VarastoMIES paikalla. Onko kysyttävää?
Olen varastomies, jolla on juuri alkamassa yksi yksittäinen kesälomaviikko. Vastailen täällä lyhyen ajan, jos jollain on jotain kysyttävää varastotyöstä. Saattaa olla, että kaikkiin kysymyksiin en tiedä vastausta.
Kommentit (56)
Puratko itse tavarat rekasta vai kuski, ajaako trukilla vai vedätkö pumpulla?
varastotyöhän on fyysistä, joutuuko nostelemaan yli 25kg painoisia tavaroita/tuotteita?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:33"]
oletko misogyyni? miksi vihaat ja alistat naisia? onko lompakkosi vapaasti meidän naisten käytössä?
saanko raskautua sinulle, että pääsen lompakollesi ?
[/quote]
miksi et vastaa?
[/quote]
Koska vastaan vain asiallisiin kysmyksiin. En häiriintyneiden esittämiin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:57"]
Puratko itse tavarat rekasta vai kuski, ajaako trukilla vai vedätkö pumpulla?
[/quote]
Kuski purkaa sähköpässillä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:56"]
oletko misogyyni? miksi vihaat ja alistat naisia? onko lompakkosi vapaasti meidän naisten käytössä?
[/quote]
miksi et vastaa?
[/quote]
Koska vastaan vain asiallisiin kysmyksiin. En häiriintyneiden esittämiin. Ap.
[/quote]
Olet siis nainen.
Kuinka paljon käytät aikaasi töissä omiin juttuihin tietokoneella?
varastotyöhän on fyysistä, joutuuko nostelemaan yli 25kg painoisia tavaroita/tuotteita?
[/quote]
Aiempina vuosina nostelin 25 kilon merisuolasäkkejä ja 40 kilon sokerisäkkejä rullakkoihin. Nyt en enää. Kerääjän nostamien pakettien keskimääräinen paino on meillä tilastojen mukaan 6,7 kg. Ap.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:07"]
Kuinka paljon käytät aikaasi töissä omiin juttuihin tietokoneella?
[/quote]
Nolla minuuttia. Tämä ei ole mitään konttorityötä. Ap.
Paljonko on painavin lava tai kontti jota joudut kuljettamaan? Mulla on 1225 kiloa painavin lava.
Miten pääsisin tuohon Sun työhön, esim. Vantaalla, missä niitä töitä oikeasti on? Olen hakenut, mutta ei tulosta...
Jaaha. Meikäläinen menee nyt nukkumaan ja nauttimaan alkavasta kesälomaviikosta. Hyvää yötä kaikille. Palaan ketjuun joskus myöhemmin, jos jaksan, ja vastailen sitten lisää, jos jaksan. Ap.
Joo ei ole konttori mutta kone kuitenkin on ja eikö sulla ole luppoaokaa vai etkö vaan myönnä?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:09"]
[/quote]
Aiempina vuosina nostelin 25 kilon merisuolasäkkejä ja 40 kilon sokerisäkkejä rullakkoihin. Nyt en enää. Kerääjän nostamien pakettien keskimääräinen paino on meillä tilastojen mukaan 6,7 kg. Ap.
[/quote]kiitos vastauksesta! varmaan vaikuttaa myös se mitä paketteja käsitellään, eihän jokaisessa varastossa käsitellä merisuolasäkkejä.. varastojahan on paljon, myönnän, että 40kg tekee jo kipeää, mut 25kg painosten juttujen nostelu on tuttua :) kiitos vastauksista, moni avoin kysymys sai vastauksen!
[/quote]
miksi et vastaa?