Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10661/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona näyttää mieheltä

Vierailija
10662/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla perusteluja, miksi Nico ja Krete on teidän suosiossa. Uskotteko oikeasti, että

tuo pari jatkaa tapailujaan ulkomaailmassa? Ja mistä kumpuaa tuo suunnaton viha Kimiä kohtaan. Päätös ei varmaan ollut hänelle helppo, ja se piti tehdä TV-kameroiden edessä. Kimin on varmaan karmea jälkikäteen lukea niitä solvauksia, joita hänestä on kirjoitettu.

Kim teki kusiset. Lupaili yhteistä tulevaisuutta ja että pysyy Rosan kanssa yhdessä. Mitäpä kävikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10663/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimillä sellainen maine Oulussa, että en tikullakaan koskis.

Kerro lisää?

Yleensä näin sanotaan ihmisestä, jolla on tasotonta seuraa ja kyseenalaista elämänhallintaa.

Vierailija
10664/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla perusteluja, miksi Nico ja Krete on teidän suosiossa. Uskotteko oikeasti, että

tuo pari jatkaa tapailujaan ulkomaailmassa? Ja mistä kumpuaa tuo suunnaton viha Kimiä kohtaan. Päätös ei varmaan ollut hänelle helppo, ja se piti tehdä TV-kameroiden edessä. Kimin on varmaan karmea jälkikäteen lukea niitä solvauksia, joita hänestä on kirjoitettu.

Oon miettiny kans, et kuka noita nicoo ja kretee äänestää? Näkihän sen jo miten koko suhde alko, ja millasta se on nyt. Eivät keksi edes mitään puhuttavaa, vaikka ovat tunteneet vasta pienen hetken. Ärsyttää nicon puolesta ku joutuu kuuntelemaan niitä kreten "sä pelkäät mua" juttuja. Eivät mahda loppua kameroiden ulkopuolellakaan.

Ja Kimistä sen verran, että vaikka miten olisi tehnyt pahasti, niin ei kenenkään pitäisi voida lukea tällaisia kommentteja itsestään, mitä täällä on nähty.

Vierailija
10665/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on edelleen niiden varakkaitten setämiesten perään. Hänhän on tuonut jo esiin häpeävänsä Tatua ja epäröinyt ikäeroa.

Vierailija
10666/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää?

Yleensä näin sanotaan ihmisestä, jolla on tasotonta seuraa ja kyseenalaista elämänhallintaa.

Kommentin kirjoittaja ei edes perustellut sanomisiaan...

Vierailija
10667/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää?

Vai naisten mies?

Vierailija
10668/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt kimiä ja oonaa jatkoon ees parin jakson verran jos ei muulla syyllä, ni sillä et saahan nyt katottua miten tää tästä jatkuu. Jos ei noita kahta ni keitä me tässä loppuaika katellaan??

Tänään lähtee kaksi paria niin ei kyllä vähään aikaan lähde ketään.

Ma ja ti tulee vielä jaksot.

Enkä aio äänestää heitä.

Vierailija
10669/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt kimiä ja oonaa jatkoon ees parin jakson verran jos ei muulla syyllä, ni sillä et saahan nyt katottua miten tää tästä jatkuu. Jos ei noita kahta ni keitä me tässä loppuaika katellaan??

Sama. Mulla ei kiinnostaa katsella finaalissa Niinan ja Muhkun rakkaudentunnustuksia ja Nicon ja Kreten päänaukomista. Muut kolme vahvaa paria voisi olla finaalissa. Tosin Salli ja Eeli on jostain syystä jätetty pimentoon, joten en tiedä miten heille käy ja onko heillä jotain uutta annettavaa finaaliin. Viime kaudella oli huomattavasti enemmän oikeaa keskustelua parien ja osallistujien välillä.

Vierailija
10670/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia on edelleen niiden varakkaitten setämiesten perään. Hänhän on tuonut jo esiin häpeävänsä Tatua ja epäröinyt ikäeroa.

Älä kirjoita perättömiä. Emilia ei ole kertonut häpeävänsä Tatua.

Vierailija
10671/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi teki oikein kun valitsi oonan jos tämän halusi. Iljettäväksi jätkän tekee se että vannoo rosalle erittäin voimakkaita tunteita ja lupailee ettei mikään tule väliin ja että on voimakkaammat tunteet rosaa kuin oonaa kohtaan. Valhetta näytti olevan, oona oli villalla päivän ja se oli siinä. Uskomattoman selkärangaton jätkä, onneksi näytti millainen on niin rosa ei tuhlaa aikaansa, varmasti olisi ulkomaailmassakin ilmestynyt joku joka yhtäkkiä onkin selvästi sopivampi kimille. Jännä ettei kimi pohtinut tätä hänen ja rosan luonteiden eroa 3 vk aikana, nyt vasta tuli mieleen... Taisi haluta varmistaa jatkopaikkaa.

Rosa on niin symppis ja olisi varmasti loistava vaimo ja äiti, sitä osaa aikuinen mies arvostaa, kimi ei tätä ollut. Ja oona joka tulee villaan kimin takia valkkaakin heti plan B:n itselleen että saa jäädä lomalle hämmentämään soppaa. Onneksi eivät varmasti ainakaan nyt voita tämä pari kun nähty mitä vehkeilijöitä molemmat ovat, todellakin sopivat toisilleen. Ei vain taida tulla kestämään.

Vierailija
10672/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia ei ole sanonut häpeävänsä Tatua.

Miksi valehtelet?

Vierailija
10673/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny kans, et kuka noita nicoo ja kretee äänestää? Näkihän sen jo miten koko suhde alko, ja millasta se on nyt. Eivät keksi edes mitään puhuttavaa, vaikka ovat tunteneet vasta pienen hetken. Ärsyttää nicon puolesta ku joutuu kuuntelemaan niitä kreten "sä pelkäät mua" juttuja. Eivät mahda loppua kameroiden ulkopuolellakaan.

Ja Kimistä sen verran, että vaikka miten olisi tehnyt pahasti, niin ei kenenkään pitäisi voida lukea tällaisia kommentteja itsestään, mitä täällä on nähty.

Nico on iso poika, eiköhän hän pärjää ilman sinun "äidillistä" huolehtimistasi 😂

Se puhumattomuus oli läppä. Vitsi. Parin keskinäistä huumoria.

Luulisi, että tällä palstallakin moni miettii, että mistä ihmeestä me nyt puhutaan, kun K-O-R-draamasta jauhaminen loppuu.

Vierailija
10674/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona ja Kimi ei todellakaan jatkoon, en tiedä kumpi ällöttää enemmän. Erikoinen tämä Niinan pika rakastuminen finaali viikon alkaessa :D toivottavasti totta.. Krete ja Nico ei tule kestämään liikaa draamaa, ja Tatu on liian lapsellinen Empulle. Voittoon toivon Sallin ja Eelin, vaikuttaa että heillä aidot tunteet ja suhde voisi kestääkin.

Vierailija
10675/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äänestetä, kiitos kysymästä.

Menkööt Keravalle kuksimaan asap.

Vierailija
10676/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kalastella ääniä sillä jokainen kyllä tietää ketä äänestää.

Vierailija
10677/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona ja Kimi ei todellakaan jatkoon, en tiedä kumpi ällöttää enemmän. Erikoinen tämä Niinan pika rakastuminen finaali viikon alkaessa :D toivottavasti totta.. Krete ja Nico ei tule kestämään liikaa draamaa, ja Tatu on liian lapsellinen Empulle. Voittoon toivon Sallin ja Eelin, vaikuttaa että heillä aidot tunteet ja suhde voisi kestääkin.

Ai mistä tiedät et heillä on aidot tunteet? En kyllä usko Niinankaan rakkauden tunteisiin. Salli ja Eeli sanovat tapailevansa, ja Muhku ja Niina sit jo seurustelee. Entä tiedä miten muut parit ovat asian ilmaisseet.

Vierailija
10678/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.

Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.

Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.

Minun mielestäni tämä lupailu meni niin päin että Rosa suorastaan lypsi Kimiltä ulkopuolella tehtäviä juttuja. Rosa itse kyseli mihin Kimi vie hänet Oulussa, tullaanko villalle vuosipäivänä jne. Näihin sitten Kimi vastasi jotain. Ei niin että Kimi olisi itse aktiivisesti maalaillut tulevaisuudenkuvia ja lupaillut kaikkea.

Näistä lupauksista on tullut vähän väärä kuva nyt katsojillekin, osin varmaan senkin takia kun Rosa itse toitotti villallakin että Kimi lupaillut sitä ja tätä. Vaikka todellisuudessa Rosa itse maalaili pilvilinnoja ja kärtti Kimiltä vastauksia.

Jep, kun on todella ihastunut niin ehkä tulkitsee ruusunpunaisten lasien läpi lupauksina tuollaisetkin keskustelut, eikä tajua että ne "lupaukset" ja ideat tulikin ihan omasta päästä ja omista haaveista.

Kimi sanoi vievänsä Rosan vanhempiensa luokse kylään. Kimi sen kuitenkin aloitti.

Ihan sama kenet Kimi valitsi mutta muutenkin ihme juttuja puhuu. Esim. Taistele minusta ja nämä Oonan nakkifestarit.

Ei tuokaan ihan noin suoraviivaisesti mennyt. Taisi sanoa ettei ehkä ihan vanhemmille ekalla kerralla esittelisi, ja siihen Rosa sitten jotain että miksi ei, jne. Samaa mieltä olen tuossa, että Nakkifestarit vähän mauton heitto. Taistelu-kommentin ymmärrän, halusi varmasti nähdä aidosti Oonan kiinnostuksen, kun siitä Muhku keissistä jäänyt epäilys kiinnostuksesta.

Sanoi että on Rosasta kiinni haluaako esittäytyä Kimin vanhemmille heti. Katsokaa jaksot. Jokohan on sama laulu laulettu Oonalle 🤔 häntä en kyllä osaa sääliä, ei läheskään niin aidon oloinen kuin Rosa. Ehkä löysi nyt kaltaisensa.

Vierailija
10679/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First look: kaksi vähiten ääniä saanutta paria putoaa suoraan.

Eli, jos äänestetään kaikki vähiten todennäköistä paria esim Saaraa ja xxxxx sää,

Niin silloin näiden vahvojen parien pitäisi tippua.

Näin ei tule tietystikään tapahtumaan, koska oonalla ja kretellä on omat kannattajansa.

Vierailija
10680/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.

Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.

Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.

Minun mielestäni tämä lupailu meni niin päin että Rosa suorastaan lypsi Kimiltä ulkopuolella tehtäviä juttuja. Rosa itse kyseli mihin Kimi vie hänet Oulussa, tullaanko villalle vuosipäivänä jne. Näihin sitten Kimi vastasi jotain. Ei niin että Kimi olisi itse aktiivisesti maalaillut tulevaisuudenkuvia ja lupaillut kaikkea.

Näistä lupauksista on tullut vähän väärä kuva nyt katsojillekin, osin varmaan senkin takia kun Rosa itse toitotti villallakin että Kimi lupaillut sitä ja tätä. Vaikka todellisuudessa Rosa itse maalaili pilvilinnoja ja kärtti Kimiltä vastauksia.

Jep, kun on todella ihastunut niin ehkä tulkitsee ruusunpunaisten lasien läpi lupauksina tuollaisetkin keskustelut, eikä tajua että ne "lupaukset" ja ideat tulikin ihan omasta päästä ja omista haaveista.

Kimi sanoi vievänsä Rosan vanhempiensa luokse kylään. Kimi sen kuitenkin aloitti.

Ihan sama kenet Kimi valitsi mutta muutenkin ihme juttuja puhuu. Esim. Taistele minusta ja nämä Oonan nakkifestarit.

Ei tuokaan ihan noin suoraviivaisesti mennyt. Taisi sanoa ettei ehkä ihan vanhemmille ekalla kerralla esittelisi, ja siihen Rosa sitten jotain että miksi ei, jne. Samaa mieltä olen tuossa, että Nakkifestarit vähän mauton heitto. Taistelu-kommentin ymmärrän, halusi varmasti nähdä aidosti Oonan kiinnostuksen, kun siitä Muhku keissistä jäänyt epäilys kiinnostuksesta.

Sanoi että on Rosasta kiinni haluaako esittäytyä Kimin vanhemmille heti. Katsokaa jaksot. Jokohan on sama laulu laulettu Oonalle 🤔 häntä en kyllä osaa sääliä, ei läheskään niin aidon oloinen kuin Rosa. Ehkä löysi nyt kaltaisensa.

Tuo taistelu kommentti oli kyllä Rosalle.

Ihme juttuja toi Kimi heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi