Saako Tampereella koronarokotteen myös terveysasemalla?
Kommentit (12)
Just netistä yritin varata nimittäin. Ok,ei auta kuin soittaa ja kysy. Olisi kaikkein helpointa jos pääsisi omalle terveysasemalle rokotteen ottamaan.
Ei saa, vain Ratinasta.
Riittää kun googleen kirjoittaa Tampere ja korona, niin löytyy hyvin selkeät Tampereen kaupungin sivut, jossa kerrotaan.
https://www.tampere.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveyspalvelut/koro…
Kun selaat alaspäin, siellä on myös kohta Varaa aika koronarokotukseen, josta pääset (yllättäen) varaamaan ajan koronaroktukseen. Ei ole sekavaa.
Tarvitaankohan sen rokotteen saamiseksi henkilökorttia tai passia.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, vain Ratinasta.
Riittää kun googleen kirjoittaa Tampere ja korona, niin löytyy hyvin selkeät Tampereen kaupungin sivut, jossa kerrotaan.
https://www.tampere.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveyspalvelut/koro…
Kun selaat alaspäin, siellä on myös kohta Varaa aika koronarokotukseen, josta pääset (yllättäen) varaamaan ajan koronaroktukseen. Ei ole sekavaa.
Juuri tuolla sivulla lukee selvästi, että myös terveysasemilta saa rokotteen. Ehdin jo ilahtua, mutta en alkuunkaan saanut netistä varattua aikaa, joten aloin epäilemään.
Ainakin minä tamperelaisena sain molemmat rokotteeni terveysasemalla. Mutta olisiko käytäntö sitten rokottamisen edetessä ehkä muuttunut?
Jos ei täällä tiedetä niin soita esim. Rovaniemen terveysasemalle joskoon siellä tietäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muuten ei ole voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta. Apua! Varasin jo ajan mutta pitääköhän se perua...
Ainakin Hervannan terveysasemalla jaettiin koronarokotuksia täyttä häkää monen rokottajan voimin monessa huoneessa. Itsekin sain siellä piikkini.
Tampereella kai on tullut rokotteita viime aikoina vähän hitaasti. Mutta kyllä niitä aikoja pitäisi olla terveysasemillekin saatavana, vaikkakin vähemmän kuin Ratinaan, joka on se päärokotuspiste. Pitää vissiin olla varaamassa aikaa just oikealla hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Myös kelakortti kelpaa.
Mulla oli mukana kaikki mahdolliset paperit, mutta ei niitä sitten tarvinnutkaan näyttää. Piti vaan kertoa henkilötunnus. Kun aika oli varattuna ja tiedot koneella, ne näki mun henkilöllisyyteni jo sieltä.
Niitä aikoja ei ainakaan netissä ikinä ole