Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Miksi tällä palstalla toistetaan samoja asioita kommentista toiseen. Kimi sitä ja Kimi tätä. Onko sejase tosissaan jne. Keksikää jotain uutta ja omaperäistä - älkää matkiko ja toistako muiden ajatuksia - please.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on että Kimi ja Rosa yhdessä. Oona ei saa Kimiä eikä Kimi halua Oonaa.
Myös sitä mieltä ettei talosta lähdetä miten itseä huvittaa.
Aivan varmasti saa lähteä, jos on kyse on mielenterveydestä tai sydänsuruista tms. Tuotanto ei halua kiristää ketään pakosta psyyketila-seikoissa.
Rosa oli jo murskaantumaan päin, hän ei tätä tilannetta kauaa kattele eikä myöskään kestä. Roni tsemppaa sen minkä pystyy häntä. En edelleenkään muuten usko, että kukaan noista kolmesta osapuolesta (oonakimirosa) näyttelee.
"Murskaantumaan päin", nyt ehkä pikkaisen liioittelet :D Ei tässä kukaan ole murskaantumassa, pieniä ihastumisen tunteita vasta ilmassa. Ja kyllä 29v on oletettavasti jo kaikenlaista kokenut elämässä, oikeita sydänsurujakin. Parin viikon yhdessä leikkimien telkkari-ohjelmassa tuskin murskaa ketään, tai sitten ei olisi pitänyt koko ohjelmaan mennäkään.
Pitihän Rosan tajuta, et Oona voi tulla takaisin, kun jäi juttu vähän epäselväksi, kun tippui Rosan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kimi on tosi vastenmielinen vässykkä. Puhua kälättää ylähuuli kireällä (nuuskamälli ylähuulessa?) kuin vanha ukko. Vaatii naisilta vakuutteluja ja vastauksia. Ei sitten itsestä löydy sen vertaa miestä ja selkärankaa että tekisi itse omat päätöksensä. Arrgghhh!!!
Yrittää vaan saada naiset tekemään sen päätöksen puolestaan.
Muna käskee ottaa Oonan ja järki Rosan ja pelkää, että jää kuin nalli kalliolle.
Ikivanha dilemma.
Äkkiä nuo kyllästyvät ukkoon, kun lähtevät villasta.Siis ihan sama mitä mällinpurija nyt tekisi. Naiset kisaavat ihan muusta kuin juuri hänestä, vaikka itserakkaudessaan niin kuvitteleekin.
P.s. missä Muhku? Miksi jollekin random Aleksille paasaa, vai eikö muut jaksa kuunnella.
Ei kaikista tarvitse pitää, mutta puhut Kimistä hyvin ilkeästi, tekee ikäväksi muille lukea tätä ketjua. Voi analysoida luonnetta yms. mutta nämä henkilöön kohdistuvat haukkumiset menee yli.
No et voi väittää, etteikö tuo käytös ole koomista, kun hän vääntelehtii tuskaisena suuren päätöksen edessä. Tietää, että on villan TÄRKEIN HENKILÖ ja hänen päätöksensä tulee murtamaan jommankumman naisen sydämen. Tietää olevansa draaman keskiössä ja ehkä kirkkaimmassa valokeilassa koko elämänsä aikana. Siitä pitää ottaa kaikki irti, kulkea pää roikkuen ja käsiä väännellen kuin suomifilmi ensirakastaja konsanaan.
Jos näytteleekin harkitsevansa vielä Rosan ja Oonan välillä, vaikka olisi valintansa jo tehnyt, niin entä sitten? Sehän myös laastaroi sen hylätyksi tulevan itsetuntoa, että valinta ei ollut kuitenkaan ollut Kimille selvä? Eli silloin tämän näyttelemisen ja "vääntelehtimisen" takana voi olla ihan hyvä ja toisista välittävä ajatus.
Kyllä, näin minäkin sen ajattelen. Aidon empatian lisäksi lienee osuutta myös sillä, miltä tilanne näyttää meille. Ei halua vahvistaa "vaihtaa naisia lennosta"- mielikuvaa enää yhtään enempää.
Ehkä näinkin, kai kaikki haluaa vähän kiillottaa kuvaansa. En kyllä tiedä, mistä tuo mielikuva "vaihtaa naisia lennosta" tulee. Liittäisin sen ennemmin ehkä Muhkuun, mutta se on nyt tietty unohtunut jo, kun on ollut jo niin "kauan" Niinan kanssa :).
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eilen ollut vielä parinvalinta? Veronica laittanu yöllä instan tarinaan kuvan,jossa toivottaa öitä ja on laitetun näkönen. Taitaa olla naisten vuoro valita. Ainoa jännitys on,kumpi olisi aiemmin valintavuorossa,Oona vai Rosa. Jos Rosa ensin,niin jääkö Roni Oonalle vai ottaisiko Aleksin? Luulen kuitenkin,että Oonalla on sen verran kannatusta,että olipa kuka tahansa parina,niin eivät tipu seuraavassa paripudotuksessa.
Ei ole eilen ollu parinvalintaa, ja miksi olisi?? Eilen oli tuottajilla vapaapäivä ja juurihan valittiin uudet parit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kimi on tosi vastenmielinen vässykkä. Puhua kälättää ylähuuli kireällä (nuuskamälli ylähuulessa?) kuin vanha ukko. Vaatii naisilta vakuutteluja ja vastauksia. Ei sitten itsestä löydy sen vertaa miestä ja selkärankaa että tekisi itse omat päätöksensä. Arrgghhh!!!
Täsmälleen samaa mieltä!! Tyyppi kävisi heittämällä kymmenen vuotta vanhemmasta. Ja tyyli, jolla hän katsoo pois kamerasta, katse alaspäin käännettynä on niin feikkiä. Kimi nauttii tilanteesta kun naiset tappelee hänestä kuin suuremmastakin palkinnosta. Hänestä tulee mieleen joku Kalle Päätalon kirjan sankari, joka tukkimetsässä puun kaadon lomassa miettii mukafilosofisia asioita 😂
Täällä on ollut kova vaino Kimiä kohtaan eilisestä lähtien. Täysin kohtuutonta yhden ihmisen aiheetonta solvaamista ja panettelua. Voi nimittäin vaikuttaa jo ihmisen psyykeeseen pahasti, jos eksyy Kimin korviin, ja tietenkin joku kertoo hänelle.
Onko kenellekään tullut mieleen, että oikeasti tässä voidaankin käyttää hyväksi Kimiä? Eli kumpikin nainen voi pelata Kimin tunteilla? Luulen, että Kimi tajusi tämän. On ehkä ihastunut Oonaan, ja tajusi tuotannon tajunneen tämän ja ehkä leikkivän hänen tunteillaan, kun aluksi suuttui. Ja jotkut porukalla huutaneet täällä setä-vihaansa, voisivat vähän hävetä. Ei 60 ihmistä ole yhtäkkiä samaa mieltä, että Kimi on iljettävä, joku ryhmä porukalla kokoontui täällä eilen haukkumaan Kimiä.
Oona on tai ei ole ihastunut Kimiin, ja sitä Kimi ehkä epäilee, Rosa taas paljasti kovuutensa kiristämällä Kimiä, eli peli oli menetetty hänen osaltaan siinä vaiheessa. Ja silloin millään Oonallakaan ei ole enää mitään tekemistä sen asian kanssa, jos Kimi ei halua jatkaa Rosan kanssa.
Ja se nulikka, Aleksi, voisi olla jakamatta elämänohjeitansa tässä tapauksessa, ärsyttävä 22 v. besserwisseri.
Olet huolissasi Kimin henkisestä hyvinvoinnista, mutta samassa kommentissa kuvailet Rosaa kovaksi ihmiseksi ja kiristäjäksi. Aleksi on mielestäsi ärsyttävä nulikka.
Mikäs oikeus sinulla on paheksua muiden mielipiteitä ja itse tuomita asukkaita?Toin esiin sen mahdollisuuden, että myös Kimi voi olla uhri tässä tilanteessa. Rosaa arvostelin sen perusteella, miten hän käyttäytyi. Hän ei keskustellut Kimin kanssa, hän vaati Kimiä tekemään ratkaisunsa tietyssä aikataulussa eli päivässä. Tämä Aleksi alkoi päivän talossa oltuaan neuvomaan Kimiä, että hänen kannattaa ottaa Rosa. Eihän se asia hänelle kuulunut mitenkään. Kyllä saa arvostella jonkun toimintatapoja, jos niissä on jotain kritisoitavaa. Rosan käytöstähn toi vaan esiin hänen todellisen luonteensa, joten Kimi sitten joko tykkää tällaisesta kaapinpaikanmäärääjä -tyypistä tai sitten ei. Kimi saattoi jutella tilanteestaan Aleksin läsnäollessa, mutta sehän on sellaista ääneen miettimistä, tuskin hän oikeasti kaipasi jonkun talossa päivän olleen pojan mielipidettä asiaan.
Mutta, jos Kimi ei kerran sovi mielestänne Rosalle, miksi haluatte, että Kimi valitsee Rosan edelleen? Palkintorahojen takia vai?
Mistä sinä tiedät, mitä siellä on keskusteltu?
24 tuntia puserretaan 45 minuuttiin (jossa näytetään onneksi muitakin kuin Oonaa, Kimiä ja Rosaa), ja luulet nähneesi koko vuorokauden tapahtumat 🙄
Kysypä tuo kysymys itseltäsi. myös. Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulette näkemään sen ettei Rosa lähde mihinkään ja Rosa ja Kimi jatkaa yhdessä.
Näin se menee, jos Kimi vähänkään miettii, miltä tilanne näyttää ulkopuolelle. Pakkorako, ei voi kuin valita Rosan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan kanssa parisuhde tulee olemaan hankalaa Suomessa. Kuka jaksaisi jatkuvaa kyttäystä, kavereiden valikoimista, menojen raportoimista, uhkailua, kiristämistä ja mykkäkoulua? Ei tule olemaan Kimillä helppoa, jos Rosan valitsee. Oona on paljon rennompi ja avoimempi.
Ihme päätelmiä teet. Oonalla ja Kimillä oli niin sanottu suhde niin syystä Rosa on varuillaan.
Varuillaanolo ymmärrettävää, komentelu ja ehtojen asettelu tyhmää. Katsojat eivät pidä sellaisesta ja tuskin Kimikään kun puhui asiasta kauniisti vertaamalla Rosan päsmäröintiä panikoinniksi.
Sinä päästäisit ex tyttöystävän miehesi viereen. No hoh hoijaa.
Etkö luottaisi mieheesi? Hänkö pettäisi sinua saman tien jos ex tulisi viereensä? Milläs sinä estät exän pääsemistä miehesi viereen? Paitsi siis uhkailemalla, löytyykö jotain muuta?
Jos toinen haluaa, niin et voi estää. Voit vain itse tehdä johtopäätökset ja toimia niiden mukaan. Mut uhkailu ei ole aikuista käytöstä.
Mitä h*lvettiä eksä tekee kenenkään miehen vuoteessa?
Ainakaan niin, että vaimo tai tyttöystävä on siitä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä!! Tyyppi kävisi heittämällä kymmenen vuotta vanhemmasta. Ja tyyli, jolla hän katsoo pois kamerasta, katse alaspäin käännettynä on niin feikkiä. Kimi nauttii tilanteesta kun naiset tappelee hänestä kuin suuremmastakin palkinnosta. Hänestä tulee mieleen joku Kalle Päätalon kirjan sankari, joka tukkimetsässä puun kaadon lomassa miettii mukafilosofisia asioita 😂
Täällä on ollut kova vaino Kimiä kohtaan eilisestä lähtien. Täysin kohtuutonta yhden ihmisen aiheetonta solvaamista ja panettelua. Voi nimittäin vaikuttaa jo ihmisen psyykeeseen pahasti, jos eksyy Kimin korviin, ja tietenkin joku kertoo hänelle.
Onko kenellekään tullut mieleen, että oikeasti tässä voidaankin käyttää hyväksi Kimiä? Eli kumpikin nainen voi pelata Kimin tunteilla? Luulen, että Kimi tajusi tämän. On ehkä ihastunut Oonaan, ja tajusi tuotannon tajunneen tämän ja ehkä leikkivän hänen tunteillaan, kun aluksi suuttui. Ja jotkut porukalla huutaneet täällä setä-vihaansa, voisivat vähän hävetä. Ei 60 ihmistä ole yhtäkkiä samaa mieltä, että Kimi on iljettävä, joku ryhmä porukalla kokoontui täällä eilen haukkumaan Kimiä.
Oona on tai ei ole ihastunut Kimiin, ja sitä Kimi ehkä epäilee, Rosa taas paljasti kovuutensa kiristämällä Kimiä, eli peli oli menetetty hänen osaltaan siinä vaiheessa. Ja silloin millään Oonallakaan ei ole enää mitään tekemistä sen asian kanssa, jos Kimi ei halua jatkaa Rosan kanssa.
Ja se nulikka, Aleksi, voisi olla jakamatta elämänohjeitansa tässä tapauksessa, ärsyttävä 22 v. besserwisseri.
Olet huolissasi Kimin henkisestä hyvinvoinnista, mutta samassa kommentissa kuvailet Rosaa kovaksi ihmiseksi ja kiristäjäksi. Aleksi on mielestäsi ärsyttävä nulikka.
Mikäs oikeus sinulla on paheksua muiden mielipiteitä ja itse tuomita asukkaita?Toin esiin sen mahdollisuuden, että myös Kimi voi olla uhri tässä tilanteessa. Rosaa arvostelin sen perusteella, miten hän käyttäytyi. Hän ei keskustellut Kimin kanssa, hän vaati Kimiä tekemään ratkaisunsa tietyssä aikataulussa eli päivässä. Tämä Aleksi alkoi päivän talossa oltuaan neuvomaan Kimiä, että hänen kannattaa ottaa Rosa. Eihän se asia hänelle kuulunut mitenkään. Kyllä saa arvostella jonkun toimintatapoja, jos niissä on jotain kritisoitavaa. Rosan käytöstähn toi vaan esiin hänen todellisen luonteensa, joten Kimi sitten joko tykkää tällaisesta kaapinpaikanmäärääjä -tyypistä tai sitten ei. Kimi saattoi jutella tilanteestaan Aleksin läsnäollessa, mutta sehän on sellaista ääneen miettimistä, tuskin hän oikeasti kaipasi jonkun talossa päivän olleen pojan mielipidettä asiaan.
Mutta, jos Kimi ei kerran sovi mielestänne Rosalle, miksi haluatte, että Kimi valitsee Rosan edelleen? Palkintorahojen takia vai?
Mistä sinä tiedät, mitä siellä on keskusteltu?
24 tuntia puserretaan 45 minuuttiin (jossa näytetään onneksi muitakin kuin Oonaa, Kimiä ja Rosaa), ja luulet nähneesi koko vuorokauden tapahtumat 🙄Kysypä tuo kysymys itseltäsi. myös. Pata kattilaa soimaa.
Se olet SINÄ, joka väität tietäväsi kaikki keskustelut. Ei kukaan muu!
Pidä patasi 😂
-sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Rosa ei uhkaillut tai kiristänyt, vaan teki selväksi ettei jää katselemaan jahkailua. Eikö se ole aika selvää kun Kimi kuitenkin lirkutellut viikkokaupalla Rosalle jo kaikkea vuosipäivistä ja ulkomaailmasta yms.
Toivon että Kimi valitsee Oonan. Rosa ansaitsee miehen eikä mitään mikki hiirtä.
Usein se vain on niin, et nainen ajaa miehen luotaan pois vaatimuksillaan. Toki sitten voi sanoa, et ei tuo olisi minua ansainnutkaan.
Toivottavasti katsojat saisivat valita nykyisistä pareista sen,joka on turvassa seuraavalta pudotukselta. Itsellä sellainen kutina, että Kimi ja Oona saattaisivat sen äänestyksen kenties voittaa.
Kimi ja Oona ovat pari, jota voisin itse harkita jopa koko "kilpailun" voittajiksi, Kimi ja Rosa taas eivät parina säväytä samalla tavalla. Näyttäytyy kaverilliselta suhteelta myös meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan kanssa parisuhde tulee olemaan hankalaa Suomessa. Kuka jaksaisi jatkuvaa kyttäystä, kavereiden valikoimista, menojen raportoimista, uhkailua, kiristämistä ja mykkäkoulua? Ei tule olemaan Kimillä helppoa, jos Rosan valitsee. Oona on paljon rennompi ja avoimempi.
Ihme päätelmiä teet. Oonalla ja Kimillä oli niin sanottu suhde niin syystä Rosa on varuillaan.
Varuillaanolo ymmärrettävää, komentelu ja ehtojen asettelu tyhmää. Katsojat eivät pidä sellaisesta ja tuskin Kimikään kun puhui asiasta kauniisti vertaamalla Rosan päsmäröintiä panikoinniksi.
Tottakai jos toinen haluaa. Sinäkö raivoaisit kaulimen kanssa kuin Justiina? Todellista rakkautta kun pakotettuna tulee, juu ;)
ps. tuolla mitään oikeita exiä ole, tämä on peliä vain!
Minuakin ihmetyttää, miten moni tuntuu ajattelevan, että naisen on pistettävä mies ruotuun ja asetettava tälle rajat. Ihan kuin miehellä ei olisi omaa moraalia tai järkeä tai ajattelua, vaan että naisen on toimittava miehen moraalina. En allekirjoita tällaista ajattelua, vaan odotan että mies osaa ihan itse toimia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö luottaisi mieheesi? Hänkö pettäisi sinua saman tien jos ex tulisi viereensä? Milläs sinä estät exän pääsemistä miehesi viereen? Paitsi siis uhkailemalla, löytyykö jotain muuta?
Jos toinen haluaa, niin et voi estää. Voit vain itse tehdä johtopäätökset ja toimia niiden mukaan. Mut uhkailu ei ole aikuista käytöstä.
Älä kuule vedä mua mitenkään tähän ketjuun. Olen yksityishenkilö enkä kuulu tähän formaattiin enkä kuulu edes koko ketjun aiheeseen.
Itse aloitit tekemällä henkilökohtaisen "sinä päästäisit exän"- kysymyksen.
Onko tuo Oona jonkun mielestä oikeasti kaunis?
Eikä nyt vertailla häntä keneenkään muuhun talossa.
Itse näen hänet varsin miesmäisenä. Jykevä leuka ja naiseksi poikkeuksellisen isot kädet.
Ihan liikaa pakkelia peittämässä huonoa ihoa. Meikki räikeä ja volyymiripset liian raskaat.
Onko teistä öyhöttäjistä kukaan katsonut Rosan ja Oonan keskustelua?
Miusta tää Oona käänne oli väärin! Kimin mahkut löytää rakkaus hävisi, koska tää käänne kummittelee ulkomaailmassa kohdistui valinta Oonaan tai Rosaan.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää, miten moni tuntuu ajattelevan, että naisen on pistettävä mies ruotuun ja asetettava tälle rajat. Ihan kuin miehellä ei olisi omaa moraalia tai järkeä tai ajattelua, vaan että naisen on toimittava miehen moraalina. En allekirjoita tällaista ajattelua, vaan odotan että mies osaa ihan itse toimia oikein.
Ei, vaan jokaisen ihmisen on mielestäni saatava asettaa rajat, mihin saakka haluaa mennä, venyä ja taipua Onhan vapaita suhteitakin, joissa on ihan ok, että kummallakin on muita suhteita. Ja on suhteita, joissa on sitouduttu uskollisuuteen. Asioista on sovittava ja kaikki on ok niin kauan kuin molemmat hyväksyvät tilanteen. Rosa kertoi, mihin saakka on valmis menemään. Eli ei halua jäädä katselemaan pitempää valintaprosessia. Se on yhtä ok kuin että Kimi sanoisi, ettei hän halua naista, joka ei tällaista halua katsella ja halua odottaa hänen päätöksentekoaan, eli aivan samoin hänellä on siihen oikeus. Eli kaikilla, sekä miehillä että naisilla on oikeus sanoa, mitkä ovat ne rajat, joiden sisällä suhteen olisi liikuttava.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Oona jonkun mielestä oikeasti kaunis?
Eikä nyt vertailla häntä keneenkään muuhun talossa.Itse näen hänet varsin miesmäisenä. Jykevä leuka ja naiseksi poikkeuksellisen isot kädet.
Ihan liikaa pakkelia peittämässä huonoa ihoa. Meikki räikeä ja volyymiripset liian raskaat.
On miesmäinen, mutta kaunis silti. Mieskin voi olla kaunis. Ja tietyt kuvakulmat ja ilmeet on Oonalla todella kauniita.
Kauniimpi olisi luonnollisemmalla olemuksella, nuo mainitsemasi asiat rumentaa.
Mutta silti vähän ilkeämielinen kysymys. Miksi pitää miettiä, onko joku jonkun mielestä oikeasti kaunis? Jokainen on jonkun mielestä oikeasti kaunis ja oikeasti ruma. Eikäliity tähänkään ohjelmaan, ei tarvitse olla kaikkien mielestä "oikeasti kaunis" voidakseen olla tuolla.
Reilu viikko kun kulunut ja kaikki on kuplasta pois, niin Oonaa ja Rosaa varmaan huvittaa, että miten he nyt tuosta Kimistä on kilpaillut. Heistä tulee ystäviä ja Kimi unohtuu Ouluun. Tuolla kun on miehiä kuitenkin se rajattu määrä, niin helposti voi luulla pientä ihastumista suureksi rakkuden aluksi, joka jo lentomatkalla Suomeen alkaa hiipumaan.
Heronymus kirjoitti:
Miksi tällä palstalla toistetaan samoja asioita kommentista toiseen. Kimi sitä ja Kimi tätä. Onko sejase tosissaan jne. Keksikää jotain uutta ja omaperäistä - älkää matkiko ja toistako muiden ajatuksia - please.
Siksi että yksi ja sama ihminen kirjoittaa monta kommenttia.
Älä kuule vedä mua mitenkään tähän ketjuun. Olen yksityishenkilö enkä kuulu tähän formaattiin enkä kuulu edes koko ketjun aiheeseen.