Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joillain kokemuksia silmän näönparannus operaatiosta?

Vierailija
29.08.2006 |

Tekisi mieli mennä, mutta pelottaa. . .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö oli jotain -8 molemmissa silmissä mutta korjaantui leikkauksella täysin enkä ole sen jälkeen tarvinnut laseja. Olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
2/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa silmissä -3.75, nyt en tarvitse silmälaseja lainkaan. Olen tosi tyytyväinen, ainoa mikä harmittaa on etten mennyt aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma voin laittaa pikkuisen paremmaksi, Lasik leikkaus 1999, -9,5 ja -9,75 enka oo rilleja tarvinnut sen jalkeen.

Elamani parhaimpia ratkaisuja.

Vierailija
4/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei taida vielä varaa olla. On melko kallis meinaan mut eipähän mikään ois parempaa ku saada näkö " takaisin" .

Vierailija
5/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän tyytyväinen olin ja hassuinta oli, kun jo 2t päästä leikkauksesta näki ihan selvästi ja särkylääkettä tarttin vaan seuraavana yönä. Suosittelen!!

Vierailija
6/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni leikattiin vuonna 1997, ja sen koommin en ole laseja tarvinnut! Aivan mahtavaa, suosittelen todellakin.

Vierailija
7/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissä sitä ennen -6 likinäkö. Oli elämäni parhaimpia päätöksiä mennä leikkaukseen, elämänlaatu ja ulkonäkö parani huomattavasti! Kannattaa mennä todella pätevälle ja kokeneelle silmäkirurgille, ei missään nimessä minnekään halpisklinikalle. Tässä tapauksessa kannattaa vertailla laatua eikä hintaa.

Vierailija
8/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaankaan sattunut yhtään tai mitään, oli vaan tietysti hieman epämiellyttävä tunne kun silmää ronkitaan. T. 3