Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetyssaarnaaja-asennosta kysyn

Vierailija
07.09.2014 |

Mä en ole koskaan saanut siinä asennossa orgasmia, en lähellekään. Alkaa vaikuttaa kohta koko parsiuhteeseen tämä. Seksi on tärkeä osa parsiuhdetta ja tiedän, että jos siinä alkaa olla ongelmaa, ei huvita ebää mikään muukaan. Mies kyllä on huomioiva esileikeissä ja olen itsekin aktiivinen, saan orgasmeja ollessani miehen päällä. Tuo mies päällä-asento on mukava, kun voi olla lähellä toista ja saa katsekontaktin. Joku vaan ei osu kohdalle ;( Tiedän, että pitäisi saada ja mies olettaa minun saavan siinäkin. Voiko olla, että emme "rakenteellisesti" sovi toisillemme tuossa asennossa? Noloa kysellä, mutta jo vuosia saman miehen kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä paras asento, kumpikin saa orgasmin.

Vierailija
2/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa naisen on vaikea tehdä oikein mitään, homma jää miehen varaan. Jos mies keskittyy työntelyyn niin se ei naisesta tunnu paljoa miltään. Miehen pitää pitää työntyä kokonaan sisään ja "keinua" häpyluun päällä. Eli siirtää huomio viisi senttiä ylemmäksi ja nitkuttaa siinä. Se taas ei tunnu miehestä paljon miltään, koska edestakainen liike on hyvin pieni, mutta muulla tavoin nainen tuskin saa nautintoa lähetyssaarnaajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :)
T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut

Vierailija
4/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään tuossa asennossa, ainoastaan silloin kun itse "ratsastan" (ei toki aina silloinkaan). Eihän tuo nyt ole mikään ihme, eihän kaikki naiset saa orgasmia ollenkaan. Älä murehdi tuollaista "pikkuasiaa" vaan nauti seksielämästäsi!

Vierailija
5/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyhän siinä tekemään vaikka mitä. Takapuolen alle tyynyä, jalat eri asentoon, yhteen, erilleen, lantiota ylös, painat miestä alaselästä ja takamuksesta juuri sinne minne kosketusta kaipaat ja siihen tahtiin kun hyvä on. Ihan mitä nyt milloinkin tuntuu. Vaihtoehtoja on muitakin kuin lahna. En siinä niin keskittyisi miehen silmiä tuijottelemaan ja anna miehen hönkiä puskemistaan, vaan keskityn itseeni aika paljon ja mies on siinä hyvä apuväline. Alkuun tietenkin jotakin muuta, ei heti puskemaan ja sitten vaan siirtyilet siihen asentoon kun parhaalta tuntuu.

Vierailija
6/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen, lähetyssaarnassa vaihdellaan asentoa. Musta itsestäni tuntuu parhaalta kun nostan jalat todella ylös ja saatan pitää kädillä vielä kiinni.

Vierailija
7/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon auttaa jo se, jos mies nousee käsiwnsä varaan.

Vierailija
8/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana kokeillut lähäriä ehkä 4-5 kertaa samoista syistä kuin muutkin - en pysty liikkumaan kuten haluaisin ja tunnen olevani jotenkin ahdistettu siinä asennossa. Enkä todellakaan laukea! Vaikka mies on taitava ja osaisi pyörittää häpyluutaan mun häpyäni vasten olen kuitenkin 50kg kevyempi joten ei voi todellakaan olla mun päälläni vaan käsien varassa. Ja jos nostan jalat miehen olkapäille tai nostan lantiotani itse olen silti "loukussa"

Päällä etuperin tai takaperin, takaapäin, lusikassa tms on tuhannesti parempia asentoja!!

Vierailija
9/59 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten nr 8, niin huonolta tuntuu, jos jalat jumitaan miehen olkapäille tai mies ottaa polvitaipeista jalkani koholle. Siinä on aivan lukitussa asennossa ja toivoo lähinnä, että olisipa homma äkkiä pois. Voisi kai omia käsiä tai vibraa käyttää klitoriksella, jollei osu oikeaan kohtaan muuten? Sama kai se on, miten orgasmin saa, jos sen kerran voi saada?

Vierailija
10/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
11/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kaikkein helpoiten lähetyssaarnaajassa. Takaapäin en saa ollenkaan.

Vierailija
12/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"]Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä.
[/quote]

Synnytys on taikasana :)

Vierailija
13/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"]Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä. [/quote] Synnytys on taikasana :)

[/quote]

Ei kiitos, en ala puretuttamaan sterilisaatiotani sen takia.

Vierailija
14/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:58"]

Lähetyssaarnaajassa naisen on vaikea tehdä oikein mitään, homma jää miehen varaan. Jos mies keskittyy työntelyyn niin se ei naisesta tunnu paljoa miltään. Miehen pitää pitää työntyä kokonaan sisään ja "keinua" häpyluun päällä. Eli siirtää huomio viisi senttiä ylemmäksi ja nitkuttaa siinä. Se taas ei tunnu miehestä paljon miltään, koska edestakainen liike on hyvin pieni, mutta muulla tavoin nainen tuskin saa nautintoa lähetyssaarnaajassa.

[/quote] Mä en tykkää yhtään kun mies tolleen nitkuttaa siinä päällä vaan pitää olla sitä liikettä jotta tuun. Ja mekin oltiin oltu varmaan 12v yhdessä ennenkuin sain. Taikasana oli täyttää 40v.

Vierailija
15/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:25"]

Te naiset olette viettelijöitä helve*****, jotka itse paholainen on maan päälle lähettänyt tavoitteena saada miehet lankeamaan himon synteihin. Painukaa takaisin sinne mistä tulittekin. Ja miehille: vastustakaa viettelijän luomaa kiusausta tai muuten saatte kokea helve*** tuskat, joudutte ikuiseen kadotukseen.

[/quote]Reps! :-D

Vierailija
16/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:00"]Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :)
T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut
[/quote]
Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)

Vierailija
17/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:00"]Eikös se oo aika kiva että tulet edes silloin kun olet päällä? Ilmeisesti on aika harvinaista että nainen ylipäätään yhdynnässä saa orgasmin.. Niin että ei se tarkoita sitä ettette sovi toisillenne :) T. Kerran elämässä yhdynnässä tullut [/quote] Eihän se nyt herrajumala harvinaista ole, että nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on edelleen ihan normaalia ;)

[/quote] Normaalia mutta harvinaista.

Vierailija
18/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"]Ole onnellinen että ylipäänsä saat orgasmin yhdynnässä. [/quote] Synnytys on taikasana :)

[/quote]

Ei kiitos, en ala puretuttamaan sterilisaatiotani sen takia.
[/quote]

Eikös sterilisaatiolla ole vaikutusta hormonitoimintaan? Joka tapauksessa, itse aloin saada emätinorgasmeja synnytyksen jälkeen. Muna tuntuu aivan erilaiselta nykyään :) mieskin ihmettelee, että miten se niin muuttui. Hänen mielestään tuntuu samalle kuin ennenkin.

Vierailija
19/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:58"]Lähetyssaarnaajassa naisen on vaikea tehdä oikein mitään, homma jää miehen varaan. Jos mies keskittyy työntelyyn niin se ei naisesta tunnu paljoa miltään. Miehen pitää pitää työntyä kokonaan sisään ja "keinua" häpyluun päällä. Eli siirtää huomio viisi senttiä ylemmäksi ja nitkuttaa siinä. Se taas ei tunnu miehestä paljon miltään, koska edestakainen liike on hyvin pieni, mutta muulla tavoin nainen tuskin saa nautintoa lähetyssaarnaajassa.
[/quote]
No nainen räpkätköön ihan itse itseään sitten.

Vierailija
20/59 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:58"]

[/quote]Tuntuu se hyvältä se pienikin nitkuttelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi