Kun mies kysyy jäikö multa jokin tavara vaikka ei ole jäänyt
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se on. Myös jos jättää jotain tavaroita.
Itse asiassa aika alkeellista, mutta jos ihan omasta puolestasi haluat jutella/tavata sen kanssa niin antaa mennä vaan. Mikäli et halua, niin sano että ei jäänyt. Kaveri yrittää sitten kuitenkin ehdoitella uudelleen tapaamista ja jos et oikeasti halua niin sitten vaan kerrot että oli mukava tavata mutta et valitettavasti halua jatkaa.
Haluan omasta puolestani jutella. Kyllä. Mutta haluan myös olla rehellinen ettei mitään jäänyt et otin kai kirjaimellisesti tuon kysymyksen..ja vastasin vain siihen.. 😀
Ap taitaa olla vähän burgeri. Kaikki naiset pyytäisi kuvan tästä mystisestä tavarasta pelkästään uteliaisuuttaan. Aina sitä voi jotain tippua vaikka laukusta ilman, että huomaa.
Hakee jutun juurta. Juttele takaisin vaan?😄
Siis miten te saatte näistä asioista näin vaikeita?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla vähän burgeri. Kaikki naiset pyytäisi kuvan tästä mystisestä tavarasta pelkästään uteliaisuuttaan. Aina sitä voi jotain tippua vaikka laukusta ilman, että huomaa.
Olen eri mutta: itseäni naisena minua ei kiinnostaisi kysyä kuvia JOS tiedän että multa ei oo jäänyt mitään, niin miksi mustasukkaisena stalkkaisin ja pyytäisin kuvaa? Oma on ongelmansa sitten.
T itseään arvostava nainen
Itse ainakin olen joskus kysellyt ihastukselta, jäikö tältä jokin tavara. Epätoivoinen tai hyvä tapa tehdä tikusta asiaa ja keksiä syy ottaa yhteyttä, josko vaikka juttu lähtisi lentoon.
Vierailija kirjoitti:
No, en ole kyllä edes tajunnut tai tullut mieleen kysyä mitään kuvaa jos tiedän ei ole sellaiseen tarve ja tavarani mulla? En ole mikään mustasukkainen muutenkaan. Varsinkaan tapailukumppaneista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen joskus kysellyt ihastukselta, jäikö tältä jokin tavara. Epätoivoinen tai hyvä tapa tehdä tikusta asiaa ja keksiä syy ottaa yhteyttä, josko vaikka juttu lähtisi lentoon.
Tämä!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yrittää päästä sun sänkyyn.
Miten? Tapaillaan siis jo ja ihan ollaan oltu sängyssä
Ap
Se haluaa vaan varmistaa että palauttaa sängystään löytyneen korun oikealle naiselle. Ettei tule turhaa draamaa.
Juokse! Mies ansaitsee älykkäämmän naisen.
En tiedä sitten.. "jäikö sulta jotain'? Kysyisin kyllä mitä.
Mä kerran tapailin yhtä miestä, joka aina kysyi jotain.. Onko tämä sun paita tai kenen rintsikat nämä on tms. En tiedä mitä sillä haki🤷♀️
Mustasukkaisuutta? Halusi antaa näin ilmi, että on muitakin naisia.. Eipä noista tiedä.
Musta se oli ehkä semisti loukkaavaa (kai mä nyt tietäisin, jos mun paita olis jäänyt.. Tai rintsikat, Duh) , mutta en ollut mustis, kun kyseessä vain tapailua.
Varattu mies varmistaa, että sinulla eli salahoidolla ei ole jäänyt mitään jälkeen, josta vaimo huomaisi, että hän pettää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten.. "jäikö sulta jotain'? Kysyisin kyllä mitä.
Mä kerran tapailin yhtä miestä, joka aina kysyi jotain.. Onko tämä sun paita tai kenen rintsikat nämä on tms. En tiedä mitä sillä haki🤷♀️
Mustasukkaisuutta? Halusi antaa näin ilmi, että on muitakin naisia.. Eipä noista tiedä.
Musta se oli ehkä semisti loukkaavaa (kai mä nyt tietäisin, jos mun paita olis jäänyt.. Tai rintsikat, Duh) , mutta en ollut mustis, kun kyseessä vain tapailua.
Tämä. Itse ottaisin myös loukkaavana ja annetaan samalla olettaa ollaan kiinnostuneita mut sit tehdään selväksi ettei ole täysin sun
Minä kysyisin, että mikä tavara se on. Vaikka tietäisin, ettei ole jäänyt. Ihan mielenkiinnosta.
Koska on monta eri mahdollisuutta. Joko mies haluaa jutella ja uutta tapaamista, tikusta asiaa.
Tai asunnossa on todella joku naisen tavara ja mies ei tiedä kenen naisen se on, on siis joku muukin ollut siellä. Voi tietty olla ihan sukulainen tms.
Tai mies on varattu ja varmistaa, ettei vaimo tai tyttöystävä löydä vieraan naisen tavaroita asunnosta.
Voi olla muitakin vaihtoehtoja, mutta nämä nyt tuli ensin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mut eikö se annan vähän oudon kuvan että jos ei mun niin kuinka monta sit hänellä
Pyörii?😅
Tämä. Tätä hain. Miksi tekee noin?
Ap