Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Arvosteletko ihmisiä automerkin perusteella?

Vierailija
29.08.2006 |

Ajatteletko liikenteessä että vanhalla romuautolla ajavat ovat luusereita, uudella autolla ajavat taas ovat hyviä ja elämässään pärjänneitä. Meillä ollut väliaikaisesti vanha auto käytössä, uusi jo odottaa luovutustaan, ja on ollut huvittavaa seurata ihmisten ilmeitä liikenteessä, heh. Sääliviä ilmeitä (olen varmasti surkea yksinhuoltajaäiti, jolla on kaikki kurjaa) ja huikeita ylimielisiä ohituksia! No, toisaalta, välillä sorrun itsekkin samaan mielikuvitusleikkiin...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Volvo-kuskeista tiedän että ovat JUNTTEJA

Vierailija
22/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultuintopii:

En varsinaisesti arvostele mutta ihmettelen kyllä sellaista, että kun täälläkin esim. aina löytyy äitejä, jotka arvostelevat toisia äitejä, jotka ovat joskus vaikka kuljettaneet lasta autossa ilman turvaistuinta tai päästävät lapsensa yksin pihalle leikkimään tms. Itse he sanovat seisovansa joka hetki lapsensa rinnalla, jotta lapsi välttyy kaikelta pahalta. Sitten kuitenkin liikenteessä ajellaan jollain ikivanhoilla Taunuksilla tai autoilla, joissa turvallisuudesta ei ole tietoakaan. Ovet painuu kasaan jo ehkä pelkästä nojaamisesta. Minusta siinä on pieni ristiriita! Tai ehkä nuo arvostelevat äidit todella kuvittelevat olevansa niin kaikkivoipaisia, ettei lapselle todellakaan tapahdu liikenteessäkään mitään, kunhan vain " minä itse olen paikalla mukana" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mies on hurahtanut volvoihin. eikä se oo mikää juntti, vaan tosi jees tyyppi.

Vierailija
24/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi autoa: eka oli mamman perintömersu jolla ajelin kunnes kolaroin sen tosi huonoon kuntoon. Sen jälkeen ostin autokaupasta uuden Toyotan, joka on toiminut aina varmasti kuin junan vessa.

Monet varmaan pitävät mua aikamoisena juppina. Olen hyvässä duunissa hyvällä palkassa, asun hyvässä kaupunginosassa, käytän paljon merkkivaatteita yms. Mutta autoista en ole kiinostunut yhtään. Ja siksi ajelen Toyotallani, joka on kuulemma varsinainen junttiauto. Vaan mulle oikein passeli menopeli. En vaan halua sijoittaa autoon rahaa sen enempää.

Vierailija
25/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku ajaa uusimmalla isolla audilla ja kiilailee muita jonossa tai ajaa ylinopeutta jne. niin silloin kyllä varmasti arvostelen tyyliin: kun ei ole aivoja, on pakko satsata autoon...muuten en arvostele. monet ihmiset satsaavat rahansa muuhun kuin autoon. eli vanha auto ei merkitse pieniä tuloja tai köyhyyttä ja vaikka merkitsisi, niin so what.

Vierailija
26/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä auto, oli merkki mikä tahansa ja oli autolla ikää miten paljon tahansa. Tärkeintä autossa, että sillä pääsee eteenpäin kulkemaan.