Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erota vai ei, olen hukassa.

Erilleenkö ajautuneet.
16.08.2021 |

Olemme olleet kuusi vuotta yhdessä, joista 3 nukkuneet eri huoneissa. Mies alkoi voimakkaan lihomisen jälkeen kuorsaamaan ja en enää saanut nukuttua hänen vieressään. Läheisyys on tätä myötä kuihtunut, seksiä ei oikeastaan ole kuin harvoin. Olemme keskustelleet näistä asioista todella useaan otteeseen, mutta todellista muutosta ei ole tapahtunut. Olen väsynyt tilanteeseen ja jo ikäänkuin luovuttanut. Monesti tuntuu että asun kämppiksen kanssa. Tottakai hetkittäin on hyviä päiviä ja viikkoja, mutta eroajatukset ovat viikottaisia. Onko muilla kokemuksia/millaisia tunteita/tilanteita olette ennen eroa käyneet läpi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän suhteessa ongelma juuri läheisyyden puutteessa ja siinä että olette etääntyneet toisistanne?

Pariterapia voisi ehkä auttaa. Jos mies ei ole kiinnostunut tekemään töitä suhteen pelastamiseksi, eiköhän sekin kerro jo jotain.

Vierailija
2/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän suhteessa ongelma juuri läheisyyden puutteessa ja siinä että olette etääntyneet toisistanne?

Pariterapia voisi ehkä auttaa. Jos mies ei ole kiinnostunut tekemään töitä suhteen pelastamiseksi, eiköhän sekin kerro jo jotain.

Ehkä joo, meillä on muutama yhteinen harrastus mitä teemme, mutta kaikki mitä ehdotan on ei, hän taas ei kaipaa mitään lisää suhteeseen. Luonteeltaan hän on flegmaattisempi kuin mitä olen itse, mutta tottakai ymmärrän hänenkin kantansa. En vaan jaksaisi istua kaikkia iltoja television ääressä, mutta se on yksiä ainoita asioita mitä yhdessä teemme.

Kovasti hän sanoo olevansa valmis muutokseen ja tekemään töitä suhteen eteen, mutta mitään konkreettista muutosta ei ole koskaan tullut. Olemme puhuneet erosta ja olen sanonut että en jaksa enää tätä pattitilannetta, jos muutosta ei tapahdu ero on väistämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimisko erillään olo hetkeksi?

siitähän se tietää nappaako kala koukkuun

vai ei jatkossa..

Vierailija
4/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hegoe kirjoitti:

toimisko erillään olo hetkeksi?

siitähän se tietää nappaako kala koukkuun

vai ei jatkossa..

Tätä olen myös itse miettinyt, arki kun meinaa tuntua myös aika painostavalta ja turhauttavalta. Kesälomalla ehdimme puhua mutta olo on jo puoliksi luovuttanut kun tämä sama asia on ollut pöydällä jo niin kovin kauan. Mutta kiitos vinkistä, tämä tulee todellakin harkintaan.

Vierailija
5/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa jättää se sika!

Vierailija
6/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä että nainen kyllästyy tavalliseen arkeen

Vierailija
7/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa jättää se sika!

En nyt sanoisi ihan niinkään.

Vierailija
8/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen arki voi olla myös inspiroivaa ja hyvää ja kaunista. Arkeen missä ei ole onnellinen todellakin voi kyllästyä.

Vierailija
9/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi hoitaa miehen ylipaino- ja kuorsausongelmaa ihan teidän kummankin takia. Mies lääkäriin ja dieetille.

Vierailija
10/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kannattaisi hoitaa miehen ylipaino- ja kuorsausongelmaa ihan teidän kummankin takia. Mies lääkäriin ja dieetille.

Tästä olemme puhuneet useaan useaan otteeseen, mutta tosiaan mitään muutosta ei ole tapahtunut. Koen että kaikki on kuitenkin alkanut siitä kun erillään nukkuminen alkoi.

Vierailija
11/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla uniapnea ja se hoituu cpap-laitteella. Ei enää kuorsausta, saa nukuttua samassa huoneessa.

Vierailija
12/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kavereita ja maksatte puoliksi vuokrat mutta nukutte eri sängyssä.

Vierailija
13/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan ihmisen urheilua on fisbee golf tai mini golf tai sulkapallo puistossa / pihalla ei paina mitään mutta saa liikuntaa. Tikan heitto myös ei vaadi suuria.

Vierailija
14/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan liikkumista kirjoitti:

Laiskan ihmisen urheilua on fisbee golf tai mini golf tai sulkapallo puistossa / pihalla ei paina mitään mutta saa liikuntaa. Tikan heitto myös ei vaadi suuria.

Frisbeet löytyy jo mutta into toisella lopahti. Myös suklapallo löytyy, kerran sain hänet pelaamaan mutta en toiste. Tämä myös masentaa kun kovasti tahtoisin yhdessä liikkua ja tehdä asioita.

Vierailija
15/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla uniapnea ja se hoituu cpap-laitteella. Ei enää kuorsausta, saa nukuttua samassa huoneessa.

Kun unen laatu paranee, myös painonpudotus on yleensä helpompaa.

Vierailija
16/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun unen laatu paranee, myös painonpudotus on yleensä helpompaa.

Hän on lääkärissä käynyt mutta eivät löytäneet mitään.

Vierailija
17/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jätä vaimoani vaikka hän on lihonut aika paljon. Ja vaikka olisi välillä tylsää. Se kuuluu elämään.

Vierailija
18/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jätä vaimoani vaikka hän on lihonut aika paljon. Ja vaikka olisi välillä tylsää. Se kuuluu elämään.

Tottakai välillä on tylsää, se on ihan normaalia. Mutta missasit koko aloituksen ja keskustelun pointin.

Ja ihanaa kuulla että teillä menee niin hyvin että et halua vaimoasi jättää, se on onnekasta.

Vierailija
19/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on osittain kuitenkin se, että lihominen on vaikuttanut kuorsaamiseen ja sitä kautta läheisyyden vähenemiseen ja intiimiyden puutteeseen. Ei minua haittaa että kumppanini on lihonut, minua haittaa siitä johtuvat negatiiviset asiat. Onhan se kuitenkin aika iso asia kun puolet suhteesta on nukuttu erillään, saman katon alla.

Vierailija
20/26 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että miehen mielestä tavallista arkea on flegmaattisena sohvalla kuorsaaminen.

Ap, terapeutti voisi tuoda keskusteluunne ulkopuolista kulmaa ja vähän herättää miestä olemaan tosissaan. Ehkä se kortti kannattaa katsoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi