Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syytätkö Balzarin / Epsteinin / Weinsteinin "uhreja"?

Vierailija
16.08.2021 |

Siis oikeasti. Joo siinä on valta asema, mutta itse ainakin sanoisin naisena että en muuten tuu sänkyyn.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä yhdyssana?

Vierailija
2/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis missä tilanteessa? Siinä kun olet alaikäisenä saarella/metsässä sijaitsevassa sen miehen kämpässä, johon sut houkuteltiin valehtelemalla? Kukaan ei siellä kuule kun huudat.

Vierailija
4/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi syyttää esim. Baltzarin uhreja? Onko tervettä syyttää alaikäisiä? Syyttääkö ap esim. Michael Jacksonin uhreja? Tuleeko kiva olo, kun syyttää uhreja noin ylipäätään? Tuntuuko maailma sillä tavalla turvallisemmalta ja reilummalta?

Vierailija
5/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyttö oli sanonut Epsteinille "ei" ja hän oli kuunnellut. Olen vissiin tälläinen nainen mutta en ymmärrä mitne naiset suostuvat tälläiseen toimintaan. 

Vierailija
6/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis missä tilanteessa? Siinä kun olet alaikäisenä saarella/metsässä sijaitsevassa sen miehen kämpässä, johon sut houkuteltiin valehtelemalla? Kukaan ei siellä kuule kun huudat.

Mä en olisi siellä. Jos haluan reittä pitkin julkisuuteen, olisin mutta kaikella on hintansa.

Vierailija
7/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä, koska se että keski-iän ylittäneet vanhat ukot läähättävät pikkutyttöjen perään ei ole normaalia eikä sitä tulisi pitää normaalina. Kaikki sellaiset likaiset vanhat pervot pitäisi häpäistä julkisesti.

Vierailija
8/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa esim tämä Andrewn kainalossa hymyilevä 17-vuotias ei sano ei eikä näytä ahdistuneelta. 21 vuotta myöhemmin ahdistuu. Hmmm.

Vierailija
9/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tyttö oli sanonut Epsteinille "ei" ja hän oli kuunnellut. Olen vissiin tälläinen nainen mutta en ymmärrä mitne naiset suostuvat tälläiseen toimintaan. 

Yritä nyt edes päättää, puhutko tytöistä vai naisista. Mutta varmaan ne tytöt suostuvat samalla tavalla kuin pojat, jotka olivat lapsinäyttelijöitä. Viihdeteollisuuden p*rvoukot r*iskaavat molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi