Bb Jarno
Pidin aluksi hyvänä reiluna tyyppinä, mut nyt on alkanut tulemaan esiin piirteitä millainen on oikeasti. En tykkää.
Kommentit (44)
Kaikki pohjanmaalaiset, ketä tiedän, on aivan samanlaisia. Jotenkin sieltä pohjalta aina kuultaa sellainen heikompi itsetunto, jota he sitten koittavat pönkittää dissaamalla sitä, kuka nyt tielle sattuu, naisia, lihavia, pitkähiuksisia jne.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:50"]
Se oli esittelyssä sanonu jotenki näin ettei kukaan oo niin hyvä että olis varaa arvostella muita... pitää parhaina puolinaan muiden kunnioitusta..WTF :-D
[/quote]Niin siis pohjanmaalaisuus on sitä, että muut ei saa arvostella, mutta itse saa. Siellä on lukuisia sanontoja, joissa pohjimmainen lähtökohta on muiden hallitseminen, ei se, että itse käyttäytyisi sen mukaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288723278873.html "”Nöyryys on ensimmäinen asia, jonka isoisäni on minulle opettanut." Juuh.
Todella ärsyttävä ja ilkeä tyyppi! Eilisessä talk showssa taas näkyi kun ärsyyntyi iha todella ku kellari voitti viikkotehtävän. Suorassa lähetyksessä! Ja ilkkui taas Jonille.
Mä inhoan alusta asti, siitä näki heti millainen ihmistyyppi on: hakee muiden hyväksyntää "hauskoilla" heitoilla ja pyrkii joukon johtajaksi ottamalla jokaisen vuorollaan silmätikuksi jota avoimesti nälvii. Suurin osa porukasta alkaa mielistellä kiusaamisen kohteeksi joutumisen pelossa. Kaikki varmaan tuntevat tällaisen ihmisen, kiusaajan perikuva.
Taitaa jäädä tyttöystävällä silarit haaveeksi, joutuu raukka hankkimaan persoonallisuuden.
Sehän on täys urpo! Lapsellinen "muka hauska" tosikko valittaja!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:51"]Joonas näyttää ajoittain pelkäävän Jarnoa, joka on useasti loukannut tämän fyysistä koskemattomuutta, puhumattakaan siitä, miten alentavasti tätä kutsuu. [/quote] Miten se on loukabnu sen fyysistä koskemattomuutta?
[/quote]
Hyökkää yhtäkkiä sekottaan Joonaksen tukkaa, niin että tämä säikkyy. Sitten sieppasi sen olkapäilleen istumaan, tuskin Joonas olisi sinne halunnut (syntymäpäivät).
Mä näkisin sadan tuhannen euron arvosena siirtona sen, että Jarno jatkoi johtajana, vaikka oli mahdollisuus vaihtaa...
Miten se on arvostellut muiden ulkonäköä tai luonnetta? Mulla menny ihan ohi..
En ole pitänyt siitä koko aikana.
Onko se se joka puhuu kääpiöstä ja muuntaa ääntään ja ilkkuu Jonille?
Karsee mies. Sen oloinen ettei osaa olla oma itsensä, vaan esittää jotain.
Kenen vatsaa ja rintavarustusta arvosteli? Muistaakseni esittelyssä kertoi inhoavansa kiusaamista/toisten arvostelus ulkoisten seikkojen perusteella.
minä ja dani minä ja dani minä ja dani minä ja dani