Tämän takia vihaan vegaaneja/kasvissyöjiä
https://www.youtube.com/user/Freelea
Pitää puuttua toisten ihmisten syömisiin (Lady Gaga, Kim Kardashian...)
Kommentit (27)
Ihan vapaasti saat vihata ketä/mitä haluat. Minä en jaksa noin kiihkoilla.
Joo, kannattaa vihata kaikkia. Mäkin vihaan kaikkia miehiä, kun yksi oli kerran kusipää, ja naisia kun oon kuullut huhua että ne puhuu pahaa. Ja lapsia vasta vihaankin, ihan muuten vaan! Ja eläimiä, ihan niin paljon etten voi edes syödä niitä.
Muutaman mädän tyypin takia kannattaa halveksua koko porukkaa. Kyllä.
Viha oli ehkä väärä termi, kuitenkin inhottaa tuollainen.
Ainakaan mun tuntemani vegaanit eivät koskaan puutu muiden syömisiin tai ruokavalioihin, toisin kuin tämän ketjun ap.
Aamusta asti täällä on jaksettu jauhaa kasviksia :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:17"]
Ainakaan mun tuntemani vegaanit eivät koskaan puutu muiden syömisiin tai ruokavalioihin, toisin kuin tämän ketjun ap.
[/quote] EN puutu kenenkään syömisiin. Minulle on aivan sama syötkö vain kasviksia tai pelkästään hesen kerroshampurilaisia. AP
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:21"]
[/quote] EN puutu kenenkään syömisiin. Minulle on aivan sama syötkö vain kasviksia tai pelkästään hesen kerroshampurilaisia. AP
[/quote] Miksi tämän ketjun otsikko sitten on "tämän takia vihaan vegaaneja tai kasvissyöjiä"?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:22"]
[/quote] Miksi tämän ketjun otsikko sitten on "tämän takia vihaan vegaaneja tai kasvissyöjiä"?
[/quote] Sen takia, koska monet heistä luulevat olevansa niin paljon parempia blah blah blah vain, koska HE syövät niin hyvin ja HEIDÄN ruokavalionsa on niin hyvä ja kaikkien pitäisi olla kuin HE. AP
Mä halveksin kaikkia raadonsyöjiä. Mutta en vaivaudu kertomaan sitä heille, eivät ole sen arvoisia.
Myös jotkut sekasyöjät puuttuvat ihan kysymättä kasvissyöjien syömisiin. Eikä se ole tässä vuosien saatossa ihan pieneksi joukoksi osoittautunut.
Jotkut ihmiset vain ovat sellaisia, että se nokka pitää tunkea joka paikkaan. Ärsyttävä piirre minustakin. Yritä kuitenkin muistaa, että se johtuu luonteesta eikä ruokavaliosta. Kun se inho kanavoidaan jonkin ruokavalion kannattajiin, ensinnäkin inhoat osaa ihmisistä täysin syyttä. Toisekseen se vain vahvistaa jonkun muun suuntauksen ruokafasistin käsityksiä omasta erinomaisuudestaan, ja pian saatkin kuulla lisää lässytystä siitä mikä syömisissäsi on pielessä.
Se on niin hassua.. Tiedän vegaanin, joka on tosi tekopyhä, entinen koulukiusaaja, arvostelee muiden lihansyöntiä ja lentelee monta kertaa vuodessa Aasiaan joogaamaan.. Jos vertaa sitten itseeni, en lentele, syön lihaa vähän, pari kertaa viikossa, lähinnä kuitenkin esim. papuja.. Mikä oikeus tuolla vegaanilla on arvostella mua huonommaksi ihmiseksi vähäisen lihansyöntino vuoksi.. Tän takia joskus noi ituhipsterit ärsyttää.. Varmasti fiksujakin mahtuu sekaan!
Mä pidän vegaaneja vain naurettavina. Kaiken lisäksi jotkut niistä syö salaa lihaa. Olen nähnyt miten yksi mukas vegaani muija veti hampurilaista niin naama messingillä että sai varmaan jotain tuntemuksia. Tupla pihvillä ettei ollut mikään kasvisburger.
Minä vihaan vegaaneja koska eivät syö lihaa. Ja koska ovat vihervassareita. Ja rumia. Ja haisevat, kun eivät osaa huolehtia puhtaudestaan.
Ei läheskään kaikki puutu. Itse olen lakto-ovovege enkä koskaan ole kommentoinut kellekään hänen ruokavaliostaan kriittisesti. Lisäksi yritän olla tekemättä numeroa omastani, eli usein toivon ettei ihmiset edes huomaa koko asiaa eikä minun tarvitsisi selitellä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:37"]
Se on niin hassua.. Tiedän vegaanin, joka on tosi tekopyhä, entinen koulukiusaaja, arvostelee muiden lihansyöntiä ja lentelee monta kertaa vuodessa Aasiaan joogaamaan.. Jos vertaa sitten itseeni, en lentele, syön lihaa vähän, pari kertaa viikossa, lähinnä kuitenkin esim. papuja.. Mikä oikeus tuolla vegaanilla on arvostella mua huonommaksi ihmiseksi vähäisen lihansyöntino vuoksi.. Tän takia joskus noi ituhipsterit ärsyttää.. Varmasti fiksujakin mahtuu sekaan!
[/quote]
Vegaanius on vain yksi valinta ihmisen elämässä. Vegaani voi olla lentämistä vastustava ja hyväntekeväisyyttä harrastava luonnonsuojeluhippi, mutta toisaalta vegaani voi myös olla hyvin ilkeä muita mollaava itsekeskeinen ihminen.
Hassua kyllä, miten vegaanin pitäisi aina olla joku äiti theresa -tyyppinen henkilö. Jos tekee elämässään jonkun hyvän valinnan, niin miksi sitä pitäisi muutenkin olla hyvä ja joku esikuva? Ja aina jaksan ihmetellä, miksei vegaani muka saisi lentää lentokoneella. Suurin osa vegaaneista kuitenkin on vegaaneja eläinoikeussyistä eikä ympäristösyistä. Enkä ymmärrä, miksi kaikki luulevat vegaanien pitävän itseään parempana?? Onko joku vegaani oikeasti sanonut näin sinulle päin naamaa? Vähän kyllä epäilen.
Ihmiset ei ikinä saa tietää eläinten huonoista oloista, jos kukaan ei tuo asiaa esille. On siis hyvä, että jotkut vegaanit uskaltavat puhua asioista ja saada ihmisiä ajattelemaan, mitä kaikkea kärsimystä sen maitolasin tai lihapullan eteen on koettu.
Veikkaan, ettei ap tunne yhtään vegaania elämässään. Jos tuo video aiheuttaa sinulle ärtymystä, niin älä katso. Jos taas elämässäsi on ärtymystä aiheuttavia vegaaneja, niin hankkiudu niistä eroon. Niin helppoa se on.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:29"]
Mä halveksin kaikkia raadonsyöjiä. Mutta en vaivaudu kertomaan sitä heille, eivät ole sen arvoisia.
[/quote]
Miksi? Mitä karhut, kojootit, korppikotkat ja muut ovat sinulle tehneet?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:22"]
EN puutu kenenkään syömisiin. Minulle on aivan sama syötkö vain kasviksia tai pelkästään hesen kerroshampurilaisia. AP
Miksi tämän ketjun otsikko sitten on "tämän takia vihaan vegaaneja tai kasvissyöjiä"?
Sen takia, koska monet heistä luulevat olevansa niin paljon parempia blah blah blah vain, koska HE syövät niin hyvin ja HEIDÄN ruokavalionsa on niin hyvä ja kaikkien pitäisi olla kuin HE. AP
Se nyt vain on niin, että Tellus ei kestä nykyistä lihan tehotuotantoa. Ilmastonmuutoksessa lihantuotannon osuus melkoinen. Toisekseen eläimistä välittävänä en voi ostopäätöksilläni tukea eläinrääkkäystä, jollaista etenkin sianlihantuotanto on. Kilien nupoutus ja vasikoiden riistäminen emoiltaan, ahtaat olot, ulospääsemättömyys. Eivät asioita, joita voin kannattaa. Ei kiihkoilua, vaan itsestäänselvää - onneksi yhä useammille. Kaikissa osissa maailmaa ei ole varaa valita. Meillä on. Ihminen joka haluaa olla mukana luonnontuhon kylvämisessä ja eläinten kaltoinkohtelussa, vaikka voisi helposti olla olematta, on sanalla sanoen vastenmielinen ja kesken. Mutta arjessani en puutu kenenkään syömisiin. Muutos lähtee ihmisestä itsestään. Ulkopuolelta ei keneenkään voi sydäntä asentaa. Animalialla juuri menossa tärkeä kampanja emakkohäkkien kieltämiseksi. Käykää Ihanat allekirjoittamassa. Aktivistien ansiota kaikki jo saavutettu kuutos parempaan, mitä eläinten oloihin tulee.
Vihaat? Aika vahva sana. Minä taas olen vegaani enkä vihaa lihansyöjiä. Vaikka lihansyöjien takia joudun koko ajan tiedostamaan sen tilanteen, että miljoonia eläimiä kärsii ja kuolee päivittäin ihmisten takia. Kaikkien niiden kauheuksien jälkeenkään en VIHAA yhtään ketään. Ja sinä vihaat joitakuita sen takia, että he julkaiseva omalla youtube tilillään videon? Jonka menit itse vapaaehtoisesti katsomaan? Mikä tässä on vikana kysyn vaan. syö sinäkin välillä parsakaalia lihan tilalla niin et ole niin vihainen ihminen:)