Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja sivistynyt. Löysin todella helposti omat vastaukseni ja ne vastaavat pitkälle todellisuutta.

Vierailija
22/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kansankulttuuri-ihminen. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja sivistynyt

Vierailija
24/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakulttuuri-ihminen

Vierailija
25/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet moderni ja sivistynyt
Olet sivistynyt ja laaja-alainen kulttuurin harrastaja, osaat puhua taiteesta ja tehdä erotteluita hyvän ja huonon välillä. Edustat suomalaisten mielestä modernia hyvää makua.

Vierailija
26/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansankulttuuri-ihminen

Vierailija
27/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorekas tavis

Vierailija
28/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakulttuuri-ihminen. Aika jännä, sain sitten tuon söpön mummelin vaikka olen vasta parikymppinen. Kymmenen vuotta vanhempi mies ja yhteinen klassisen musiikin harrastus varmaan syinä?

Vierailija
29/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:51"]

Korkeakulttuuri-ihminen. Aika jännä, sain sitten tuon söpön mummelin vaikka olen vasta parikymppinen. Kymmenen vuotta vanhempi mies ja yhteinen klassisen musiikin harrastus varmaan syinä?

[/quote]

Itsekään en tunne olevani vanhus. Vaihtoehdot olivat niin onnettomia. Piti valita huonoista se vähiten huonoin. 

Vierailija
30/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja sivistynyt. Olen "keskiluokkaa", jolla korkea koulutus ja kulttuurista pääomaa, mutta olemus, tavat ja puhetapa paljastavat oikeaan, perinteikkääseen kulttuurieliittiin kuulumattomuuden.

Vierailija
31/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot olivat läpinäkyvät ja jo niiden perusteella pystyi valitsemaan tuloksensa. Esimerkiksi mainituista kulttuuritapahtumista mikään ei ollut oma juttuni, eikä sellainen, missä olisin koskaan käynyt. Lounasjuoman valitsen tilanteen mukaan, viiniä ehkä mieluummin lomalla kuin työpäivän pikalounaalla. Tv-ohjelmien suhteen nimenomaan katsomisen tapa on ratkaiseva - Big Brotheria katson "salaa", koska tiedän, ettei se tuo statusta. Mad meniä on ollut pakko katsoa, koska sen tunteminen kuuluu luokkani ja niiden piirien, joissa liikun, katsomiin ohjelmiin. Siihen viitataan, se kuuluu tuntea.

Vierailija
32/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet korkeakulttuuri-ihminen

Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua.?"

Tämä oli arvattavissa. Annettavissa olevista vaihtoehdoista oli helppoa etukäteen laskelmoida lopputulos. 

Vierailija
33/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakulttuuri-ihminen. Jotenkin huonot vaihtoehdot tuossa testissä. 

Vierailija
34/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:19"]

"Olet korkeakulttuuri-ihminen

Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua.?"

Tämä oli arvattavissa. Annettavissa olevista vaihtoehdoista oli helppoa etukäteen laskelmoida lopputulos. 

[/quote]

Ja halusi laskelmoida ylitti rehellisyytesi?

Vierailija
35/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet moderni ja sivistynyt. Tämän itsestäänselvyyden tiesin toki jo ennestään.

Testi olisi voinut vielä lisätä, että "makusi on täydellisyyttä hipova ja eri mieltä olevat ovat absoluuttisesti väärässä, idioottirukat".

Vierailija
36/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas tavis, no sellaiseksi itseni luokittelisin muutenkin.

Vierailija
37/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja sivistynyt. Arvelinkin saavani jotain tällaista, harrastan paljon kulttuuria. Telkkarisarjoista valkkasin kyllä salkkarit. 

Vierailija
38/38 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakulttuuri-ihminen. Omasta mielestäni en kyllä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan