Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ilmari ihailee auringonlaskua Sannan kanssa? Miksei kumpikin ole omien puolisoittensa kanssa iltaisin?

Vierailija
16.08.2021 |

Ilmari myös juoksee Sannan kanssa iltaisin, käy kaljalla ja viettää kaiken vapaa-aikansa. Miksi?
https://www.instagram.com/p/CRCfU-OtwEZ/

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun/joidenkin täytyy tulla pilaamaan joka ketju puhumalla Halla-ahosta. Eikö hänestä voisi tehdä omia ketjuja. Mua ei yhtään kiinnosta koko äijä.

Mitä järkeä koko aloituksessa yleensäkään on ja miksi se on vielä täällä vaikka olen ilmiantanut useita kertoja? 

Aloitus on idioottimainen, mutta miten se liittyy Halla-ahoon? Koski ketju sitten laulajia, näyttelijöitä, muita poliitikkoja jne. niin aina joku tulee niihin vänkäämään Halla-ahosta. Ei saa keskustella rauhassa edes leipomisesta, koska aina se Halla-aho sitä ja tätä.

Minua huvitti, kun tosiaan jossakin leipomista koskevassa ketjussa joku intti Jussin salalapsesta. Toiset yrittää keskustella kakkujen ja pullien resepteistä.

Vierailija
122/128 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ilmari bilettää Sannan kans? Markus taitaa hoitaa lasta kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö Ilmari tytöistä....?

Vierailija
124/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ap. ole mies- ja naispuolisia ystäviä?

Eikös Sanna ja Ilmari ole jo päiväkerhossa olleet hyviä ystäviä? Näin olen jostakin lukenut, tavanneet jo srk-päiväkerhossa muutaman vuoden ikäisenä.

Voi olla tottakin. Jos tuo pitää paikkansa, niin Sanna on kovin jälkeenjäänyt. Heillä on ikäeroa yli 10 vuotta.

Vierailija
125/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ap. ole mies- ja naispuolisia ystäviä?

Eikös Sanna ja Ilmari ole jo päiväkerhossa olleet hyviä ystäviä? Näin olen jostakin lukenut, tavanneet jo srk-päiväkerhossa muutaman vuoden ikäisenä.

Voi olla tottakin. Jos tuo pitää paikkansa, niin Sanna on kovin jälkeenjäänyt. Heillä on ikäeroa yli 10 vuotta.

Marin s. 1985 ja Ilmari s. 1991 eli ikäeroa on 5-6 vuotta. Mutta jonkin minulla on tuntuma, että Ilmari hännystelee ja hakee huomiota.

Vierailija
126/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Räikköstä ei huolita mukaan?

No HöH!

Eihän nyt aisuria oteta tuollaisiin mukaan, sen virka ja tehtävä on aivan muu. Kuten sen aisan kannattaminen siellä kämpillä ja itkeä itsensä uneen :D

Sanna ei itke itseään uneen, se nukkuu Toy-Boy :n nussimana huomattavan hyvin, varsinkin kun aamulla muiden piikkiin nautittu aamupala asettuu mahanpohjalle kunnolla.

Vierailija
127/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat tietysti olla ihan vaan ystäviäkin, mutta ihan samalla lailla asiaa hämmästeltäisiin miespuolisen pääministerin kohdalla. Todennäköisesti enemmänkin. Esim. Antti Häkkänen postailemassa instaan kuvia jonkun nuoren kokoomusnaisen kanssa, Lenkillä, kaljalla, kallioilla jne. 

Entä jos se nainen olisi lesbo?

Vierailija
128/128 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin s. 1985 ja Ilmari s. 1991 eli ikäeroa on 5-6 vuotta. Mutta jonkin minulla on tuntuma, että Ilmari hännystelee ja hakee huomiota.

Eikös puuma + toyboy kuvio ole nykyään kuuminta hottia? Madonna, Katri Helena, jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi