Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihdevanhemmista

Vierailija
08.09.2014 |

Miten kukaan VOI aiheuttaa lapselleen sellaista tuskaa,pahaa mieltä, kaltoinkohtelua,välinpitämättömyyttä, turvattomuuden tunnetta, ilottomuutta, läheisyyden ja rakkauden puutetta, kenties väkivaltaakin, mitä alkoholin(järjetön/riippuvainen) ja huumeiden käyttö tuo mukanaan!!!?? En vaan voi ymmärtää miten lapselle voi tehdä niin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo kuultu jo miljoonaan kertaan. Ei jaksa enää. Kaikki on sun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:55"]Joojoo kuultu jo miljoonaan kertaan. Ei jaksa enää. Kaikki on sun kanssa samaa mieltä.
[/quote]

Taidat itse olla joku alkkis tai narkki. Osuiko arkaan paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli alkoholisti ja narkkari/sekakäyttäjä. Enkä minä ainakaan jaksa kauhistella hänen tekemisiään. Ei hän ainakaan tahallaan halunnut mitään pahaa minulle, parhaansa teki, mutta se paras ei vaan aina ollut kovin hyvää riippuvuussairauden uhri kun oli itse. Ja joka tapauksessa muistan lapsuuteni pääosin hyvänä, vaikka siihen kuuluikin asioita joita lasten ei pitäisi kokea tai nähdä. Hyviä hetkiä sitä kuitenkin pääosin muistelee. 

Äidistäni aloin ajatella jo 4 vuoden vanhana, että minä olen vahvempi kuin äiti joten minun täytyy pitää äidistä huoli. Se tunne kesti, paitsi että teini-iässä tuli kapina ja syyttelin äitiä raivolla ja halveksinnalla, kun en vielä ymmärtänyt että ei hän sille mitään voinut mikä oli. Aikuisena olen kuitenkin antanut kaiken anteeksi ja meillä on hyvä suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi