Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi soi sallin ja eelin donitsi ajelun aikana?
Se oli just se Islannin tämän vuoden viisu.
Ja tätä biisiähän Salli parikin kertaa on laulellut ja Nicokin Sallia tästä "kiusannut"
Hyvä viisu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin huvittaa miten eivät tajunneet Kimiä laittaa ykköseks kun kysyttiin kuka parhaiten sopisi politiikkaan. Sen verran nopeasti takki kääntyi Rosan kanssa, että siitä saisi Oulun piiri oman ääniharavansa.
Katkeraa ja kateellista. Anna jo olla, kun draaman osapuolet jo itsekin ovat päässeet etenemään asiassa asiallisesti.
Muutenkin surkeeta sellanen toisen puolesta loukkaantuminen. Pitää mennä elämässä eteenpäin ja ottaa opiksi omista ja muidenkin virheistä.
Live-musiikkia?!? Mun käsitys livemusasta ei ole Elias Kaskinen liikkkuttamassa huulia ja rämpyttämässä kitaraa taustanauhan tahtiin..
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan plussaa nyt Niinalle, oli meikannut tänään tosi kauniisti, no more ruskea otsa!
Miksi sinä saat huomauttaa ruskeasta meikistä, mutta Muhku ei saisi? Miksi Muhku on kontrolloiva, jos puhuu meikistä, mutta sinun komnmenttisi samasta asiasta ei ole kontrolloivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreten kanssa elo tuntuu hankalalta, kun saa tehtyä pelkästään uimisestakin niin ison ongelman. Ei suostu uimaan meressä eikä Suomen järvissäkään, jos vesi ei ole yli 19°C.
No voi voi.
Mistä sä mahdat seuraavaksi vinkua.
Itse en mene uimaan noin viileään veteen, eikä se ole ikinä ollut kenellekään ongelma.
Mulle kelpaa vasta yli 22 astetta. Onko mulla nyt parisuhde kriisissä?
Vierailija kirjoitti:
Live-musiikkia?!? Mun käsitys livemusasta ei ole Elias Kaskinen liikkkuttamassa huulia ja rämpyttämässä kitaraa taustanauhan tahtiin..
Niinpä. Sen takia sanoinkin, että playback-keikka oli vaivaannuttava, mutta tuli vaan alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: EPÄtahtiin
Vierailija kirjoitti:
Elias vetää sit playbackina..
Kannatti lennättää tuon takia Espanjaan asti 🙄
Eipä tuo Elias ollut kovin vakuuttava laulaja Tähdet tähdet -ohjelmassakaan, jonka jostain käsittämätyömästä syystä voitti. Panosti esityksissään ulkomusiikillisiin seikkoihin, kuten leijonapuvut ja piimän kaataminen itsensä päälle. Show vetosi katsojiin, vaikka laulutaidot hyvin heikot. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin huvittaa miten eivät tajunneet Kimiä laittaa ykköseks kun kysyttiin kuka parhaiten sopisi politiikkaan. Sen verran nopeasti takki kääntyi Rosan kanssa, että siitä saisi Oulun piiri oman ääniharavansa.
Katkeraa ja kateellista. Anna jo olla, kun draaman osapuolet jo itsekin ovat päässeet etenemään asiassa asiallisesti.
Muutenkin surkeeta sellanen toisen puolesta loukkaantuminen. Pitää mennä elämässä eteenpäin ja ottaa opiksi omista ja muidenkin virheistä.
Mikä sinä olet määräilemään mitä saa kirjoittaa. Mitään katkeraa ja kateellista en viestissä nähnyt.
T.Ulkopuolinen
Nyt on sitten äänestys päättynyt!
Vierailija kirjoitti:
Krete kysyi aamulla Nicolta miltä hänestä tuntuu nähdä Krete villan ulkopuolella. Nico sanoi, että jännittää. Krete kysyi miksi. Nico vastasi, että mitä jos sun käytös muuttuu. Krete vaikutti Nicon vastauksesta vähän äreältä. "Ihan oikeesti? Sä et haluu riidellä mun kans aamulla."
Krete ilmaisee itseään sarkasmin avulla. Se vaatii kuulijalta vähän enemmän kuin lempeällä selkokielellä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin surkeeta sellanen toisen puolesta loukkaantuminen. Pitää mennä elämässä eteenpäin ja ottaa opiksi omista ja muidenkin virheistä.Mikä sinä olet määräilemään mitä saa kirjoittaa. Mitään katkeraa ja kateellista en viestissä nähnyt.
T.Ulkopuolinen
Ei hän kieltänyt kirjoittamasta.
Antaa Rosan jo olla, sekä K&O rauhassa.
Niinassa on kyllä jotain eksoottista ulkonäössä, lappilaista tai eskimoa? Kaunis <3
ulkopuolinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin surkeeta sellanen toisen puolesta loukkaantuminen. Pitää mennä elämässä eteenpäin ja ottaa opiksi omista ja muidenkin virheistä.Mikä sinä olet määräilemään mitä saa kirjoittaa. Mitään katkeraa ja kateellista en viestissä nähnyt.
T.UlkopuolinenEi hän kieltänyt kirjoittamasta.
Antaa Rosan jo olla, sekä K&O rauhassa.
Rauhassa saavat olla mutta heistä saa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete kysyi aamulla Nicolta miltä hänestä tuntuu nähdä Krete villan ulkopuolella. Nico sanoi, että jännittää. Krete kysyi miksi. Nico vastasi, että mitä jos sun käytös muuttuu. Krete vaikutti Nicon vastauksesta vähän äreältä. "Ihan oikeesti? Sä et haluu riidellä mun kans aamulla."
Krete ilmaisee itseään sarkasmin avulla. Se vaatii kuulijalta vähän enemmän kuin lempeällä selkokielellä puhuminen.
Krete on ennemmin passiivis-aggressiivinen kuin sarkastinen. Krete mollaa muita ja naamioi sen muka läpäksi. Todellisuudessa Krete vain testaa tikulla tökkien, kuinka pitkälle hän pääsee.
Jos joku muu tekee jotain mistä Krete ärsyyntyy, Krete suuttuu. Jos Krete tekee jotain ja saa palautetta, Krete suuttuu palautteesta. Krete on henkilö jonka kanssa tuntuu kuin kävelisi kananmunan kuorilla.
Tunnelukot/traumat ovat yleensä tuollaisen käytöksen takana.
Kretellä ja Nicolla on kyllä hyvä huumori, tykkään heidän rakkaudellisesta naljailustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia, jota tietyt ihmiset eivät kinä tule tajuamaan. Huumori ja kyyniset huomautukset ovat monen suhteen suola ja sokeri. Kaikki ihmiset eivät jaksa tai halua pelkästään hempeillä.
.
Elias vetää sit playbackina..