Mitä teitte vkl 70-80 lukujen taitteessa? Osaa ei kait ollut
olemassakaan mutta te jotka olitte jo syntyneet. Itse olin nuori ja lähes joka vkl piti olla menossa jossain kavereiden kanssa. Hauskaa aikaa.
Kommentit (31)
Minä olin eräällä tavalla olemassa jo 80-luvulla. Olin silloin munasolu äitini sisällä. :-D
Ei ole jäänyt muistoja niiltä ajoilta.
Olin äitiyslomalla. Esikoinen oli juuri syntynyt.
Tästähän oli ihan samanlainen aloitus tänään. Miksi matkit?
Sitä perussettiä. Koulua ja kavereiden kanssa olemista. Isän kanssa erilaista liikuntaa. Äiti oli joskus mukana. Teininä sitten kavereiden kanssa. Joskus ryyppäämistä. Aloin tupakoimaan 13v. Myöhemmin lopetin tupakoimisen.
Vietin lapsuuteni 80-luvulla. Ihanaa aikaa vailla huolia.
Luin ylioppilaskirjoituksiin ja preppasin lyhyen matikan valinnutta poikaystävääni yo-kirjoituksiin (mulla oli pitkä matikka). Kirjoitin siis 1980. Mutta noin muuten aika paljon tuli vietettyä aikaa poikaystävän ja kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai oliko? Mä en ole huomannut. Tulin nyt tänne.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Sitä perussettiä. Koulua ja kavereiden kanssa olemista. Isän kanssa erilaista liikuntaa. Äiti oli joskus mukana. Teininä sitten kavereiden kanssa. Joskus ryyppäämistä. Aloin tupakoimaan 13v. Myöhemmin lopetin tupakoimisen.
Onnittelut, että pääsit tupakasta eroon. Minä en ole vielä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oliko? Mä en ole huomannut. Tulin nyt tänne.
En ole ap.
Joku kyllä kysyi sunnuntai tekemisiä samalta ajalta. Joten ei ole ihan samanlainen aloitus.
Uiskentelin faijan kiveksissä. Ihanaa aikaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vietin lapsuuteni 80-luvulla. Ihanaa aikaa vailla huolia.
Sama. Parhaat muistoni elämästä ovat tuolta vuosikymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä edes halua päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Luin ylioppilaskirjoituksiin ja preppasin lyhyen matikan valinnutta poikaystävääni yo-kirjoituksiin (mulla oli pitkä matikka). Kirjoitin siis 1980. Mutta noin muuten aika paljon tuli vietettyä aikaa poikaystävän ja kavereiden kanssa.
Onko kyseinen poikaystävä vielä kehissä?
Mulla ainakin vaihtunut muutamankin kerran sitten 80-luvun.
Olin lukion ekalla vuonna 1980. Viikonloppuisin tein kotihommia, kävin hölkkäämässä koirani kanssa ja saunoin. Ja luin paljon kirjoja. Usein pelasin korttia, jalkapalloa tai lautapelejä veljieni kanssa. Minulla oli koulussa yksi kaveri, mutta häntä en nähnyt ollenkaan koulun ulkopuolella. Kotibileissä en käynyt koskaan enkä hengaillut muutenkaan muun nuorison kanssa. Oli kivaa, lähtisin heti takaisin ja eläisin noiden aikojen jälkeisen elämäni ihan toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä edes halua päästä eroon.
Miksi et? Kallista ja epäterveellistä.
Olin taapero/leikki-ikäinen ja elin lasista, väkivaltaista lapsuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olin lukion ekalla vuonna 1980. Viikonloppuisin tein kotihommia, kävin hölkkäämässä koirani kanssa ja saunoin. Ja luin paljon kirjoja. Usein pelasin korttia, jalkapalloa tai lautapelejä veljieni kanssa. Minulla oli koulussa yksi kaveri, mutta häntä en nähnyt ollenkaan koulun ulkopuolella. Kotibileissä en käynyt koskaan enkä hengaillut muutenkaan muun nuorison kanssa. Oli kivaa, lähtisin heti takaisin ja eläisin noiden aikojen jälkeisen elämäni ihan toisella tavalla.
Oletpa viettänyt rauhallista nuoruutta. Kuin vanhus. Toisaalta ei varmaan tullut kännimokia?
Pihalla leikkimässä, pyöräilemässä, uimassa, pulkkamäessä....
Olen aika varma että 70-80 lukujen taitteessa ammuttiin raketteja ja syötiin keitettyjä nakkeja sekä perunasalaattia. Niin ja valettiin tinaa. Aikuiset taisivat olla itsekin aika tinassa mutta lapsille oli vaan Pommacia.
Minä ryyppäsi Tavastialla talvisin. Kesäviikonloput meni telttaillen.