Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuillalinen-ohjelmasta

Vierailija
16.08.2021 |

Noi miesosallistujat on aina tosi tavallisen näkösiä ja naiset sen sijaan aivan täyden kympin naisia ja SILTI nämä miehet on aina niitä, jotka heti eka ”no ei oo mun normityyppiä oikeen” ”ei ulkosesti viehätä” ja muuta p*skaa. Onko nää miehet tajunnu kattoo vielä peiliin? Ja eikö se näin mene ihan oikeassakin elämässä, että rumat miehet lyttää tavallisen tai kauniin näkösiä naisia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensin ne sanoo ”en oikee pidä liian laitetuista naisista” mutta hetikun sinne sattuu yksi kumitissi ja huulitäytebimbo 3 metrin tekoripsillä, niin sit kyllä ”upee nainen!!!”

Vierailija
2/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan aina hirvittää noiden sottaiset kodit ja varsinkin se miten epähygieenisesti ne soosaa keittiössä. En söisi muruakaan noiden kokkaamana. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tulla suomi-versio. Ulkomaan ohjelmaa on tylsä katsoa.

Vierailija
4/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ensin ne sanoo ”en oikee pidä liian laitetuista naisista” mutta hetikun sinne sattuu yksi kumitissi ja huulitäytebimbo 3 metrin tekoripsillä, niin sit kyllä ”upee nainen!!!”

Tämä :D Oikeasti miehet ei taida tietää kuinka paljon aikaa menee tuohon kun laittaa kilon meikkiä naamaan. Sitten kun heräävät vierekkäin niin järkytys on suuri kun on niin eri näköinen :D (ellei sitten nuku meikit naamalla niin että naamio hankautuu tyynyliinaan)

Vierailija
5/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä ollutkin suomiversio

Vierailija
6/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset ulkomailta kopoioidut ovat huonoja, niin oli tämäkin.

Vierailija
7/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja minkä niminen? On kyllä ollut neljän tähden illallinen, mutta se on eri.

Vierailija
8/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja minkä niminen? On kyllä ollut neljän tähden illallinen, mutta se on eri.

Subin Rakkaudella katettu

Vierailija
9/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen se perinteinen miesten ei pidä liian laihoista paskapuhe kun kuitenkin aina valitsevat sen laihan pirinistin mielummin kuin aavistuksen pyöreän naisellisesti pehmeän naisen, joka nyt vaan syö vähän liikaa suklaata.

Vierailija
10/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään himoseuraaja mutta olen huomannut saman että ohjelman kaikki naiset ovat vähintäänkin nättejä ja osa tosi upeita, mutta miehet saattavat olla ihan taviksen näköisiä ja osa jopa ns. persoonallisen näköisiä. (lue:rumahkoja) Lähes aina mies valitsee kauneimman naisen mutta nainen voi valita miehistä kivoimman eikä komeinta.

Vierailija
11/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuu!

Ei kenelläkään - miehellä, naisella tai taisteluhelikopterilla - ole mitään velvollisuutta tykätä kenenkään toisen ulkonäöstä. Ihan riippumatta siitä, miltä itse näyttää. Koittakaa nyt vähitellen saada tämä paksuihin kalloihinne.

Vierailija
12/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :D Oikeasti miehet ei taida tietää kuinka paljon aikaa menee tuohon kun laittaa kilon meikkiä naamaan. Sitten kun heräävät vierekkäin niin järkytys on suuri kun on niin eri näköinen :D (ellei sitten nuku meikit naamalla niin että naamio hankautuu tyynyliinaan)

Ketkä miehet? Ihan itse sinä miesseurasi valitset.

Vierailija
13/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä ja nättejä. Monet naiset yrittää hurmata pukeutumalla läpinäkyvään /avaraan paitaan. Ja jos ei ole vartalon myötäinen hame niin ihan stanan kireet housut. Ihan sikana meikkiä. Miesten taso vaihtelee. Yksi asia pistää silmään, pareja ei synny juuri koskaan.

Vierailija
14/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Ei kenelläkään - miehellä, naisella tai taisteluhelikopterilla - ole mitään velvollisuutta tykätä kenenkään toisen ulkonäöstä. Ihan riippumatta siitä, miltä itse näyttää. Koittakaa nyt vähitellen saada tämä paksuihin kalloihinne.

Mene sinä miesasianainen pois tästä ketjusta.

Vierailija
15/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Kuka niin on sanonut? Tässä on vain todettu miesten ja naisten ero. Ja turha ulista että ei kelpaa naisille ulkonäön ja köyhyyden takia. Et kelpaa koska et ole kiva.

Vierailija
16/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hämärästi sen Suomi-version. Miksi meillä jäi niin lyhyeen? Kyllähän telkkariin menijöitä nykyään riittää.

Vierailija
17/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Kuka niin on sanonut? Tässä on vain todettu miesten ja naisten ero. Ja turha ulista että ei kelpaa naisille ulkonäön ja köyhyyden takia. Et kelpaa koska et ole kiva.

Mitä ihmettä sönkötät? Sinähän tässä uliset, että joku brittimuija realitypaskassa ei kelpaa jollekin brittijäbälle.

Kun se nyt sinua niin kovasti tuntuu kiinnostavan, niin minä olen aina kelvannut oikein hyvin niille, joille olen halunnut kelvata.

Vierailija
18/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on vaan tavallisen naisen vääristynyt käsitys tavallisen näköisistä miehistä ja naisista. Normipirkkomei muutu miksikään kympiksi pakkelilla ja irtoripsillä. Ja sun kannattaisi alkaa swaippaamaan oikealla niitä ”tavallisen” näköisiä miehiä.

Vierailija
19/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissähän on ainakin työväenluokassa tapana naisilla tuollaiset vahvat bilemeikit ja meikäläiseen makuun paljastavat vaatteet. Ihan normimeininkiä siis, eikä mikään tämän ohjelman erikoisuus.

Vierailija
20/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subin Rakkaudella katettu

Mennyt täysin ohi, kun ei ole ollut sama nimi. Sinkkuillallinen olis huomattu ja katsottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan