Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Salli hiprakassa 🤭
Hilli saprakassa🥰
Vierailija kirjoitti:
Kreten kanssa elo tuntuu hankalalta, kun saa tehtyä pelkästään uimisestakin niin ison ongelman. Ei suostu uimaan meressä eikä Suomen järvissäkään, jos vesi ei ole yli 19°C.
No, se ei ole kyllä määräävä tekijä :D :D lapsellinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreten kanssa elo tuntuu hankalalta, kun saa tehtyä pelkästään uimisestakin niin ison ongelman. Ei suostu uimaan meressä eikä Suomen järvissäkään, jos vesi ei ole yli 19°C.
No voi voi.
Mistä sä mahdat seuraavaksi vinkua.
Itse en mene uimaan noin viileään veteen, eikä se ole ikinä ollut kenellekään ongelma.
Rajoittaahan se paljonkin yhteisiä tekemisiä, jos toiselta puuttuu spontanius ja arastelee aktiviteettejä. Nico on sanonut haluavansa matkustella ja kokea paljon. Onko Krete sopiva kumppani seikkailuhenkisille matkoille? Nico saa suorittaa huikeita juttuja yksin, kun Krete pelkää, että kynsi katkeaa tai meikki leviää.
Vierailija kirjoitti:
Muhkun löpinät kuulostaa jotenkin ontoilta verrattuna Niinaan -tai kehen tahansa muuhun jäljellä olevaan - - Ihan kun se jotenki vaan pudottelis suustaan "hyvältä kuulostavia" sanapötköjä - ja maustaa ne leveällä hammashymyllä, joka ei ulotu kunnolla pistäviin silmiin asti.
Muhku haluaa vain voittaa ne rahat. Niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuotannon musapäällikkö Euroviisujen fani, kun tämän kauden jaksoissa on kuultu ainakin jo kolme tämän kevään Euroviisu-biisiä. Sveitsin, Islannin ja Ukrainan.
Piti siis kirjoittaa tähän, että oon miettinyt samaa. Måneskininkin joku biisi tais kans soida jossain jaksossa. Eipä siinä mitään, tosi hyvää musiikkia!
Totta, niin muuten soikin! Se unohtui listasta.
Muhkuhan oli selvästä vihainen Nicolle ja Kretelle ”Pudotitteko R-sanan?”
Muhku ei todellakaan halua hävitä isoja rahoja ja luulee keksineensä ”tien äänestäjien sydämeen”....
Euroviisuista tuli mieleen... Hoksasin, että Kreten ulkonäkö muistuttaa nuorta Anoukia. Ja ehkä vähän myös Riikka Sillänpäätä nuorempana (Ylen kuuluttaja).
Vierailija kirjoitti:
Muhkuhan oli selvästä vihainen Nicolle ja Kretelle ”Pudotitteko R-sanan?”
Muhku ei todellakaan halua hävitä isoja rahoja ja luulee keksineensä ”tien äänestäjien sydämeen”....
Joo, tästä huomasi mikä Muhkun oma suhtautuminen on rakkaudentunnustuksiin. Pitää niitä selkeästi peliliikkeinä, joilla vedotaan äänestäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi.
Itse en mene uimaan noin viileään veteen, eikä se ole ikinä ollut kenellekään ongelma.Rajoittaahan se paljonkin yhteisiä tekemisiä, jos toiselta puuttuu spontanius ja arastelee aktiviteettejä. Nico on sanonut haluavansa matkustella ja kokea paljon. Onko Krete sopiva kumppani seikkailuhenkisille matkoille? Nico saa suorittaa huikeita juttuja yksin, kun Krete pelkää, että kynsi katkeaa tai meikki leviää.
No onpa huikeaa tuo 19-asteisessa vedessä uiminen 😂
Ja Kreten spontaanisuudesta sinä et voi tietää yhtään mitään.
-eri
Mikä biisi soi sallin ja eelin donitsi ajelun aikana?
Tänään on ollut siis finaali, eli voittajapari taitaa olla jo tiedossa. Viime kaudella taidettiin kuvata valoisaan aikaan eli jo päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli just se Islannin tämän vuoden viisu.
Vierailija kirjoitti:
”Waves”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi.
Itse en mene uimaan noin viileään veteen, eikä se ole ikinä ollut kenellekään ongelma.Rajoittaahan se paljonkin yhteisiä tekemisiä, jos toiselta puuttuu spontanius ja arastelee aktiviteettejä. Nico on sanonut haluavansa matkustella ja kokea paljon. Onko Krete sopiva kumppani seikkailuhenkisille matkoille? Nico saa suorittaa huikeita juttuja yksin, kun Krete pelkää, että kynsi katkeaa tai meikki leviää.
Onko Spontanius Spartacuksen tuttu?
Muhkun pelaaminen on ollut varsinkin viime päivinä niin läpinäkyvää. Esim. Kreten mollaaminen kameroille "mahtaako Niko katsella ulkopuolella tuollaista huutelua" tai "Krete suuttui äkkiä Niinalle turhasta" ym. Selvästi yrittää vaikuttaa katsojiin niin, että Kretestä tulisi ikävä vaikutelma. Sitten aivan ilmiselvät lässytykset tuolla unelmatreffeillä "mennään samaan osoitteeseen" tai "kumpikaan ei rajoita toista", korostaen oikein omaa tilannettaan. Voi hahhahaa.
Sen sijaan plussaa nyt Niinalle, oli meikannut tänään tosi kauniisti, no more ruskea otsa!
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut siis finaali, eli voittajapari taitaa olla jo tiedossa. Viime kaudella taidettiin kuvata valoisaan aikaan eli jo päivällä.
Ei ole ollut finaali vielä. Äänestys on vielä käynnissä. Äänestys loppuu 22.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Waves”
Ei tämä soinut siinä merellä olin aikana.
Krete kysyi aamulla Nicolta miltä hänestä tuntuu nähdä Krete villan ulkopuolella. Nico sanoi, että jännittää. Krete kysyi miksi. Nico vastasi, että mitä jos sun käytös muuttuu. Krete vaikutti Nicon vastauksesta vähän äreältä. "Ihan oikeesti? Sä et haluu riidellä mun kans aamulla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Waves”
Ei tämä soinut siinä merellä olin aikana.
Täällä on jo kerrottu aiemmin, että Islannin 2021 viisubiisi soi silloin. Ei ole tuo Waves, se soi rannalla.
Vieläkin huvittaa miten eivät tajunneet Kimiä laittaa ykköseks kun kysyttiin kuka parhaiten sopisi politiikkaan. Sen verran nopeasti takki kääntyi Rosan kanssa, että siitä saisi Oulun piiri oman ääniharavansa.