Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aloittaisin blogin, mikä olisi mielenkiintoinen aihe?

Vierailija
07.09.2014 |

Kissablogeja on jo ihan riittämiin, toki voisin aina parilla rivillä päivittää meidän kissaherran kuulumisia, mutta mikä voisi olla tällaisen aikuisen (55+) naisen blogin pääaine. Jotenkin tuli mieleen ajatus siitä, että koska asun pienehkössä kirkonkylässä noin 50 km Helsingistä, voisin tietenkin kirjoittaa muuttoauton 10 vuotta sitten tänne tuoman ihmisen näkökulmasta. Pidän asuinpaikasta, enkä halua lähteä täältä pois muuten kuin jalat edellä, mutta tuntuu jotenkin oudolta, ettei minua ole hyväksytty paikkakuntalaiseksi vielä näinkään pitkän ajan kuluttua. Olen saanut kuulla jopa etten voi ottaa kantaa johonkin asiaan, koska en ole täkäläinen. Näistä pohdinnoista ja havainnoista voisin saada kyllä ihan hauskaakin tekstiä aikaiseksi. Olen aina rakastanut kirjoittamista, ja siksi haudon nyt blogiajatustakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:26"]

Mua kiinnostaa palvelut ja tuotteet, arvostan kuitenkin vain hyvin ja avoimesti hoidettua markkinointia blogeissa. Erityisesti kannatan pienille ja innovatiivisille yrityksille tarjottua blogihuomiota noiden teinimäisten bulkkisivustojen vastapainoksi. Täällähän ei tosin tiedetä mistään muista kuin nelly-blogeista, joten kaupallisiakin blogeja kannattava ei paljoa kannatusta saa. Älä kuitenkaan siitä lannistu, asuinpaikkakuntasi hyvät palvelut kiinnostavat ainakin matkailijoita, paikkakuntalaisia ja lähellä asuvia.

[/quote]

Täällä on hyvinkin mielenkiintoisia palveluntarjoajia, ja jotenkin tekisi mieli kertoa heistä muillekin. Haluaisin saada palveluita lisääkin ja niin, että vanheneville yrittäjille löytyisi myös jatkajia.  Kirjoittaisin toki nimettömänä ja kysyisin luvat näiden palveluntuottajien nimien käyttöön.  Täältä löytyy kyllä pohdittavia asioita ja hauskoja ilmiöitä. Ja myös kummitustarinoita. Sisällissotaan liittyneitä ikäviä asioitakin voisi joskus vaikka vähän kommentoida. Kuten myös katoavia palveluita. Kohta täytyy ottaa perinteinen ruutuvihko ja alkaa laittamaan ranskalaisin viivoin ylös ideoita asioista, joita voisin pohtia. . Onpa täällä tapahtunut hauskoja juttuja kieltolainkin aikaan. jSiitäkin voisi saada jotain hauskaa aikaan.

Vierailija
2/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aihe, mikä kiinnostaa sinua itseäsi ja mistä jaksat jauhaa. Vaikka se asuinpaikka voisi olla ihan kiinnostava hyvillä kuvilla varustettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttiblogi. Vastoinkäymisistä ja onnistumisista siinä.

Vierailija
4/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paikkakuntajuttu kuulostaa hyvältä. Mielenkiintoiset kommentit ja hyvät kuvat ovat tärkeitä.

Vierailija
5/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:01"]

Joku aihe, mikä kiinnostaa sinua itseäsi ja mistä jaksat jauhaa. Vaikka se asuinpaikka voisi olla ihan kiinnostava hyvillä kuvilla varustettuna.

[/quote]

Kiitos, täytyypä jalostaa tuota ideaani. Jos saisin vielä ujutettua paikallisten palveluiden mainontaakin mukaan, voisi ehkä antaita muutaman killinkin.

Vierailija
6/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kohellukset.

Vierailija
7/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista, tuosta sanasta killinginkin jäi osa pois. No, näitä sattuu paremmissakin piireissä.

Vierailija
8/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa bloginkirjoittajan kokemukset ja mielipiteet eri asioista. En välitä paikallisten palveluiden mainonnasta tai muustakaan mainonnasta. Minua kiinnostaa arkisuus ja rehellisyys. Ei halua lukea mitään tylsää kiiltokuvamaista tusinablogia, vaan älykästä ja rehellistä pohdintaa. Ja minun mielestäni kannattaa pysyä tiukasti anonyyminä ja tunnistamattomana, koska muuten joutuu helposti kirjoittamaan liian yhdentekeviä juttuja.

Ja olen itse kissafani ja luen tosi mielelläni kissoihin liittyviä juttuja!

Vierailija
9/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa palvelut ja tuotteet, arvostan kuitenkin vain hyvin ja avoimesti hoidettua markkinointia blogeissa. Erityisesti kannatan pienille ja innovatiivisille yrityksille tarjottua blogihuomiota noiden teinimäisten bulkkisivustojen vastapainoksi. Täällähän ei tosin tiedetä mistään muista kuin nelly-blogeista, joten kaupallisiakin blogeja kannattava ei paljoa kannatusta saa. Älä kuitenkaan siitä lannistu, asuinpaikkakuntasi hyvät palvelut kiinnostavat ainakin matkailijoita, paikkakuntalaisia ja lähellä asuvia.

Vierailija
10/10 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide, viini, ullanlinna, harrastukset, vene, ranska, eurooppa, britannia, italia, belgia, barbour, strömsö, tyrni, kala, viheriä, lapsi harrastaa, solsidan, golf, ratsastus, koirat, hevoset, F1, kalliit merkit, mattolaituri, juustot, korkeavuorenkatu, museot, taidenäyttelyt, tallinna, yrittäjyys, hyvätlounaat, meri, aamiaiset merenrannalla, hanko, tukholma, nizza, suuret odotukset helsingin kalleissa ravintoloissa jotka usein uppoavat, herkku, stockman, teatteri, kuinka kämppi voi kämmätä, ihanat herrasmiehet, kartanot, mitä enemmän kulutat sitä enemmän sua verotetaan, veroprosentti lähes 50, jokainen käytetty euro jota käytän maksaa lisäksi veroina valtiolle 60+ senttiä. 

En bloggaa enkä aio. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan