Kertokaa kaikki mitä tiedätte mun elämästäni t. ammattivalittaja
Kommentit (39)
Anoppi tuo sulle poikaa varten ruokakassin joka maanantai ja huolehtii pojan kuskaamisesta eskariin.
Pojan käytöksestä eskarissa on valitettu, kun on kutsunut hoitajaa ääliöksi ja käskenyt tätä sulkemaan suunsa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]
Pojan käytöksestä eskarissa on valitettu, kun on kutsunut hoitajaa ääliöksi ja käskenyt tätä sulkemaan suunsa.
[/quote]
Ei ole mun lapseni ollut se.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:54"]
Anoppi tuo sulle poikaa varten ruokakassin joka maanantai ja huolehtii pojan kuskaamisesta eskariin.
[/quote]
Niin kuskaa koska itse en voi ajaa.
Olet lähtenyt kotoa 16-vuotiaana ja nyt olet 40-vuotias. Vanhempasi asuvat vanhainkodissa.
Ensimmäinen miehesi oli rikollinen ja väkivaltainen. Sait hänen kanssaan pojan, jonka annoit avoimeen adoptioon pojan ollessa taaperoikäinen.
Ensimmäinen miehesi kuoli, ja hänen hautajaispäivänään muutit uuden miehesi luo toiselle puolelle Suomea. Olit tavannut itseäsi nuoremman miehen netissä. Hän on insinööri, mutta menetti työpaikkansa ja toimii nyt nuohoojayrittäjänä tehden pitkää päivää.
Asutte hyvin ahtaasti huonokuntoisessa mökissä, jossa on vain kaksi huonetta. Teillä on lokakuussa 6 vuotta täyttävä yhteinen poika, joka aloitti tänä syksynä eskarin. Harminaiheesi on, että pojalla ei ole omaa huonetta.
Olet kärsinyt koko ikäsi oppimisvaikeuksista ja erilaisista fyysisistä sairauksista. Olet 179 senttiä pitkä ja painat 130 kiloa, mutta et aio laihduttaa. Olet saanut päätökseen merkanttiopinnot, mutta merkonomiksi et onnistunut yrityksistä huolimatta valmistumaan. Sinulla ei ole koskaan ollut vakituista työpaikkaa, mutta haluaisit töihin.
Kirjoitat elämästäsi tänne av-palstalle lähes joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:25"]
Nrolle 30 ei kaikki tiedot olleet oikeita.
[/quote]
Tiedot on poimittu omista kirjoituksistasi. Olet ehkä siis joskus kirjoitellut epätotuuksia. Mutta nyt sinulla on tilaisuus korjata kaikki ne kohdat, jotka menivät väärin.
Etkö enää keksinyt mistä valittaa, vai pitikö tarkistaa faktat ettei puhu itseään uudelleen pussiin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:25"]
Nrolle 30 ei kaikki tiedot olleet oikeita.
[/quote]
Tiedot on poimittu omista kirjoituksistasi. Olet ehkä siis joskus kirjoitellut epätotuuksia. Mutta nyt sinulla on tilaisuus korjata kaikki ne kohdat, jotka menivät väärin.
[/quote]
Enpä viitsi korjailla yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:32"]
Etkö enää keksinyt mistä valittaa, vai pitikö tarkistaa faktat ettei puhu itseään uudelleen pussiin?
[/quote]
Mistä mä valittaisin? eipä ole valitettavaa päivät menee omalla painollaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:32"]
[/quote]
Mistä mä valittaisin? eipä ole valitettavaa päivät menee omalla painollaan.
[/quote]
Tuo käyttämäsi nimimerkki viittaa siihen, että sinulla olisi valitettavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten kerroit asiasta kuin kyseessä olisi ollut sinun lapsesi? Naapurin lapsiko se sitten oli?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten kerroit asiasta kuin kyseessä olisi ollut sinun lapsesi? Naapurin lapsiko se sitten oli?
[/quote]
En mä ole sellaista aloitusta tehnyt.
Vielä ei ole sanottu seuraavia:
Tykkäät lukemisesta, luet erityisesti elämäkertoja. Kävitte viime kesänä Särkänniemessä ja Kolmårdenissa. Lapsesi (tämä nuorempi siis) on fiksu ja kyseleväinen poika.
Sä olet se heikkolahjainen monisairas vai, jonka elämä on kurjaa kun ei heikkolahjaisuuden takia pysty käymään kouluja ja ilman koulutusta ei pääse taas istumatöihin joihin sairauksien puolesta muuten pystyisi?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:26"]
Sä olet se heikkolahjainen monisairas vai, jonka elämä on kurjaa kun ei heikkolahjaisuuden takia pysty käymään kouluja ja ilman koulutusta ei pääse taas istumatöihin joihin sairauksien puolesta muuten pystyisi?
[/quote]
Oppimisvaikeuksinen ihminen jolla on paljon fyysisiä sairauksia sellainen olen.
Sulla on yks lapsi ja mies, joka on sadistinen ja kontrolloiva sua kohtaan vaikka itse väität että suhteenne on hyvä ja rakastava. Omasta taloudellisesta tilanteestasi olet antanut ristiriitaista tietoa; yhtäältä ei ole rahaa ostaa sulle ollenkaan uusia vaatteita ja esim. ainoissa kengissäsi on reikä. Ja toisaalta taas tililläsi on 50.000 EUR.
Muutit miehesi perässä uudelle paikkakunnalle, tapasitte netissä. Miehelläsi on firma. Hän on haluton edesauttamaan sun omaa taloudellista tilannetta, esim toimittamaan olosuhdeselvityksiä Kelaan yms.
Mitäs vielä.. Muistan paljonkin mutta en ehdi nyt kirjottaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]
Älkää unohtako anoppia!
[/quote]
Mitä siitä?