, keltainen ja valkoinen. Oli tosi kivan näköinen