Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Kimin ja Rosan keskusteluja ei ole näytetty? Esim. Mitä oli sanonut Oonasta.
Kimi oli muutenkin ohjelman ilopilleri, nyt ei ole näytetty juuri lainkaan.
Siinä meni aatokset oikeaan,että telttaretkeltä palattua Kimi oli aivan kauhuissaan Rosan lähes rakkauden tunnustuksesta. Enkä kyllä vieläkään löisi rahoja tämän parin voitoksi. Tökkii tökkii ja miten todellakin kävisi,jos Oona tekisi paluun.
Ovatko muut huomanneet, että Kimiä näytetään jaksoissa vähän, mutta palstalla häntä kommentoidaan usein?
Sisältö on aina sama: Kimi on p*ska, Rosa p*skempi ja Oona ihana.
Oona-fanilla on kiireinen ilta. Terveisiä Keravalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu pyöri kaks kertaa eikä kukaan vissiin huomaa mitään?
instassa ilmoitus, tekninen häiriö, vikaa selvitellään
Yllättävän paljon ollut näitä häiriöitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Krete ja Nico on ihana pari!
Minä tykkään myös. Sopivasti särmää ja huumoria, kivaa keskinäistä kuittailua, mutta myös vetovoimaa ja kiintymystä.
Ehdottomasti villan kuumin pari.
Uff… tässä vaiheessa kautta tonne pitäisi mennä joku kunnon ”kuuma sinkkujoukko” sekottamaan pakkaa. Sellasia kuin brittiversion ”bomb squadit” - oikein kunnolla vipinää kinttuihin. Varsinkin kun ei ollut mitään kunnon casa amoria. Tarttis sellasta fyysistä houkutusta - mukavat naapurintytöt ja -pojat (Jaro, Jasmine, Vili, tää uus) eivät tuo mitään haastetta noille. Eivät pyyhi pelipläänejä mielestä… Noi talon pojat puhuu pariutumisista kuin pelinappuloiden siirtelystä (”joo toi ottaa ton ja toi ton”), koska ei ole ollut kunnon pakan sekoitusta. Ärsyttävää, jää koko sarjan kiinnostavin potentiaali pois.
Itse oon kommentoinut useitakin viestejä Kimiin liittyen,en kuitenkaan pidä Rosaa/Kimiä paskana tai ai että se Oona oli ihana. En vain usko,että tuo Kimin ja Rosan juttu kantaa kovin pitkälle. Oonan kannalta voisi olla parempikin ettei palaisi saarelle.
Ei kai pussaileva teinipari ole oikeasti voittamassa koko kautta?
Tatu vielä menettelee, mutta Emilia ärsyttää aina vaan enemmän. Hän peilailee itseään jatkuvasti, eikä suusta tule mitään järkevää.
Ihan kuin jonkun sketsisarjan blondeista blondein blondi.
Eikö tonne oikeasti hae juuri porukkaa, kun ei saada kunnon hottiksia sekoittamaan pakkaa?
Mä taas nään paljon hyviä asioita Kimin ja Rosan välillä. Heillä vaikuttaa olevan keskenään jotain omia juttuja ja läppiä ja kyllä Kimi pussailee Rosaa. Kimi ja Oona lähinnä vain lääppivät toisiaan. En usko, että Kimistä ja Oonasta tulee yhtään mitään tämän ohjelman jälkeen, vaikka Kimistä ja Rosasta ei tulisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tatu vielä menettelee, mutta Emilia ärsyttää aina vaan enemmän. Hän peilailee itseään jatkuvasti, eikä suusta tule mitään järkevää.
Voi muuttua vielä moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas nään paljon hyviä asioita Kimin ja Rosan välillä. Heillä vaikuttaa olevan keskenään jotain omia juttuja ja läppiä ja kyllä Kimi pussailee Rosaa. Kimi ja Oona lähinnä vain lääppivät toisiaan. En usko, että Kimistä ja Oonasta tulee yhtään mitään tämän ohjelman jälkeen, vaikka Kimistä ja Rosasta ei tulisi mitään.
No huh, en oo ainut tätä mieltä. Itse en oo missään vaiheessa nähnyt merkkejä miksei Kimi voisi olla ihastunut Rosaan, vaikka sellanen näkökulma tosi yleiseltä vaikuttaakin...
Eeli ja Salli ei oo tainnut olla vielä suosikkipari, miksiköhän? Onko näytetty viime aikoina liian vähän?
Eveliinassa ei ole mitään vikaa, mutta tässä vaiheessa kautta villaan on todella vaikea mennä.
Hienoa kuitenkin, että uskalsi valita Muhkun.
Eeli ja Salli ovat mun suosikkeja, koska jotenkin säteilevät toistensa seurassa. Varsinkin Eeli taitaa tuntea itsensä hyvin onnekkaaksi, mikä ei ole ihmekään, kun ei tuollaisia Sallin tapaisia pakkauksia hirveästi ole (tulee mieleen, kuinka Sallin tulo sai tyyliin kaikki saaren miehet lääpälleen).
MUTTA! Heillä ei ole ollut yhtään sellaista haastetta tai ristiriitatilannetta, jossa näkyisi se aurinkoisen luonteen toinen puoli. Et mitäs sitten, kun joutuu sovittelemaan tai iskee mustasukkaisuus? Kun tää jää täysin näkemättä, niin ei mitään hajua kaatuuko koko juttu ensimmäiseen ongelmaan.
Kyllähän Kimi on Rosaan aidosti ihastunut, sen näki vilpittömästä hymystä kun teki parinvalinnan. Luulen, että Kimi alkaa olemaan muuten vain vähän kyllästynyt saarielämään, ja siksi on vaisumpi kuin alussa.
Niinalle taisi tulla järkytyksenä, ettei Muhku haluakaan ekana yönä sohvalle. Saas nähdä, mitä draamaa tuostakin taas kehkeytyy.
En oikeen näe pointtia uusien saarelaisten tulossa enää tässä vaiheessa. Vahvat parit on ja pysyy. Voittajiksi tulee jompi kumpi blondipari.
Tämä uusi vaikutti erittäin viehättävältä etenkin, kun kuuli jo keskusteluja. Vaikka pojat vähän dissasivatkin, niin luulen, että joku tykästyy. Vähän tällainen ei heti lämpene, mutta paljastuu oikein viehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo Emilian jatkuva mollaaminen. Kerrotko esim. miten Emilia poikkeaa muista saarelaisista? En kyllä koe, et Sallin ja Niinan puheet olisivat jotenkin fiksumpia kuin Emilian.
Emppu ja Tatu ovat aivan ihana, iloinen pariskunta, jotka tykkää toisistaan ja tuovat hauskuutta villalle (sitä ei tosin usein näytetä, syystä tuntemattomasta)
Suurin osa ihmisistä tällaisista ihanista avoimista ihmisistä tykkäävät ja suurin osa katsojista eivät käy mussuttamassa ankeuksia Vauva-palstalle. Täällä tulee varmaan näille muutamille kirjoittajille tämäkin asia suurena yllätyksenä.
Että silleen ;)
Niina otti hienosti asian vastaan, kaikki tiesivät viestin sisällön että joku pareista tullaan rikkoo. Siinäpähän nyt Muhiksen kaa suhde testissä. Niina selkeesti ihastunut, on niin sanonutkin, mutta Muhis ei. Hyvä että Eve meni rikkoo vahvan parin.
En vaan enää jaksa yhtä kretekontenttia, mitta täyttyi aikoja sitten siihen tylsään draamailuun ja valitukseen.
Kuten tuli todettua jo heti tämän parin muodostuttua niin rosa saa kimistä huonoimmat puolet esiin.
Ihan samoin kuin kauhukolmikkokin toisistaan.