Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuillalinen-ohjelmasta

Vierailija
16.08.2021 |

Noi miesosallistujat on aina tosi tavallisen näkösiä ja naiset sen sijaan aivan täyden kympin naisia ja SILTI nämä miehet on aina niitä, jotka heti eka ”no ei oo mun normityyppiä oikeen” ”ei ulkosesti viehätä” ja muuta p*skaa. Onko nää miehet tajunnu kattoo vielä peiliin? Ja eikö se näin mene ihan oikeassakin elämässä, että rumat miehet lyttää tavallisen tai kauniin näkösiä naisia?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Ei kenelläkään - miehellä, naisella tai taisteluhelikopterilla - ole mitään velvollisuutta tykätä kenenkään toisen ulkonäöstä. Ihan riippumatta siitä, miltä itse näyttää. Koittakaa nyt vähitellen saada tämä paksuihin kalloihinne.

Kuka niin on sanonut? Tässä on vain todettu miesten ja naisten ero. Ja turha ulista että ei kelpaa naisille ulkonäön ja köyhyyden takia. Et kelpaa koska et ole kiva.

Mitä ihmettä sönkötät? Sinähän tässä uliset, että joku brittimuija realitypaskassa ei kelpaa jollekin brittijäbälle.

Kun se nyt sinua niin kovasti tuntuu kiinnostavan, niin minä olen aina kelvannut oikein hyvin niille, joille olen halunnut kelvata.

Onko menkat vai vaihdevuodet meneillään ulinaisella?

Vierailija
22/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:llä on vaan tavallisen naisen vääristynyt käsitys tavallisen näköisistä miehistä ja naisista. Normipirkkomei muutu miksikään kympiksi pakkelilla ja irtoripsillä. Ja sun kannattaisi alkaa swaippaamaan oikealla niitä ”tavallisen” näköisiä miehiä.

Sinähän sen normipirkko parhaiten tiedät. Sinä et kaunistuisi edes 10+ kauneusleikkauksella kun naama on jo yhtä ruttuinen kuin Dannyn p*rse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Ei kenelläkään - miehellä, naisella tai taisteluhelikopterilla - ole mitään velvollisuutta tykätä kenenkään toisen ulkonäöstä. Ihan riippumatta siitä, miltä itse näyttää. Koittakaa nyt vähitellen saada tämä paksuihin kalloihinne.

Kuka niin on sanonut? Tässä on vain todettu miesten ja naisten ero. Ja turha ulista että ei kelpaa naisille ulkonäön ja köyhyyden takia. Et kelpaa koska et ole kiva.

Mitä ihmettä sönkötät? Sinähän tässä uliset, että joku brittimuija realitypaskassa ei kelpaa jollekin brittijäbälle.

Kun se nyt sinua niin kovasti tuntuu kiinnostavan, niin minä olen aina kelvannut oikein hyvin niille, joille olen halunnut kelvata.

Täh? Kerro sinä. Minä olen mies.

Vierailija
24/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Täh? Kerro sinä. Minä olen mies.

Etkä ole.

Vierailija
25/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko saa illallisen jälkeen?

Vierailija
26/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että saako vaan se onko seksi hyvää ja on helppo arvata näistä näyttelijöistä, että mekaanista rynkytystä se on ja kestää 2min.

Vierailija
27/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmassa ei melkein kukaan. Ehkä kaikista treffailuformaateista epäonnistunein, jos mitataan sillä, kuinka monta pariskuntaa ohjelmassa on muodostunut.

Vierailija
28/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ohjelman idea on se, että valitaan ne pinnallisimmat yksilöt. Yksikään niistä ei katso ulkonäköä pidemmälle. Eikä yhdelläkään niistä ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö.

Vierailija
29/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu!

Tämä on ehkä surkein miesten nolaamaan pyrkivä heitto, joka ei koskaan toimi.

Vierailija
30/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja lienee naisiin päin, jos näkee nuo brittimaatuskat jotenkin erikoisen kauniina 

Vierailija
31/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais tulla suomi-versio. Ulkomaan ohjelmaa on tylsä katsoa.

Kohteliaita brittejä on ilo katsoa. Suomalaisten muka-cool murina.. Ei.

Vierailija
32/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ohjelmassa on tosi pinnallista jengiä. Ulkonäköön liittyviä kriteereitä luetellaan surutta, kuten tummat/vaaleat hiukset, pitkä ja hoikka tai pieni ja siro nainen. Hyvät hampaat, suuret silmät jne. Luonteen piirteet sitten vasta.

Vierailija
33/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais tulla suomi-versio. Ulkomaan ohjelmaa on tylsä katsoa.

Sais tulla kotimainenkin versio joo mutta kyllä muutkin maat kiinnostaa.

Vierailija
34/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja lienee naisiin päin, jos näkee nuo brittimaatuskat jotenkin erikoisen kauniina 

No ei ne kehitysvammasen näköset nököhammaspojut sen parempia ole. Tai ne limaset tekorusketusta käyttävät, tatuoidut metroseksuaalit. Miehuus puuttuu näiltä ainakin täysin.

Vierailija
35/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään: Naiset ja miehet ovat suht "samantasoisia". Usein juttukin luistaa, mutta harvoin syntyy pareja. Ehkä "se jokin" puuttuu tai sitten kaikki yliarvioivat oman "tasonsa" ja odottavat vielä parempaa.

Sellaista ei ole tuossa (kaan) ohjelmassa osunut silmään, että "se jokin" on niin vahvana, että vaatimattoman ulkomuodon sillä olisi voinut kompensoida.

Vierailija
36/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kehitysvammasen näköset nököhammaspojut sen parempia ole. Tai ne limaset tekorusketusta käyttävät, tatuoidut metroseksuaalit. Miehuus puuttuu näiltä ainakin täysin.

sellaiset lesbon copet sieltä sitten 

Vierailija
37/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan silmään: Naiset ja miehet ovat suht "samantasoisia". Usein juttukin luistaa, mutta harvoin syntyy pareja. Ehkä "se jokin" puuttuu tai sitten kaikki yliarvioivat oman "tasonsa" ja odottavat vielä parempaa.

Sellaista ei ole tuossa (kaan) ohjelmassa osunut silmään, että "se jokin" on niin vahvana, että vaatimattoman ulkomuodon sillä olisi voinut kompensoida.

Oon kattonu kaikki nää kaudet ja vain YKSI mies pisti positiivisesti silmään eikä sitä se nainen edes valinnu. Sillä miehellä ei ollu sellanen ylisliipattu ulkonäkö vaan oli luonnostaan miehekkään komea ja mikä parhainta siinä oli, niin sillä oli täysin joukosta erottuva olemus ja luonne. Liian tasokas tommoseen roskaohjelmaan.

Vierailija
38/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sellaiset lesbon copet sieltä sitten 

Sinä olet homo varmaan kun noin paljon asiaa mietit. Ja ei, en ole lesbo. Olen tuplasti heterompi kuin sinä, jolla obsessio shemaleiden kyrvistä.

Vierailija
39/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen brittiversiota katsonut (aika monta jaksoa), niin lähinnä ne miehet on niitä, joita ei kiinnosta kuin naisen ulkonäkö. Ensimmäisenä sen mainitsevat kun ensivaikutelmasta kysellään, ihan sama on se daami joku Essex-blodi vailla älyä ja mitään aitoa osaa itsessään. Varsinkin nämä tositv-julkut on "haen syvällistä nörttityttöä"-inssienkin päänsisällön sulattavia tapauksia.

Eihän näistä ikinä suhdetta tai edes toista deittikertaa sukeudu, mutta sarjaa seuraamalla pääsee brittikotien "sisustusta" päivittelemään ja muutakin tyylitajun puutetta.

Vierailija
40/54 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonu kaikki nää kaudet ja vain YKSI mies pisti positiivisesti silmään eikä sitä se nainen edes valinnu. Sillä miehellä ei ollu sellanen ylisliipattu ulkonäkö vaan oli luonnostaan miehekkään komea ja mikä parhainta siinä oli, niin sillä oli täysin joukosta erottuva olemus ja luonne. Liian tasokas tommoseen roskaohjelmaan.

No ehkä tästä voisi päätellä, että sinulla vain on erilainen miesmaku kuin tuon ohjelman kohderyhmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi