Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille, kumpi?

Vierailija
08.09.2014 |

Vaihtoehto A:

Olet järisyttävän komea, lihaksikas, älykäs, rikas ja onnistut kaikessa mihin ryhdyt MUTTA olet rakastunut naiseen joka harmaa varpunen, pyylevä, rinnaton, ohuttukkainen ja tyhmä. (Naisen tunteista ei ole tietoa).

vai

Vaihtoehto B: Ihana nainen,  joka kaunis aerobic-ohjaaja ja kaikinpuolin fiksu ja hulvattoman hauska, rakastaa sinua MUTTA olet itse ruma, kaljuuntuva, mitäänaikaansaamaton luuseri.

Tämä on ns. alla-vai-päällä -dilemma.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen B. Miksikö? Olisi kiva olla naisen rakkauden kohde. A-vaihtoehdossa saisi vain yksipuolisesti haaveilla jostain tavoitattamattomasta.

Vierailija
2/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto B koska se jo melkein täyttyy nytkin - en tosin ole kalju mutta ei se haittaisi vaikka olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnaton? voi jumalauta teidän kanssanne.

t. mies

Vierailija
4/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ajattelin B, koska en ole sellainen mies, joka vain tyytyy johonkin naiseen. No sitten vasta tajusin, että silloinhan joutuisin itse olemaan ihan hirveä. Eli siinä mielessä vaihtoehto A, jos hirveän naisen valitseminen tuo itselleni paremman elämän. 

Tämä kysymyshän on sukua "leikataanko käsi vai jalka" -kysymyksille.

Vierailija
5/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto A. Epäilenpä, ettei vaihtoehdon B ihana ja kaikinpuolin fiksu nainen kauaa jaksa mitäänaikaansaamatonta luuseria rakastaa.

Vierailija
6/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein realistinen skenaario kumpikaan. Mutta tottakai vaihtoehto A.

Vierailija
7/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
8/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:08"]

Vaihtoehto A. Epäilenpä, ettei vaihtoehdon B ihana ja kaikinpuolin fiksu nainen kauaa jaksa mitäänaikaansaamatonta luuseria rakastaa.

[/quote]

Mutta itse jaksaisit rakastaa harmaavarpusta? 

Vierailija
9/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto A tietysti. Jos en saa tuoa tavoittelemaani naista, morkkistelen jonkin aikaa ja aloitan sitten deittailun uudelleen. Kun olen komea, rikas ja menestynyt, löydän varmasti itselleni hyvän kumppanin. Lisäksi minulle on tärkeämpää elää itse hyvää elämää kuin olla parisuhteessa. Kun olen itseeni tyytyväinen, saan todennäköisesti rakkauttakin.

Vierailija
11/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Omituinen kommentti. Kysymyksessähän jo oletetaan, että mies on rakastaa naista. Jos rakkaus syystä tai toisesta myöhemmin loppuu, sitten erotaan, ja lohdutetaan itseä sillä, että ainakin ollaan rikas, komea ja menestynyt. -11

Vierailija
12/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin a:n ja jättäisin sen naisen ja hommaisin uuden.

Vierailija
13/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:12"]

Valitsisin a:n ja jättäisin sen naisen ja hommaisin uuden.

[/quote]

Ei kun se on sinun elämäsi rakkaus etkä koskaan löydä ketään toista.

Vierailija
14/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:43"]

[/quote]

[/quote]

Omituinen kommentti. Kysymyksessähän jo oletetaan, että mies on rakastaa naista. Jos rakkaus syystä tai toisesta myöhemmin loppuu, sitten erotaan, ja lohdutetaan itseä sillä, että ainakin ollaan rikas, komea ja menestynyt. -11

[/quote]

Mutta mitä iloa sinulle on hyvästä ulkonäöstä tai rahasta jos et koskaan löydä ketään jota voisit rakastaa?

Vierailija
15/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:21"]

Mutta mitä iloa sinulle on hyvästä ulkonäöstä tai rahasta jos et koskaan löydä ketään jota voisit rakastaa?

[/quote]

1. Ei tuo kysymys oleta, että voisin rakastaa vain tätä yhtä naista. Ja miksi olettaisikaan? Todellisessa elämässä miehet voivat rakastaa elämänsä aikana useita naisia, välillä jopa useaa samanaikaisesti. 

2. Minulle romanttinen rakkaus on mukava asia mutta ei mikään elämän tarkoitus. Osaan olla onnellinen yksinkin. -11

Vierailija
16/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:27"]

[/quote]

1. Ei tuo kysymys oleta, että voisin rakastaa vain tätä yhtä naista. Ja miksi olettaisikaan? Todellisessa elämässä miehet voivat rakastaa elämänsä aikana useita naisia, välillä jopa useaa samanaikaisesti. 

2. Minulle romanttinen rakkaus on mukava asia mutta ei mikään elämän tarkoitus. Osaan olla onnellinen yksinkin. -11

[/quote]

1. Ajattelin, että se on mainittu siellä rivien välissä, että on vain se yksi nainen. Muutenhan se ei olisi mikään kummoinen dilemma.

2. Varmaan 50% kaikesta mitä ihmiset tekee tärkein motivaatio on lisääntyminen.

Vierailija
17/17 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hohhoijaa :D Aika kaukaa haettua. 

Ensinnäkin: hyvästä ulkonäöstä ja rahasta on kyllä ihmiselle paljon iloa. Toisekseen oliko tässä vaihtoehtona "olet komea, rikas jne etkä koskaan löydä rakkautta"? Toisaalta aika moni ihminen elää ihan oikeassa elämässäkin tyytyväisenä ja onnellisena ilman parisuhdetta. Paremminkin sanoisin, että rakkaus on hieno asia, mutta jos ihmisen onni on kiinni siitä onko hänellä parisuhde vai ei, aika heikoissa kantimissa on onnellisuus.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi