Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakoinnin lopettaminen ON helppoa

Vierailija
08.09.2014 |

Jos oikeasti haluat lopettaa, lue kirja allan carr stumppaa tähän tms (kirjastontäti tuntee kyllä kirjan jos multa meni nimi  vähän väärin).

En tiedä miksi jokin kirja toimii, mutta se vaan toimii. Ei todellakaan tee mieli polttaa, ekasta päivästä lähtien olo on hyvä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sä poltit. Käytätkö jotain korvaustuotetta? Kauan olet nyt ollut polttamatta?

Vierailija
2/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laihduttaminenkin minulle helppoa, ja silti ei kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Lopetin myös tuon kirjan avulla. Siitä on nyt 3,5 vuotta, eikä kertaakaan tullut edes mieleen vaihtoehto polttamisesta. Ei ainuttakaan kärvistelypäivää koko aikana. 

Tuota kirjaa vaan ei voi kuvailla kenellekään, sitä ei uskoisi kukaan itse sitä lukematta..=)) Ja sille joka kysyit korvaushoidoista, tupakanllopettamiseen ei voi käyttää mitään korvaavia tuotteita.

Vierailija
4/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko oot ollu polttamatta? Katsotaan kirjan vaikutusta...

Vierailija
5/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut polttamatta  14,5 kk. Eniten olin otettu siitä miten jo eka savuton aamu oli helppo!!! Ennen aina ahdisti herätäkin lakon aikana, tyyliin "mun elämä on paskaa ilman röökii". Kirja kustansi vaan 1 e (kirjaston varausmaksu). Poltin 15 vuotta, melkein askin päivässä. Kokeilkaa ja kertokaa joku jos kirja sulla ei toimi!!!?

Vierailija
6/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja käytin noin 2 viikkoa nikotiinipurkkaa, vaikka se kirjassa kiellettiinkin. Sain rytmihäiriön purkasta niin lopetin. t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän