Mun mies häpeää mua ja vertailee
Hänen exänsä ovat olleet kaikki hoikka ja mä en ole. Heillä on ollut parempi koulutus ja ovat olleet nuoria.
😂
Kommentit (21)
Kysy siltä, että jos kerran nuo olivat "täydellisiä", niin miksi on vielä sinun kanssasi?
Ei sun tartte olla äijän kanssa, joka joutuu tyytymään sinuun.
Vähän hei itsekunniotusta.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, että jos kerran nuo olivat "täydellisiä", niin miksi on vielä sinun kanssasi?
Mut ku kukaan muu ei huoli
Kyllä itseasiassa monikin huolis. En ole mikään nuori enää, 4-kymppinen. 166 cm ja 70 kg eli pikkuisen pyöreä. Ihan ok ulkonäkö. Kiinnostuneita miehiä on aina ollut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itseasiassa monikin huolis. En ole mikään nuori enää, 4-kymppinen. 166 cm ja 70 kg eli pikkuisen pyöreä. Ihan ok ulkonäkö. Kiinnostuneita miehiä on aina ollut.
AP
Jos lihavien tarvitsee todistella että vientiä olisi, niin sillon sitä ei todellakaan olisi.
Kuule suurin osa ikäisistäni miehistä on myös vähintään lievästi ylipainoisia. 😊
Mutta usko mitä haluat. Kyllä kiinnostuneita on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on niinpäin, et AP joutuu tyytymään tuohon paskaläjään.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja sinä valitsait tämän ja haluat edelleen olla hänen kanssaan, koska...
Miksi roikut vielä moisessa idiootissa? Hänellä on joku muu jo mielessä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Onhan sun nykyinenkin "huolinut" sut ja silti juputtaa kiloista... Vai oletko lihonut suhteen aikana?
Jätä se mies. Ei tuo vertailu ole ok.
Kun miehesi vertaa sinua exiinsä, vertaa sinä myös. Jos ei ole, niin keksi. Ne on sitten pidempiä, niillä on isompi mela ja ovat parempia rakastajia.
Mikä saavutus yleensäkään on että saa jonkun? Kyllä nainen aina munaa saa oli millainen tahansa
Mies häpeää sua ja sinun mielestä se on itku-nauru-hymiön paikka?
Älä ole tuollaisen miehen kanssa. Törkeää epäkunnioitusta. Kunnioita itseäsi. Mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
En oo lihonut suhteen aikana. Aina oon ollut tällänen. Urheilen paljon, joten lihastakin on.
En tiiä miks oon hänen kanssa. Täytyy pohtia asiaa.
Ota nyt tällainen aloitus vakavasti, kun ap kertoo ensin saamastaan veemäisestä kohtelusta ja kommentti päättyy nauruhymiöön. Just.
Ei kuulosta kovin hyvältä asetelmalta parisuhteessa... Mieskö ihan ääneen kertoo nämä ajatuksensa vai oletko muuten vaan huomannut?