Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matti-Esko Hytösen uusin kolumni:

Vierailija
07.09.2014 |

"Näin elävät varakkaat"

Aika mielenkiintoinen kuvaus, miten  erittäin varakkaat elävät. En tiennytkään, että toimittajan hommilla noin hyvin tienaa. Taitaa rahaa tulla enempi  avovaimon puolelta. Aika surutta rahaa tuntuu menevän, tuntuu aika vieraalta, vaikka itsekin olen suht hyvätuloinen. Lukiko kukaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:01"]

Mistä tämä kirjoitus löytyy?

[/quote]

Eilisestä Iltalehdestä minä sen luin, jos löytyy myös netistä niin linkkiä peliin.

Vierailija
42/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:22"]

Eivätkö tämän ketjun kirjoittajat tunnista ironiaa?

[/quote]

Ironiaahan tuo kolumni totta kai oli - tai yritti olla - mutta Hytösen omat taidot ironian saralla ovat kyllä heikentyneet huomattavasti vuosien saatossa. Hauska kolumni ei ollut, ja hauskuus lienee kuitenkin pakinan päämäärä.

Muutenkin Hytönen korostaa kolumneissaan (ainakin niissä, joita olen lukenut) jatkuvasti omaisuuttaan, matkusteluaan, juhlimistaan ja eritoten naisystäväänsä. Jos se on vitsi, se on todella vanha ja kulunut vitsi jo.

[/quote]

Samaa mieltä. Kolumni kolumnin perään, samanlaista pystyynkuivanutta jankkaamista. En lue hytösiä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten oli lehtijuttu, jossa MEH kertoi, että he syövät joka ilta ulkona, eivätkä kotona elä arkea ollenkaan. Mitäs nyt kun ulkona syödään enää 3 kertaa viikossa.

Mahtaako ne käydä vessassakaan, kun ovat niin ylimaallisia olentoja. Ja tyttöystävää ihastellaan ympäri maailmaa. Ihmettelen vain miksi. Tavallisen näköinen vaalea tanttara.

Vierailija
44/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:36"]

Ja tyttöystävää ihastellaan ympäri maailmaa. Ihmettelen vain miksi. Tavallisen näköinen vaalea tanttara.

[/quote]

Jos mies ylistää ja kehuu vaimoaan kauniiksi onko siinä jotain pahaa? Olen luullut, että naiset tykkäävät siitä enemmän kun heidän aliarvioimisesta ja tanttraksi huomauttelemisesta.

Esa Saarinenkin kehuu aina Pipsaansa kunigattareksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, vaikka hän ei meidän silmissä sitä todellakaan ole.

-mies-

Vierailija
45/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:36"]

Ja tyttöystävää ihastellaan ympäri maailmaa. Ihmettelen vain miksi. Tavallisen näköinen vaalea tanttara.

[/quote]

Jos mies ylistää ja kehuu vaimoaan kauniiksi onko siinä jotain pahaa? Olen luullut, että naiset tykkäävät siitä enemmän kun heidän aliarvioimisesta ja tanttraksi huomauttelemisesta.

Esa Saarinenkin kehuu aina Pipsaansa kunigattareksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, vaikka hän ei meidän silmissä sitä todellakaan ole.

-mies-

[/quote]

Tässä onkin kyse siitä, että kun he kulkevat maailmalla, niin suunnilleen kaikki vastaantulijat lankeavat polvilleen sen naisen edessä. Ei ole kovin uskottavaa.

Vierailija
46/46 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:46"]

Tässä onkin kyse siitä, että kun he kulkevat maailmalla, niin suunnilleen kaikki vastaantulijat lankeavat polvilleen sen naisen edessä. Ei ole kovin uskottavaa.

[/quote]

No se on Hytösen tapa kirjoittaa jota tuskin kukaan ottaa vakavasti.