Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko vaimo tietää miehesi pettävän?

Vierailija
08.09.2014 |

Kuinka moni haluaisi tietää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:26"]Haluaiskohan Juhankin vaimo tietää, että viikolla Juhalla on taas "keikka".  [/quote] Joo kliseinen kysymys mutta.. mistä päin tämä mies? Alkoi tosta tekosyystä mietityttää et onko sama tyyppi johon tullut itse hairahdettua joskus.. :D musiikkialalla kun on.

[/quote]

Lähellä Stadia. Monialainen mies. :)

[/quote]

onko Juha keksitty nimi vai oikea nimi?

no, jos se on mun mies, niin haluaisin tietää, niin saisin oikean syyn päättää onnettoman avioliiton.

Vierailija
2/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ehdottomasti tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaiskohan Juhankin vaimo tietää, että viikolla Juhalla on taas "keikka". 

Vierailija
4/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mullakin on omat kuvioni! :)

Vierailija
5/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo.

Vierailija
6/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En haluaisi elää valheessa, vaikka kulissi olisi kuinka onnellinen tahansa.

Vierailija
7/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin. Saisin kunnollisen syyn lopettaa tämän farssin, jota avioliitoksi kutsutaan. Haluan etulyöntiaseman. En lähde helpolla näistä kulisseista, vien suuren osan mukanani.

Mutta se onkin jo toinen tarina....

Vierailija
8/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin. Voisin itsekin ottaa rakastajan ja voisin saada taas kunnollista seksiä. Toivoisin, että mieheni haluttomuudelle ja läheisyyskammolle löytyisi joku syy, olkoon se sitten vaikka se pettäminen. Pahinta on elää valheessa ja pakottaa toinen elämään suhteessa jossa molemmilla ei ole samoja oikeuksia.

Vierailija
9/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:26"]Haluaiskohan Juhankin vaimo tietää, että viikolla Juhalla on taas "keikka". 
[/quote]

Joo kliseinen kysymys mutta.. mistä päin tämä mies? Alkoi tosta tekosyystä mietityttää et onko sama tyyppi johon tullut itse hairahdettua joskus.. :D musiikkialalla kun on.

Vierailija
10/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, koska en tahdo olla sellaisen miehen kanssa joka pettää.

Vierailija
11/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen tekee, ettei saa pettäjän vihaa niskaansa?

Vierailija
12/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta ja meillä on mukavaa yhdessä. Seksikin sujuu, mutta miehellä on isommat tarpeet kuin minulla. Eli jos joskus pettää, siitä vaan , mutta en missäännimessä halua tietää. Mies on kyllä njiin fiksukin, ettei mulle mitään satunnaisia panoja kertoisi.

Vierailija
13/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:26"]Haluaiskohan Juhankin vaimo tietää, että viikolla Juhalla on taas "keikka".  [/quote] Joo kliseinen kysymys mutta.. mistä päin tämä mies? Alkoi tosta tekosyystä mietityttää et onko sama tyyppi johon tullut itse hairahdettua joskus.. :D musiikkialalla kun on.

[/quote]

Lähellä Stadia. Monialainen mies. :)

Vierailija
14/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:57"]

En haluaisi. Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta ja meillä on mukavaa yhdessä. Seksikin sujuu, mutta miehellä on isommat tarpeet kuin minulla. Eli jos joskus pettää, siitä vaan , mutta en missäännimessä halua tietää. Mies on kyllä njiin fiksukin, ettei mulle mitään satunnaisia panoja kertoisi.

[/quote]

Entä jos miehelläsi olisi ollut monia kuukausia kestänyt suhde? Ei satunnainen pano?

Vierailija
15/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:07"]

[/quote]

Entä jos miehelläsi olisi ollut monia kuukausia kestänyt suhde? Ei satunnainen pano?

[/quote]

En haluaisi. Luotan mieheeni, että hän kertoo siitä minulle sitten kun minunkin on aihetta tietää. 20 vuotta yhdessä ja rakastan miestä sellaisella tapaa, että soisin sen hänelle, jos se tekisi sielulle hyvää. Omalle sielulleni ei kuitenkaan tekisi hyvää tietää ennen aikojaan. Jos meille tulisi ero, mieluummin sitten jo kunnolla koetellusta syystä eikä siksi, että panettaa.

Keski-iässä en enää piittaa pätkääkään siitä, jos on olemassa asioita, jotka kaikki muut tietävät ja minä en. Ei se minun arvoani vähennä. Surisin suhteen loppua ja ehkä huolestuisin, jäänkö itse yksin. Narri en ole eikä minusta sellaista tule, enkä raivoaisi sitä, että minut on nöyryytetty, kun ei kerta olisi.

Vierailija
16/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mieheni pettävän. En haluaisi miestä, joka  pettää.

Vierailija
17/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ei tiedä ei kärsi

Vierailija
18/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin ja olisin iloinen tästä tiedosta, mutta eipä taida mies mennä vieraisiin. Jatkamme pelaamista siis tasavahvoilla korteilla.

Vierailija
19/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 06:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:07"]

[/quote]

[/quote]

En haluaisi. Luotan mieheeni, että hän kertoo siitä minulle sitten kun minunkin on aihetta tietää. 20 vuotta yhdessä ja rakastan miestä sellaisella tapaa, että soisin sen hänelle, jos se tekisi sielulle hyvää. Omalle sielulleni ei kuitenkaan tekisi hyvää tietää ennen aikojaan. Jos meille tulisi ero, mieluummin sitten jo kunnolla koetellusta syystä eikä siksi, että panettaa.

Keski-iässä en enää piittaa pätkääkään siitä, jos on olemassa asioita, jotka kaikki muut tietävät ja minä en. Ei se minun arvoani vähennä. Surisin suhteen loppua ja ehkä huolestuisin, jäänkö itse yksin. Narri en ole eikä minusta sellaista tule, enkä raivoaisi sitä, että minut on nöyryytetty, kun ei kerta olisi.

[/quote]

Samaa mieltä. Tiedän että mieheni on joskus ihastunut työkaveriinsa ulkomailla mutta miten pitkälle menivät - en tiedä. Mahdollisuuksia oli kyllä kun monta vuotta samalla toimistolla tekivät töitä ja mies siellä kävi muutaman päivän kuukaudessa.

Mutta koskaan en ole tuntenut että se olisi minulta pois, mieheni kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä - olen aina hänelle se ykkönen. Se riittää oikein hyvin:) Eli en haluaisi tietää. En omista miestäni ja olemme yhdessä vapaasta tahdostamme.

Vierailija
20/22 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ois ajattelematon virhe kännissä, tuntemattoman kanssa, eikä seuraisi mitään jatkoa tai tunteita, niin en. Koska sellaisen virheen takia ei kannattaisi erota, mutta yritin viime suhteessa vuoden unohtaa, enkä unohtanut. Jos vaihdettaisi numeroita tai syntyisi tunteita tai se tapahtuisi useasti niin haluaisin tietää koska silloin haluaisin lopettaa suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi