Erota vai ei, olen hukassa.
Olemme olleet kuusi vuotta yhdessä, joista 3 nukkuneet eri huoneissa. Mies alkoi voimakkaan lihomisen jälkeen kuorsaamaan ja en enää saanut nukuttua hänen vieressään. Läheisyys on tätä myötä kuihtunut, seksiä ei oikeastaan ole kuin harvoin. Olemme keskustelleet näistä asioista todella useaan otteeseen, mutta todellista muutosta ei ole tapahtunut. Olen väsynyt tilanteeseen ja jo ikäänkuin luovuttanut. Monesti tuntuu että asun kämppiksen kanssa. Tottakai hetkittäin on hyviä päiviä ja viikkoja, mutta eroajatukset ovat viikottaisia. Onko muilla kokemuksia/millaisia tunteita/tilanteita olette ennen eroa käyneet läpi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No… omasta mielestäni tilanne on aika huono, jos ero on mielessä viikoittain. Ehkä siinä tapauksessa olet jo ikään kuin päättänyt haluavasi erota, ja nyt vaan etsit täältä vahvistusta aikeillesi? On okei lähteä omille teille, jos elämä toisen kanssa ei tunnu mieluisalta. Johonkuhun, varmaankin molempiin se tulee sattumaan, mutta joskus on vaan paras tehdä päätös eikä velloa eroaikeissa vuosi toisensa perään. Itse en jatkaisi tuossa suhteessa, en olisi alentunut edes tuohon eri huoneissa nukkumiseen.
Se on asia mitä häpeän aivan valtavasti. Aluksihan se meni niin että itse siirryin sohvalle aina silloin tällöin kunnes siirryin kokonaan. Jonkunlaista vahvistustahan tämä kyllä on. Monelta osalta suhde on turvallinen ja mukava mutta tietyt perustarpeet huutavat tyhjyyttään.
Eri huoneissa nukku isessa ei ole mitään hävettävää eikä se ome myöskään syy erota. Lue muita keskustelua aiheesta, niin saat asiaan laajemman näkökulman.
Vierailija kirjoitti:
Eri huoneissa nukku isessa ei ole mitään hävettävää eikä se ome myöskään syy erota. Lue muita keskustelua aiheesta, niin saat asiaan laajemman näkökulman.
Jos luet tuolta aiemmin on tämä vähän laajempi asia. Tiedostan kyllä että ongelmia suhteissa on monenlaisia ja siksi kysynkin kokemuksia vastaavista tilanteista.
Jos mun puoliso joutuis pois omasta sängystään koska mulla on ongelma jolle en vaan viitsi tehdä mitään enkä välitä paljonko hän siitä kärsii, etsisin hänelle itse uuden paremman puolison jonka hän ansaitsee.
Samahan se missä sitä nukkuu. Sähän nukut yöllä.
No… omasta mielestäni tilanne on aika huono, jos ero on mielessä viikoittain. Ehkä siinä tapauksessa olet jo ikään kuin päättänyt haluavasi erota, ja nyt vaan etsit täältä vahvistusta aikeillesi? On okei lähteä omille teille, jos elämä toisen kanssa ei tunnu mieluisalta. Johonkuhun, varmaankin molempiin se tulee sattumaan, mutta joskus on vaan paras tehdä päätös eikä velloa eroaikeissa vuosi toisensa perään. Itse en jatkaisi tuossa suhteessa, en olisi alentunut edes tuohon eri huoneissa nukkumiseen.