Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
12201/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tykännyt Niinan ja Muhkun treffeistä. Pääsivät syömään ravintolaan.

Vierailija
12202/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon siihen että Muhku ja Niina jatkaa seurustelua. Aikovat heti nukkua samassa osoitteessa.

Epäilemättä kyllä jatkavat, mutta pelkään pahoin, että ajan kanssa Niinan käy huonosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12203/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas söpöä miten fiiliksissä Salli oli rannan chihuahuasta. Eläinrakkaat ihmiset on ihania, onneksi äänestin jo aiemmin Sallia.

Vierailija
12204/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolla on koko ajan takaraivossa huoli siitä, että Kreten käytös yhtäkkiä muuttuu takasin entisiin uomiin...

Sanohan se siitä ääneenki siinä kun etsi uikkareitaan mukaan treffeille.

Vierailija
12205/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten Nicon ja Kreten treffeistä, koska ne olivat aidoimmat. R-sana on minusta liian voimakas käytettäväksi paikassa, jossa I-sanakin oli kielletty vielä pari viikkoa sitten.

Vierailija
12206/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicolla on koko ajan takaraivossa huoli siitä, että Kreten käytös yhtäkkiä muuttuu takasin entisiin uomiin...

Sanohan se siitä ääneenki siinä kun etsi uikkareitaan mukaan treffeille.

Kohtahan ne eroaa niin mitä väliä.

Vierailija
12207/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo ovat aina niin innoissaan ruoasta? Eikö ne saa talossa syödä tarpeeksi 🤔

Vierailija
12208/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuotannon musapäällikkö Euroviisujen fani, kun tämän kauden jaksoissa on kuultu ainakin jo kolme tämän kevään Euroviisu-biisiä. Sveitsin, Islannin ja Ukrainan.

Vierailija
12209/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän ujostelematta nyt jo puhutaan suihkuseksistä.

Vierailija
12210/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias Kaskisen playback-konsettti oli hiukan vaivaannuttava. Olisi ollut parempi, jos esitys olisi ollut luonnollisempi osa esim. viimeisiä juhlia tai muuta illanviettoa.

Minusta ei ollut mienkään vaivaannuttava, vaan aivan ihana! Olisin mielelläni ollut itsekin paikalla...:)

Vierailija
12211/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli tais olla vähän hiprakassa treffien jälkeen :)

Vierailija
12212/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli hiprakassa 🤭

Vierailija
12213/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Nico ei muista missä Krete asuu. Sanoo että Krete asuu Helsingissä ja Krete korjaa että Nummelassa.

Kertoo sen ettei Nico aio tavata koskaan Kreteä.

Tuollaiset asiat olisi muistissa jos toista alkaa tapailemaan.

Hyvinhän tuo meni. Nummela on taajama Helsingin ja Lohjan välissä.

Vierailija
12214/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo ovat aina niin innoissaan ruoasta? Eikö ne saa talossa syödä tarpeeksi 🤔

Niinan ja Muhkun treffit osuivat juuri lounasaikaan, sillä välin muut asukkaat söivät villalla lämpimän aterian. Luonnollisesti Niina ja Muhku saivat sitten isomman ruuan 'kylillä'. Kahden muun parin treffeillä oli sitten vähän kevyempää naposteltavaa.

Vierailija
12215/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli tais olla vähän hiprakassa treffien jälkeen :)

Ei ihmekään, että nousi päähän, kun olivat ainoa pari, jolle ei tarjottu mitään ruokaisampaa syötävää treffeillä. Krete ja Nico sai sushi-aterian. Niina ja Muhku sai tilata ravintolan listalta lammas- ja kanavartaita riisin kera + jälkkärit päälle. Sallin ja Eelin rantatreffeillä oli vain marjoja ja jotain tikkuja + muuta pikkunaposteltavaa. Budjetti taisi tulla vastaan viimeisten treffien kohdalla?

Vierailija
12216/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuotannon musapäällikkö Euroviisujen fani, kun tämän kauden jaksoissa on kuultu ainakin jo kolme tämän kevään Euroviisu-biisiä. Sveitsin, Islannin ja Ukrainan.

Vierailija
12217/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreten kanssa elo tuntuu hankalalta, kun saa tehtyä pelkästään uimisestakin niin ison ongelman. Ei suostu uimaan meressä eikä Suomen järvissäkään, jos vesi ei ole yli 19°C.

Vierailija
12218/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti siis kirjoittaa tähän, että oon miettinyt samaa. Måneskininkin joku biisi tais kans soida jossain jaksossa. Eipä siinä mitään, tosi hyvää musiikkia!

Vierailija
12219/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreten kanssa elo tuntuu hankalalta, kun saa tehtyä pelkästään uimisestakin niin ison ongelman. Ei suostu uimaan meressä eikä Suomen järvissäkään, jos vesi ei ole yli 19°C.

No voi voi.

Mistä sä mahdat seuraavaksi vinkua.

Itse en mene uimaan noin viileään veteen, eikä se ole ikinä ollut kenellekään ongelma.

Vierailija
12220/12627 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on kyllä todella kaunis. Jos saisi päättää miltä näyttää niin Niina olisi aika lähellä sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän