Meinattiin osua kaurikseen!
Kommentit (35)
Mun Toyota Auriksen keula osui kaurikseen iltahämärissä. Kauriksen kävi huonosti, Auriksen vauriot olivat myös tuntuvat.
Mä kerran melkein törmäsin possukseen ja kissakseen. Koirakseenkin joskus ;)
Illalliseksi vuohea, jonka kanssa tietysti valkoviintä.
Kauriksia kantsii kyllä näin syksyn hämärillä ajaessaan varoa erityisesti. Ja kauriita.
Pilkotko puita kirveksellä? Onko sun hammaksessa reikä?
Syön kaalta ja laitan jalat sitten saapaksiin.
Kauriksia, hirveksiä ja jopa hevoisia kannattaa varoa syksyksellä. En enään tiedä, olivatko ne hirvaksia, jotka syövät mielellään suolia tien vierellä.
Mullä läutäselle ön usein sättunut käpriksiä wienerleikkeen kerä muttä päälle en siltikään öle meinännut äjää. Öih, värmennuksenä 6 jä pedön luku.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:37"]Illalliseksi vuohea, jonka kanssa tietysti valkoviintä.
[/quote]
laita hiukan kaalta myös viereen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:44"]
Kauriksia, hirveksiä ja jopa hevoisia kannattaa varoa syksyksellä. En enään tiedä, olivatko ne hirvaksia, jotka syövät mielellään suolia tien vierellä.
[/quote]
Ne on hevoksia joilla ratsastetaan. Jotkut myös mieheksillä ja porkkanaksilla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:37"]Illalliseksi vuohea, jonka kanssa tietysti valkoviintä. [/quote] laita hiukan kaalta myös viereen.
[/quote]
Mä tykkään viettää iltaa ananaan viipaleiden seurassa.
Ajattele jos olisitte törmänneet jäniin :/ se olisi ollut sen pupuksen loppu se.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:54"]Ajattele jos olisitte törmänneet jäniin :/ se olisi ollut sen pupuksen loppu se.
[/quote]
Oikea muoto jäniiseen
Kauriiseen. No hyvä, ettette osuneet.