Onko joillain kokemuksia silmän näönparannus operaatiosta?
Kommentit (8)
Molemmissa silmissä -3.75, nyt en tarvitse silmälaseja lainkaan. Olen tosi tyytyväinen, ainoa mikä harmittaa on etten mennyt aikaisemmin.
ma voin laittaa pikkuisen paremmaksi, Lasik leikkaus 1999, -9,5 ja -9,75 enka oo rilleja tarvinnut sen jalkeen.
Elamani parhaimpia ratkaisuja.
Mut ei taida vielä varaa olla. On melko kallis meinaan mut eipähän mikään ois parempaa ku saada näkö " takaisin" .
Ihan älyttömän tyytyväinen olin ja hassuinta oli, kun jo 2t päästä leikkauksesta näki ihan selvästi ja särkylääkettä tarttin vaan seuraavana yönä. Suosittelen!!
Silmäni leikattiin vuonna 1997, ja sen koommin en ole laseja tarvinnut! Aivan mahtavaa, suosittelen todellakin.
Silmissä sitä ennen -6 likinäkö. Oli elämäni parhaimpia päätöksiä mennä leikkaukseen, elämänlaatu ja ulkonäkö parani huomattavasti! Kannattaa mennä todella pätevälle ja kokeneelle silmäkirurgille, ei missään nimessä minnekään halpisklinikalle. Tässä tapauksessa kannattaa vertailla laatua eikä hintaa.
ei tosiaankaan sattunut yhtään tai mitään, oli vaan tietysti hieman epämiellyttävä tunne kun silmää ronkitaan. T. 3
Näkö oli jotain -8 molemmissa silmissä mutta korjaantui leikkauksella täysin enkä ole sen jälkeen tarvinnut laseja. Olen ollut todella tyytyväinen.