Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuloerot parisuhteessa
07.09.2014 |
Itse tienaan bruttona noin 4000 euroa kuussa ja mies on vielä opiskelija eli tulot ovat vähäiset. Asutaan minun omistamassa asunnossa, josta mies maksaa vastikkeen ja muut menot maksamme puoliksi. Onko ok jako mielestänne? Mieheni valittaa, että joutuu maksamaan liikaa.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Menkää naimisiin. Sen jälkeen miehen homma on antaa kaikki rahat vaimolle, ja hän hoitaa sitten ne juoksevat asiat. Eihän siitä tule helvettiäkään, jos toinen alkaa automatkalla kyselemään tilien saldoja tai muuta sellaista, eikä "On sitä rahaa ihan riittävästi." kelpaa vastaukseksi. (Kun sitä nyt vain ON riittävästi.) Nyt nainen pyörittelee irtainta rahaa erilaisten säästötilien väleillä, ja suunnittelee asioita ja hankkeita.
Minä vain lähinnä olen. Hän hoitaa sen, että minulla on lompakossani luottokortti ja riittävästi jopa käteistä rahaakin. Ennemminkin se tuntuu olevan hän, joka on tuosta viimeksi mainitusta seikasta aina huolissaan, että onhan sitä nyt tarpeeksi.
Nainen, jolle mies ei voi uskoa talouden rahoja ja varallisuutta, ei ole talon rouva, vaan pelkkä piika tai jokin vain jalkavaimo. Semmoisella naisella mies ei tee yhtään mitään.
-.-