Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimaton olo rv 30

Vierailija
08.09.2014 |

Olo on aiemmin ollut tosi energinen ja jaksanut tehdä 30-60 minuutin lenkkejä. Työ ei ole tuntunut raskaalta ja muutenkin jaksanut touhuta kaikenlaista. 

Nyt yhtäkkiä muutaman päivän alkanut tuntua siltä, että jaloista loppuu voimat ja olen tosi uupunut. Ei jaksa kauaa seistä hellan ääressä,mkun jo pitää päästä nopeasti istumaan, koska jalat tuntuu niin voimattomilta. Ja että päästä loppuu happi, pyörryttää. Maatessa olo on ihan ok joskin alakuloinen. Itkeskellyt olen nyt muutamana päivänä myös. 

Viikonloppuna veteli vasenta takareittä ylhäältä pakarasta asti alas pohkeeseen ja jalkapohjaan asti. Ihan kuin joku sähkö olisi siellä mennyt. 

Onko muilla ollut tällaisia oireita ja oletteko saaneet sairaslomaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietääkö kukaan mistä tämä vois johtua?

Vierailija
4/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli muutama vuosi sitten samanlaisia oireita.

Sain niihin avun homeopaattisista lääkkeistä.

Vierailija
5/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hemoglobiinit tsekattu ja kunnossa? Mulla ainakin uuvutti kovasti kun hemoglobiini oli tippunut alle sadan.

Vierailija
6/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 miten pitkällä raskautesi oli? Mistä olosi johtui? Olitko sairaslomalla?

Vierailija
7/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 hb on katottu viimeksi 3 viikkoa sitten. Oli silloin tippunut 112. Ja siitä asti ottanut rautalisää päivittäin. Viikon päästä neuvola. Tänään menossa käymään lääkärillä.

Vierailija
8/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ja 8 oli ap

Vierailija
9/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saankohan edes sairaslomaa tämän takia? :( 

työni on kuitenkin paljon seisomista ja liikkumista.. Lasten hoitoa, ruuanlaittoa, siivoomista.

Vierailija
10/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys? Mitä verenpaine on, koska pissa on viimeksi katottu?

Vierailija
11/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ajan ollu tosi alhainen verenpaine t ap

Vierailija
12/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hb reagoi hitaasti muutoksiin, eli se se varmaan on. Vaikka aloitit jo rautalisän, niin hemoglobiini on silti saattanut vielä tippua, jos olet kuluttanut kaikki rautavarat loppuun asti kehostasi.

Vierailija
13/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausdiabetes? Mulla alkoi edellisessä raskaudessa oireet noihin aikoihin. Olo oli huono ja väsynyt, erityisesti syönnin jälkeen. Syyksi selvisi siis raskausdiabetes. Varmaan tuo hb:n laskukin voi olla yksi syy ja sitten varmaan vauva painaa jo paikkoja niin paljon että sekin voi voimat.

Vierailija
14/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian alhaiselta hemoglobiinilta, se vie voimat kokonaan. Minä aloin jo nukahdella kesken päivän, koska kesti aika kaupan löytää sopiva rautalisä... Raskausmyrkytyksessä on vähän erityyppiset oireet yleensä.

Vierailija
15/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 raskausdiabetes minulla on todettu viikolla 26, mutta hoito ruokavaliolla ja sokerit on olleet hyvät nytkin. Mittailen kotona. Ruokavaliomuutoksen jälkeen olo ollut tosi energinen, mutta nyt tää voimattomuus on iskenyt. Vaikka siis sokerit on hyvät. T ap

Vierailija
16/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma kun verenpaine oli niin alhaalla koko ajan. Siihen ei oikein ole apua. Ei saa kumminkaan ruveta lappaamaan suolaa eikä salmiakkia... piti vaan mennä istumaan ja välillä saada jalat ylös. Tsemppiä!

Vierailija
18/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 olitko sairaslomalla sen takia?

Vierailija
19/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa. En sen takia saanut sairaslomaa. Aika paljon tuli kyllä istuttua töissä. Jouduin sairaslomalle kun issiaksen takia jalka rupesi perttämään alta.
Myöhemmin kuulin että voi saada sairaslomaa diagnoosilla raskauden aiheuttama uupumus.

Vierailija
20/20 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otathan raudan C~vitamiinin yhteydessä? Ei muutoin imeydy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme