Lähetyssaarnaaja-asennosta kysyn
Mä en ole koskaan saanut siinä asennossa orgasmia, en lähellekään. Alkaa vaikuttaa kohta koko parsiuhteeseen tämä. Seksi on tärkeä osa parsiuhdetta ja tiedän, että jos siinä alkaa olla ongelmaa, ei huvita ebää mikään muukaan. Mies kyllä on huomioiva esileikeissä ja olen itsekin aktiivinen, saan orgasmeja ollessani miehen päällä. Tuo mies päällä-asento on mukava, kun voi olla lähellä toista ja saa katsekontaktin. Joku vaan ei osu kohdalle ;( Tiedän, että pitäisi saada ja mies olettaa minun saavan siinäkin. Voiko olla, että emme "rakenteellisesti" sovi toisillemme tuossa asennossa? Noloa kysellä, mutta jo vuosia saman miehen kanssa.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:00"]Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :) T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut [/quote] Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)
[/quote] Normaalia mutta harvinaista.
[/quote]
Onko jotain tilastoa? Arviota?
Olen luullut, että tyyliin 90%. Ja olen 40v, koulutettu, mulla on kavereita ja perhe jne. En ole ikinä kuullut tällaista.
Minä saan joka kerta, varsinkin lähetyssaarnaajassa. Aivan räjähtävä orkku usin jo muutaman tuönnön jälkeen...
Olen kai kummallinen.... mutta rakastan seksiä ja miestäni!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]
Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)
[/quote]
Ei ole harvinaista. Mä saan missä asennossa vaan ja monta kertaa.
45
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:00"]Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :) T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut [/quote] Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)
[/quote]No jos sinulla on tukenasi vain oma kokemuksesi, älä julista harvinaiseksi. Saan yhdynnässä orgasmin tai monta ja olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Onko jotain tilastoa? Arviota?
Olen luullut, että tyyliin 90%. Ja olen 40v, koulutettu, mulla on kavereita ja perhe jne. En ole ikinä kuullut tällaista.
[/quote]
Tarkoitan, että ap:n ongelma on ihan tavallinen, moni saa vaan päällä. Ja tiedän toki, että kaikki eivät yhdyntäorgasmeja saa. Mutta että valtaosa ei saa?
Jossain teeman tiededokumentissa kerrottiin suunnilleen näin:
3-4/10 saa normi seksisä
2-3/10 jos avittaa sormin/pöristimellä
1-2/10 ollessaan yksin kotona
1/10 ei koskaan
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"]Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä. [/quote] Synnytys on taikasana :)
[/quote]
Miehen vaihto oli taikasana, nykyään saan lähes aina ja melkein joka asennossa. Sitä ennen en ollut ikinä saanut, vaikka takana oli pitkä, 7 vuoden suhde johon kuulunut myös se synnytys aikoja sitten.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"]Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä. [/quote] Synnytys on taikasana :)
[/quote]
Miehen vaihto oli taikasana, nykyään saan lähes aina ja melkein joka asennossa. Sitä ennen en ollut ikinä saanut, vaikka takana oli pitkä, 7 vuoden suhde johon kuulunut myös se synnytys aikoja sitten.
[/quote]
Koko vai taidot?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:51"]
[/quote]
[/quote]
Koko vai taidot?
[/quote]
En oikein tiedä. Ehkä taidot, vaikka kummatkin miehistäni olivat neitsyitä suhteen alussa. Nykyinen kuitenkin osaa ottaa minut huomioon ihan eri tavalla kun ex. Ehkä se on myös kemiakysymys aika pitkälti.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:51"]
[/quote]
[/quote]
Koko vai taidot?
[/quote]
En oikein tiedä. Ehkä taidot, vaikka kummatkin miehistäni olivat neitsyitä suhteen alussa. Nykyinen kuitenkin osaa ottaa minut huomioon ihan eri tavalla kun ex. Ehkä se on myös kemiakysymys aika pitkälti.
[/quote]
Niinpä, ei se pelkkä rynkytys ja koko riitä, jos ei pää ole mukana.
m41
Mä olen jo 50+ enkä ole kokeillut lähäriä edes 5 kertaa elämäni aikana. Hankala, ahdistava asento jossa en nauti yhtään! Lähellä voi olla muutenkin mutta rakastellessa haluan tilaa ja nautintoa!
Olin lukevinani jostain "tutkimustuloksen" että vain n 30% saisi emätinorgasmin. Itse en kuulu näihin, luulen että ne muutamat emätinorgasmit johtuu kuitenkin klitoriksen stimulaatiosta tavalla tai toisella. Mutta nautinnollisen o:n saan kuitenkin joka kerran, jopa useamman.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:29"]
Mä olen jo 50+ enkä ole kokeillut lähäriä edes 5 kertaa elämäni aikana. Hankala, ahdistava asento jossa en nauti yhtään! Lähellä voi olla muutenkin mutta rakastellessa haluan tilaa ja nautintoa!
Olin lukevinani jostain "tutkimustuloksen" että vain n 30% saisi emätinorgasmin. Itse en kuulu näihin, luulen että ne muutamat emätinorgasmit johtuu kuitenkin klitoriksen stimulaatiosta tavalla tai toisella. Mutta nautinnollisen o:n saan kuitenkin joka kerran, jopa useamman.
[/quote]
Niin, mies alla nainen pääsee kontrolloimaan liikettä ja stimulaatiota haluamallaan tavalla ja nojautumalla eteenpäin löytää parhaan kulman. Jotkut saavat myös hyvän kontaktin ja o:n istumalla tuolissa sylikkäin kasvot vastatusten. Tässä asennossa riittää kuulemma pienempikin pili. Tapoja on monia ja se on vain hyväksi. :)
m41
Parhaat emätinorgasmit tulee lähetyssaarnaajassa tyyny pyllyn alla. Ei vaadi klitoriskontaktia.
Nämä ovat myös psykologisia juttuja, mistä tykkää ja mikä vie orgasmiin... Itse tykkään olla alla usein, se vaan kiihottaa.
Minä en ole koskaan saanut yhdynnässä enkä ylipäätään kenenkään miehen aikana. Yksin saan orgasmin nopeasti, saanut jo lapsesta asti. Ja kaikki mainitsemanne taikasanat olen kokenut: Ikää 40 vuotta, eri seksikumppaneita lyhyissä ja pitkissä suhteissa, 2 synnytystä. En kai vaan jostain syystä pysty rentoutua kenenkään miehen aikana riittävästi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:00"]Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :)
T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut
[/quote]
Hyvä! Minäkin kokeilin vain kerran ja kiitos riitti yksi kerta sitä laatua. En ymmärrä miksi siitä niin vouhkataan !
T . Mummeli
Kannattaa ottaa omat kädet avuksi,niin ei tarvitse jäädä ilman.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]
Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)
[/quote]
Ei ole harvinaista. Mä saan missä asennossa vaan ja monta kertaa.
45
[/quote]
Tuo on harvinaista... Itse saan myös todella helposti, mutta ei tämä ole mitenkään kovin tavallista.
Mieluummin panisin synnyttänyttä orgasmiherkkää naista kuin kuivakkaa steriloitua kääkkää.