Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~HEMIHAASTE VKO 35~~~~

29.08.2006 |

Hyvää alkanutta viikkoa! Olipas hiljaista viimeviikon pinossa, missäs kaikki uudet pudottajat, huhuu? Tulkaahan pinoutumaan ja kertomaan kuulumisia!

Neuvolassa on nyt käyty ja paino on tähän mennessä noussut 2,5kg. Eli ihan kohtuullista vielä. Vaikka vielähän sitä ehtii... ;) Ja selvisi syy siihen, että ei oikein jaksaisi tehdä mitään muuta kuin olla, hb oli romahtanut. Joten nyt rautakuurille ja toivottavasti alkaa taas jaksamaan! Arveli, että se verenvuoto-episodikin olisi tuohon vaikuttanut, kun niin reippaasti vuoteli. Tiedä sitten. Nyt onkin sitten vaan odoteltava, seuraavaan neuvolaan 4 vk ja ultraan 5 vk. Pitkä aika ku aattelee eteenpäin, toivottavasti menee nopsaan!

Nyt kyllä täytyy tunnustaa, että repsahduksia on täälläkin tapahtunut. Eilen ostin karkkia ja sitä on sitten tullut mussutettua... Mutta ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin, olen alkanut dippailemaan kurkkua herkuksi! Hyvää ja terveellistä, dipinkin teen itse, joten ei edes suolaista. Nam! Suosittelen!

kieppuli & nasu 15+2

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä istuskellaan ja laiskotellaan kun vettä sataa!!! Haukotuttaa ja väsyttää koko ajan. Hiukset on rasvaiset ja päätämyöten, mutta ei jaksa ressata niistä. Huivi päähän ja menoks =).

Vaaka näytti aamulla 64.1 että on kilon noussu nyt parissa viikossa...hmm.. sitä se huono selkäranka teettää. Ihan kateeks käy velipoikaa joka kehaisi laihtuneensa jo 8,5 kiloa 6 viikossa ja että hyvin liikunta maistuu ja ruoka on kevyttä ym. Se yritti luoda muhun uutta potkua ja uskoa että otat nyt vaan uudelleen ittees niskasta kii etkä löysäile siellä.... Juu juu, kunhan jaksan taas rutistaa niin kyllähän mää...

Sulla on kieppuli hienosti mennyt kun ei ole kilot ropisseet kohisten ylöspäin!! Se kyllä vetää olon tosi veteläks, jos on raudanpuute. Mulla varmaan pitäs päinvastoin käydä luovuttamassa verta, kun oli yli 150 viimeks tossa pari kk sitten. Sekin voi vetää olon väsyneeksi jos on liian paksut veret. En muuten ole aiemmin koskaan luovuttanutkaan verta, et olisi kai aika kantaa kortensa kekoon toisten auttamiseksi. Onko ne vuodot jo kieppuli loppuneet? On se odottavan aika pitkä jos viikkokausia pitää venaa että pääsee taas katsomaan onko vauvalla kaikki kunnossa!!!

Mun pitää nyt mennä laittamaan perheelleni lounasta, mut palailemme myöhemmin!

Vierailija
2/8 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia haastajia minäkin olen kaipaillut, minne hävisitte? Mukaan vaan, vaikka alku olisi hankalaa, ei kannata luovuttaa ensimmäiseen repsahdukseen! =)

No omista tuloksista sen verran, että nyt tuli pikkaisen plussaa, +100g.

Olen syönyt kyllä ylimääräisiä välipaloja, näkyykö se tosiaan heti... no ei se mitään, jatketaan taas!

163/62,2/60

Nyt aamupalalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mene putkeen toi mun laihdutus resepti.

Kun vaan syö ja laiskottelee niin sillä pitäis laihtua :) Joopa joo

NO miinusta tuli viime viikkoon mutta taitaa olla ihan sairauden syytä ensin hirvee flunssa ja sitten pieni vatsataudin poikanen ja ei tuo ruoka ole liiemmin maistunut.

Tuntuu et kokoajan on pelkkiä tekosyitä miks voin syödä sitä ja tätä ja kun ei aikaakaan ole liikkumiselle. Kyllä sit taas ens viikolla. Ja Härän pyllyt. Ei ole ens viikkoo viel tullut. Syksykin tulossa ja pimeetä pitäis saada inspis ennen sitä.

167/73(75)/66,5

-vuffi-

Vierailija
4/8 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että kaikkein yleisin päivä aloittaa laihdutuskuuri on huomenna. Kun se huominen vaan joskus tulisi...=)

kieppuli

Vierailija
5/8 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nyt sitten ne kilpirauhaskokeen tulokset ja kaikki on ok, eli jotain hormonaalista tää nyt sitten on tai stressistä johtuvaa hiusten lähtöä... Ei muuta kuin apteekkiin ja sinkkikuurin ostoon, " kiva" ... No mitä nainen ei tekisi kauneutensa eteen =)

Pitänee pistää tarkempaan syyniin tuo laihdutus, et mitä sitä oikein söis että olisi varmasti kaikki tarpeelliset vitamiinit. Ei haluttaisi syödä vitamiinejakaan koko aikaa, maistuvatkin niin pahalle, pthyi! Voihan olla et tää on merkki siitä ettei nyt passaa vähään aikaan painoa tiputella..tiedä häntä. Mut semmoista tänään!!

Vierailija
6/8 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa palstalaisia vaivata jonkinlainen motivaatio-ongelma :-) Pitäisi keksiä jotain kannustusta talvea kohti mennessä. Kesähän on aina helppo kun pitää päästä esittelykuntoon, mutta nyt joku kiva tavoite talveksi....

Hienoa Kieppuli että kaikki ok.

Suosittelen verenluovutusta. En muusta kun siitä syystä että tulee itselle hyvä mieli. Itsellä ei vointiin ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen, mutta henkisesti on ollut hyvä kokemus. Kaksi kertaa olen käynyt, olin menossa taas, mutta siirtyy tulevaisuuteen kun raskaana ei voi.

Oma vointi ihan ok. Rautalisän kanssa aloitin kun hemppa 115 ja väsy vaivaa. Herkkuja tulee naposteltua liikaa ja liikuntaa on liian vähän :-( No uimassa olen käynyt kerran viikossa, mutta kävelylenkit ovat jääneet vaan haaveeksi.

Tsemppiä nyt tytöt, keksitään jotain kivaa kannustusta!

Mirabella ja Albert rv 22+3

Vierailija
7/8 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä jatkuu herkuton matka kohti keveyttä. On vaan ollut kiirettä, kun aloitan työt ensviikolla. Pisteillä olen yrittänyt sinnitelä ja käyny juoksemassa noin 10 km kolmesti viikossa. ja tilanne nyt tämä:

165/61.5/55. Tuntuu vähän tuo painon tippuminen hidastuneen, mutta kuuluu vissiin asiaan. Saisimpa syödä suklaapatukan.

Vierailija
8/8 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa alli että jaksat juosta noin kamalan pitkän matkan!!! Itsellä ei tulis mieleenkään että edes kahta kilsaa kokeilisin.... Juoksu ei ole koskaan ollut ainakaan mun ykköslaji, siis nää pitkät matkat.

Mulla tuli pikkasen huono oma-tunto, kun alli puhui että kun saisi syödä suklaapatukan... Mä olen kolmen päivän aikana syönyt n.6 pätkis-patukan verran suklaata.... ja vielä on täys levy jääkaapissa, auuuuts! Tekee ihan kipeetä ajatellakin sitä. Mulla on varmaan tää sokeririippuvuus vai miksi sitä nyt sanotaan. Jos vähänkin antaa pikkusormee makealle, niin se on heippa vaan koko heeeeela hoidolle!!

Mun pitäs päästä tosta karkista nyt irti niin saisi taas tasaantumaan tuon syömisen muutenkin. Onneks paino ei ole noussut!!!!!!

Huomenna alkaa vissiin taas jumpat, JEE!!! Sais vaan nyt hyvän alun taas jumppamiselle niin siitä tulis kunnolla jo elämäntapa!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan