Nyt tuli mokattua ja KUNNOLLA!!!
Exän kanssa yhteenpaluu! Kaksi lasta tehty ennen eroa, vuosi erossa ja nyt vuosi uudelleen yhdessä. Mentiin pikana naimisiin ja nyt odotan kolmatta yhteistä lasta.. JA MÄ VIHAAN TOTA MIESTÄ!!!
Mites muilla yhteenpalaajilla? Tuleeko tästä ikinä mitään??
Kommentit (10)
Epävakaa persoonallisuus (rajatilapersoonallisuus)
Epävakaa persoonallisuus ilmenee vaikeuksina ihmissuhteissa. Tunne-elämää leimaa vuoristoratamaisuus sekä nk. splitting, jossa ajattelu on mustavalkoista ja suhteen toinen osapuoli on vaihtelevasti joko idealisoinnin tai demonisoinnin kohteena. Suhteiden epävakaaseen dynamiikan sisältyy siten jatkuva rakastan sinua/vihaan sinua, tule tänne/häivy täältä -tyyppinen emotionaalinen luotaantyöntäminen ja takaisinvetäminen.
Ei asuta.
Kyllä tässä joku mielenhäiriö on kun uudelleen kaivan verta nenästä..
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:38"]
Ei asuta. Kyllä tässä joku mielenhäiriö on kun uudelleen kaivan verta nenästä.. Ap
[/quote]
Mielenhäiriön nimi on stupidos idiotismus.
Omalla kohdalla pahin virhe oli palata exän kanssa yhteen. Ongelmat vaan pahenivat entisestään, mutta onneksi menin terapiaan ja pääsin henkisesti eroon kusipää miehestä ja omasta mielenvikaisuudestani.
Voi vittu sun kanssa! Nyt on vaihtoehdot aika vähissä, niinkuin itsekin oivallat:(
Toisinsanoen peli on menetetty, elikkä näillä mennään. Otan osaa:((
Mä vihaan mun miestä, vaikka se ei ehtinyt olla exä missään vaiheessa. Että tervetuloa kerhoon.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:49"]
Omalla kohdalla pahin virhe oli palata exän kanssa yhteen. Ongelmat vaan pahenivat entisestään, mutta onneksi menin terapiaan ja pääsin henkisesti eroon kusipää miehestä ja omasta mielenvikaisuudestani.
[/quote]
Hei mistä tämmöstä terapiaa saa?! Mä olisin niin sen tarpeessa! Saako työterveydestä? Tai perheneuvolasta?
Onnea sulle.