Herätän varatussa harrastuksen ohjaajassa voimakkaita tunteita, miten toimia?
Hän menee hämilleen aina minut nähdessään. Käymme toisessa harrastuksessa ajoittain samaan aikaan ja siellä tämä on vielä selvempää. Olemme moikkausväleissä.
Mies on varattu. Miten toimin, aloitanko flirtin?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:44"]
Mitäs kun mies on tehnyt niitä aloitteita ja olen torjunut ne, ja sitten kironnut itseni? Polte on ja pysyy. Vaimolle terveisiä, asut tulivuoren päällä!
[/quote]
Oliko tämä ap?
Ap luovuta jo!! Siirry elämässä eteenpäin ja lopeta toi vouhotus! Oot naurettava.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:46"]
Entäs jos ei ole enää alaikäisiä lapsia kummallakaan? Ketä tässä silloin suojellaan? Ja miltä?
[/quote]
Vaimoa petetyksitulemisen tunteilta. Hylätyksitulemisen myös, jos pariskunta saa mahdollisen kriisinsä ratkottua. Mies selvittäköön eronsa ensin, jos haluaa erota.
Minusta toisen halu vieraisiin on merkki suhteen kriisistä. Jos hyppää uuteen suhteeseen, ei ota vastaan arvokasta mahdollisuutta oppia. Lisäksi jos jätettyyn sattuu, eli hän ei haluaisi erota, sattuu se jättäjään itseensäkin. Mitä huonommin hoitaa eronsa, sitä enemmän sattuu. Miksi kukaan haluaisi että toinen ottaa eron minun vuokseni?
No voi sitä hämilleen mennä ilman että on aikomustakaan pettää... Olet ap ehkä sen verran nuori, ettet tiedä että varatutkin ihastuvat siinä missä vapaatkin? Se ei kuitenkaan tarkoita että he tekisivät asialle jotain tai edes aikoisivat tehdä. Itse asiassa tämä on tavallaan se asia millä erotetaan varattujen joukossa jyvät akanoista. Jos kaveri tekee aloitteen, voit olla melko varma että hän ennemmin tai myöhemmin pettäisi sinuakin. Sinuna taas en tekisi aloitetta, koska vaihtoehtona on a) saat omaksesi tällaisen akana-tyypin tai b) kaveri onkin jyvä ja nolaat vain itsesi hänen silmissään...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:25"]
Voi luoja. Anna olla! Jos mies todella haluaisi kanssasi jotain, hän varmasti tekisi itse aloitteen. Olet inhottava ihminen jos menet toisten suhteen rikkomaan. Kasva aikuiseksi ja etsi mies muualta.
[/quote]
Vaikka tekisin aloitteen, eikö se edelleenkin ole miehen päätettävissä lähteekö leikkiin mukaan?
t.ap
[/quote]
No on vaikeampi miehen olla uskollinen jos vieras houkuttelee matkaansa. Jos hänellä on vaikka joku kriisi kotona tai itsensä kanssa niin totta kai sun aloite vain madaltaa kynnystä sille miehelle olla uskoton. Ja kun ne miehet ei aina silti halua jättää perhettään ja vaikka vaimo heittäisikin pihalle, niin sillä on lapsia ja ne tunkevat elämäänne ja sitten sinä olisit toimillaai oikeasti EDESAUTTANUT yhden perheen rikkoutumista. En käsitä, miten se ei vaivaisi sua? Oletko itse eroperheestä? Jos et, niin et tiedä, mille se lapsista ja jätetyksi tulevasta tuntuu. Hirveälle.
[/quote]
Eli mies on narussa vedettävä pässi kun nainen pikkuisen osoittaa kiinnostuksestaan? Tottahan nyt suhteessa oleva mies on aina pidättyväinen ja jos erehtyy pettämään niin sehän loogisestikin on toisen naisen vika?! :D Jeesus mitä pässejä täällä jotkut naiset onkaan.
Anna ap mennä vaan, katso mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. ;) Nauti elämästä, kerran täällä eletään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:35"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:25"] Voi luoja. Anna olla! Jos mies todella haluaisi kanssasi jotain, hän varmasti tekisi itse aloitteen. Olet inhottava ihminen jos menet toisten suhteen rikkomaan. Kasva aikuiseksi ja etsi mies muualta. [/quote] Vaikka tekisin aloitteen, eikö se edelleenkin ole miehen päätettävissä lähteekö leikkiin mukaan? t.ap [/quote] No on vaikeampi miehen olla uskollinen jos vieras houkuttelee matkaansa. Jos hänellä on vaikka joku kriisi kotona tai itsensä kanssa niin totta kai sun aloite vain madaltaa kynnystä sille miehelle olla uskoton. Ja kun ne miehet ei aina silti halua jättää perhettään ja vaikka vaimo heittäisikin pihalle, niin sillä on lapsia ja ne tunkevat elämäänne ja sitten sinä olisit toimillaai oikeasti EDESAUTTANUT yhden perheen rikkoutumista. En käsitä, miten se ei vaivaisi sua? Oletko itse eroperheestä? Jos et, niin et tiedä, mille se lapsista ja jätetyksi tulevasta tuntuu. Hirveälle. [/quote] Eli mies on narussa vedettävä pässi kun nainen pikkuisen osoittaa kiinnostuksestaan? Tottahan nyt suhteessa oleva mies on aina pidättyväinen ja jos erehtyy pettämään niin sehän loogisestikin on toisen naisen vika?! :D Jeesus mitä pässejä täällä jotkut naiset onkaan. Anna ap mennä vaan, katso mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. ;) Nauti elämästä, kerran täällä eletään.
[/quote]
No ei, en mä nyt sitä mieti, kenen vika mikäkin on, ensimmäisenä, vaan sitä, että jos ap flirttaa niin mies voi mennä pois perheeltään, tehdä siis sen virheen, mutta jos ap ei tee mitään, niin eipähän ainakaan saa mies tilaisuutta ellei itsekin jotain vähän tee ja yritä. Etkö ymmärrä eroa? Kuinka moni meistä ei olisi pariutunut nyksänsä kanssa, jos se toinen osapuoli ei olisi tehnyt aloitetta? Meinaat, että takuulla me olisimme? En mä ainakaan mun miehelle (vaikka varattuja ei oltukaan). Eli niitä aloitteita nyt vaan tarvitaan, jotta voi syntyä suhteita ja jos niitä ei tee niin voi olla että mies jättää ap:n rauhaan ja ainakaan silloin ei ole se, joka on ollut aloitteellinen perheen rikkomisessa.
Sinähän se tässä vierität vastuun pois mieheltä. Annat ap:lle kannustusta mennä iskemään mies. Tehkööt mies sen itse, jos on niin kiinnostunut, että haluaa rikkoa perheensä.
Ja ainakaan silloin ap ei ole se, joka on ollut aloitteellinen perheen rikkomisessa, mun piti sanoa. Eli unohtui sana ap tuosta lauseesta.
29
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:35"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:25"] Voi luoja. Anna olla! Jos mies todella haluaisi kanssasi jotain, hän varmasti tekisi itse aloitteen. Olet inhottava ihminen jos menet toisten suhteen rikkomaan. Kasva aikuiseksi ja etsi mies muualta. [/quote] Vaikka tekisin aloitteen, eikö se edelleenkin ole miehen päätettävissä lähteekö leikkiin mukaan? t.ap [/quote] No on vaikeampi miehen olla uskollinen jos vieras houkuttelee matkaansa. Jos hänellä on vaikka joku kriisi kotona tai itsensä kanssa niin totta kai sun aloite vain madaltaa kynnystä sille miehelle olla uskoton. Ja kun ne miehet ei aina silti halua jättää perhettään ja vaikka vaimo heittäisikin pihalle, niin sillä on lapsia ja ne tunkevat elämäänne ja sitten sinä olisit toimillaai oikeasti EDESAUTTANUT yhden perheen rikkoutumista. En käsitä, miten se ei vaivaisi sua? Oletko itse eroperheestä? Jos et, niin et tiedä, mille se lapsista ja jätetyksi tulevasta tuntuu. Hirveälle. [/quote] Eli mies on narussa vedettävä pässi kun nainen pikkuisen osoittaa kiinnostuksestaan? Tottahan nyt suhteessa oleva mies on aina pidättyväinen ja jos erehtyy pettämään niin sehän loogisestikin on toisen naisen vika?! :D Jeesus mitä pässejä täällä jotkut naiset onkaan. Anna ap mennä vaan, katso mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. ;) Nauti elämästä, kerran täällä eletään.
[/quote]
No eikö suhteessa oleva mies ole pidättyväinen? Vai meinaatko, että kyllä, ne paneskelee ympäriinsä? Ei kai sen tilanteen ydinkysymys ole se, kenen vika se on, vaan se että pettää ja satuttaa toisia!! Se mies sitä vaimoaan! Vaimoa sattuu siis se, että mies pettää häntä, käsitätkö? Se, kumman syy se oli, vieraan naisen vai oman siipan, ei ole ydinkysymys!! Vaan se, että pettämistä on!
Entäs jos ei ole enää alaikäisiä lapsia kummallakaan? Ketä tässä silloin suojellaan? Ja miltä?