Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun totuuteni työnhausta

Vierailija
08.09.2014 |

Olen hakenut vuoden sisään n. 90 eri vakipaikkaan ja muutamaan kymmeneen sijaisuuteen. Hakijoita joka paikassa yli sata, joissakin yli 150. Yhtään haastattelukutsua ei ole tullut.

Hakuasiakirjani ovat ajantasalla, useimmissa paikoissa kylläkin käytössä oma nettilomake.

Muutamaan kymmeneen paikkaan olen ottanut yhteyttä ja tiedustellut kauniisti tilanteesta, että miksi en ole saanut edes haastettalukutsua, vaikka paikka on ollut kuin minulle räätälöity. Rivien välistä olen voinut lukea, että olen liian vanha, ikää 50 v. Ei minua enää kukaan palkkaa, ei edes kaupunki.

Tässä ohessa suoritin myös yhden ammattitutkinnon, eli voin hakea paikkoja aika laaja-alaisesti. Olen hakenut myös paikkoja, jotka eivät vastaa koulutustani, ei niistäkään ole kuulunut mitään.

Kuinka ihmeessä pitäisi vielä eläkeikää nostaa, kun minäkin olen jo työnantajien mielestä liian vanha töihin?

Kiva että joku palstamamma on töitä saanut, mutta ei kannata sen perusteella yleistää, että kaikki halukkaat saavat!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään töitä. Olen 39-vuotias.

Vierailija
2/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet samassa veneessä niin monen kanssa. Ne jotka täällä väittävät, että töitä saa helposti, provoilevat vain tai sitten on kyse yksittäisestä sattumasta.  Tilastot kertovat omaa karua kieltään. 

Jaksamista sinulle, muuta en osaa sanoa. Tilanteesi on liiankin tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei saa. Joku harva saa.

Vierailija
4/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kanssa eläkeiän nostoa kun kansalla ei ole työtä. Okei valtio joutuu maksamaan eläkettä, mutta täytyyhän työttömyyskorvaustakin maksaa. Eläkkeen superkertymä pois ja nuorille töitä (ja viiskymppisillekin).

Vierailija
5/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen törmännyt just päinvastaiseen. "Valitettavasti haluamme jonkun kokeneemman." Selvä... Mutta mistä minä saan sitä kokemusta, kun kukaan ei ota töihin 19-vuotiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi