Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mitä mieltä olette Sallista ja Eelistä? Ovat jääneet vähän syrjään. Mun silmissä ovat menettäneet suosiotaan. Heidän kanssakäyminen on vähän teennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei tule uusia pareja, eikä varmaan parinvalintaa. Onkohan huomenna jo pudotus? Millä perusteella se tehdään? Tuskin tuolla noin montaa paria enää pidetään.
Huomenna tulee ehkä äänestys.
Sänkyjä ei ole tarpeeksi.
Apua kamala ohjelma. Just katsoin ekaa kertaa.
Minä tulen ja otan sinut!
N45
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Sallista ja Eelistä? Ovat jääneet vähän syrjään. Mun silmissä ovat menettäneet suosiotaan. Heidän kanssakäyminen on vähän teennäistä.
Hymyä ja ystävällisyyttä on mutta liian vähän keskusteluita.
Rosa keskeyttää ja jättää villan yksin maanantai-illan jaksossa. Se on veikkaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Rosa keskeyttää ja jättää villan yksin maanantai-illan jaksossa. Se on veikkaukseni.
Mun veikkaus on että Kimi ja Rosa yhdessä. Oona ei saa Kimiä eikä Kimi halua Oonaa.
Myös sitä mieltä ettei talosta lähdetä miten itseä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
He tuntuvat jossain määrin luovuttaneen, kun muut oikein tosissaan pelaavat.
Parempi niin, jos ja kun tietävät fiksuina ihmisinä, ettei kannata ryhtyä tuolla ylinäyttelemäänkään tuon vertaisen summan takia.
Itselleni he molemmat ovat n.k. silmäkarkkia, mutta tuossa formaatissa ei ilmeisesti kuuluisi olla kovin pidättyväinen.
Eelihän kyllä taannoin kuulosti hieman pettyneeltä asioitten tilaan.
Sellaisina kuin ovat he saattavat olla silti se aidoin pari.
Tietävät, että tuo on väliaikaista ja uraa ja ulkomaailmaa ajatellen ei kannata pilata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Kimi olla valitsematta kumpaakaan? Eikö se olisi paras tapa ratkaista tilanne? Sanoisi, ettei halua pelinappulaksi ja kiistan kohteeksi, joten pitäkää molemmat tunkkinne. Kimihän aiemminkin jo sanoi, että tilanne on niin hankala, että haluaisi mieluiten nukkua yönsä yksin silloin parinvalinnan jälkeen, mutta Rosa meni jo levittelemään lakanoita sohvalla.
Olisi ehkä paras ratkaisu, eihän noita ratkaisuja normaalielämässäkään noin äkkiä ole pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekee sen. Kimin ja Rosan juttu ei ole aitoa. En tiedä mikä tuossa Rosassa tökkii. Sopisi paremmin jollekin toiselle. Mitään kemiaa ja intohimoa ei tuon parin välillä ole.
I on tyhmä jos haksahtaa Oonaan,mennee talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Kimi olla valitsematta kumpaakaan? Eikö se olisi paras tapa ratkaista tilanne? Sanoisi, ettei halua pelinappulaksi ja kiistan kohteeksi, joten pitäkää molemmat tunkkinne. Kimihän aiemminkin jo sanoi, että tilanne on niin hankala, että haluaisi mieluiten nukkua yönsä yksin silloin parinvalinnan jälkeen, mutta Rosa meni jo levittelemään lakanoita sohvalla.
Olisi ehkä paras ratkaisu, eihän noita ratkaisuja normaalielämässäkään noin äkkiä ole pakko tehdä.
Nyt on ratkaisu tehtävä koska ovat ohjelmassa .
Talon ulkopuolella voivat sitten tehdä mitä haluavat. Ei tuolla voi toimia miten vaan.
Voi olla että parit myös valitaan vielä kerran.
Olisipa se kamera ollut kerrankin kärpäsenä katossa ja kuuntelemassa sitä mitä Oona kertoi kuulleensa, nähneensä ja lukeneensa ulkomaailmassa noista saarelaisista.
Hänhän sai melkoisen kuulijakunnan ympärilleen siinä heti tultuaan. Ei ainakaan vielä huomannut mitään muutosta kenessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aleksin toiminta kyllä kyrsii. Eihän koko jannu tunne ketään kolmesta asianosaisesta. Ihan turhaa puuttua.
Toinen avautuu, eikö saisi kuunnella ja kysellä? Kimi ne päätökset lopulta itse tekee, ei ole mikään 5v tarhalaiset kyseessä. Ja varmasti Aleksi on katsonut jaksot ennen saarelle lähtöä, koska Emilian meinasi ensin valita.
Valitsipa Kimi kumman tahansa,niin kohta ovat Suomessa. Kimi asuu Oulussa,Oona Keravalla ja Rosa Helsingissä. Eli jos halua jatkaa Suomessa,on välimatka melkoinen. Se on melkonen haaste jo itsessään. Ja kuinka esim. Rosa ottaisi ns. poikien viikonloput tms. On jotenkin kontrolloiva eli kuinka tarkkaan Kimin olisi selvitettävä menonsa.
Mohamedilla meinasi lipsahtaa R alkuinen sana sviitissä.
Vai oliko taas sitä hänen 'huumoriaa', kun tarkkaili viekkaan näköisesti Niinan ilahtumista ja ilmiselvää pettymistä, kun alkoikin suoltaa sitä kulunutta latteutta niistä hemmetin perhosista vatsassa.
Olisipa Jaro vielä talossa, nyt olisi paikka iskeä Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Jaro vielä talossa, nyt olisi paikka iskeä Rosa.
Rosa ei kiinnosta kun Kimi!
Rosan kanssa parisuhde tulee olemaan hankalaa Suomessa. Kuka jaksaisi jatkuvaa kyttäystä, kavereiden valikoimista, menojen raportoimista, uhkailua, kiristämistä ja mykkäkoulua? Ei tule olemaan Kimillä helppoa, jos Rosan valitsee. Oona on paljon rennompi ja avoimempi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä "en kyllä jää yhtään kattelemaan..." -kiristäjät, jotka uhkailuistaan huolimatta aina kuitenkin jäävät, eivätkä lähde. Ovat niin kiinni miehessä, etteivät pysty jättämään.
Oletko oikein tilastoa pitänyt asiasta? Pitkä elämänkokemus puhuu? Varattu mies ei jättänytkään naistaan vuoksesi? Perhettä ei haluttu hajottaa? Off topic- mutta elämä ei aina mene niin suoraviivaisesti. Kiristäminen on tässä Rosan tapauksessa liian karkea sana. Kyse on rajojen asettamisesta.
Huomenna kyllä asia sulle selviää.