Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Rosa ja Mikko joutavat kotiin jumppaamaan!
Rosa on tapettia, ja Mikko on hölmö, kun valitsi ilmiselvän vaihtoehdon, vaikka olisi voinut sekoittaa pakkaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Muhku ja Niina ei sovi toisilleen yhtään, miksi Muhku-fanit halsi kidutuksen jatkuvan?
Koska Muhku kuolaa Niinaa ja teinit haluaa saattaa parin takaisin yhteen, jotta fanittamansa Muhkura is happy.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on tapettia, ja Mikko on hölmö, kun valitsi ilmiselvän vaihtoehdon, vaikka olisi voinut sekoittaa pakkaa kunnolla.
Ihmeen jäyhä Rosa on ollakseen osittain espanjalainen. Treenaaminen puheenaiheena alkaa olla aika puuduttavaa pidemmän päälle.
Gknm kirjoitti:
Mistä ohjelmasta Oona on tuttu? Keksiikö joku
Siis oon miettiny ihan samaa jotenkin tosi tutun näkönen
Miten mä en ole yllättynyt, ettö naiset täällä haukkuu saaren naiset ja fanittaa miehiä kuten muhkua joka panomies ja suurin peluri tuolla. Naurettavaa.
Olisi hauskaa, jos Niina ja Markus tippuisi, koska a) Niinan v-mäistä ilmettä olisi kiva todistaa ja b) kiinnostaisi nähdä mihin suuntaan Muhkun tie vie sen jälkeen - riittääkö Oonan ulkonäkö Muhkulle, alkaako lämmitellä Sallia vai tuleeko villalle joku uusi hottis, johon Muhku ihastuu?
Toisaalta taas haluaisin Niinan jäävän, koska luvassa olisi lisää mehukasta mustasukkaisuusdraamaa.
Mä ehkä toivoisin, että Rosa ja Mikko lähtisivät kotiin. Tai Krete ja Nico. Kimi on hyvä tyyppi, toivon jäävän vielä villaan.
Mikko näyttää nuorelta Tauskilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa on tapettia, ja Mikko on hölmö, kun valitsi ilmiselvän vaihtoehdon, vaikka olisi voinut sekoittaa pakkaa kunnolla.Ihmeen jäyhä Rosa on ollakseen osittain espanjalainen. Treenaaminen puheenaiheena alkaa olla aika puuduttavaa pidemmän päälle.
Rosa sai villaan unelmiensa miehen, ja ensimmäisenä mielessä on lankutushaaste :D
Tatulla on muuten hyvät hampaat ja valloittava hymy, mutta yksi kulmahammas on keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olipas ikävää tuotannolta laittaa ensimmäinen paripudotus juuri tässä kohtaa näistä pareista, joista osa meni täysin sekaisin ja joutuivat pakosta toistensa pareiksi. Ja äänestyksen kysymyksenasettelukin on epäreilu ja johdatteleva: millä parilla näet vähiten kemiaa? Nyt pelottaa, että Kimi tippuu, koska hänelle jäi Milla, joka tuskin on katsojien suosikki. Toinen vaihtoehto on Niina ja Markus, mutta veikkaan katsojien pelastavan Niinan.
Kiinnostais tietää, ketkä halusi pelastaa Niinan? Itse en ole täälläkään nähnyt fanitusta.
Jotku Muhkun fanit?
Siis mitä? Muhku ja Niina ei sovi toisilleen yhtään, miksi Muhku-fanit halsi kidutuksen jatkuvan?
Et sinä sitä päätä.
Minä en päätä mistä? Et sopiiko M ja N yhteen vai ei? Vai et haluaako Muhku-fanit kidutuksen jatkuvan vai ei? Sorry nyt meni ihan ohi..
Muhkun maailma romahtaa, jos pari Niina ja Markus tippuu. Niinaan tuntee fyysistä vetoa ja Markus on Muhkun bestis, jonka kanssa voi kävellä ja lillua uima-altaassa käsi kädessä♡
Vierailija kirjoitti:
Mikko näyttää nuorelta Tauskilta.
Eeeeeiiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olipas ikävää tuotannolta laittaa ensimmäinen paripudotus juuri tässä kohtaa näistä pareista, joista osa meni täysin sekaisin ja joutuivat pakosta toistensa pareiksi. Ja äänestyksen kysymyksenasettelukin on epäreilu ja johdatteleva: millä parilla näet vähiten kemiaa? Nyt pelottaa, että Kimi tippuu, koska hänelle jäi Milla, joka tuskin on katsojien suosikki. Toinen vaihtoehto on Niina ja Markus, mutta veikkaan katsojien pelastavan Niinan.
Kiinnostais tietää, ketkä halusi pelastaa Niinan? Itse en ole täälläkään nähnyt fanitusta.
Jotku Muhkun fanit?
Et sinä sitä päätä.
Minä en päätä mistä? Et sopiiko M ja N yhteen vai ei? Vai et haluaako Muhku-fanit kidutuksen jatkuvan vai ei? Sorry nyt meni ihan ohi..
Et päätä heidän tunteistaan.
Rosast tulee mielee se suvun vanhapiika täti jolla on viikset ja karvaset kädet.
Tietääkö nuo osallistujat muka etukäteen järjestyksen jossa saavat valita? Jos eivät, niin miten Markus ja Muhku olisivat juonineet tuon parinvalinnan keskenään, kun eivät ole voineet tietää että saako Kimi valita ennen Muhkua?
Veikkaan että siellä tosiaan on keskusteltu etukäteen siitä kuka haluaisi valita kenetkin, ja mietitty vaihtoehtoista valintaa, mutta tuskin noita parivalintoja voi mitenkään selkeästi juonia kun kuitenkin tuotanto päättää järjestyksen.
Kerrotaanko pareille siitä, että yksi pari tiputetaan ja kriteerinä on parien välinen vetovoima? Sittenhän he voivat pelata eli teeskennellä, että heidän välille syntyykin romanttinen kiinnostus, jotta saisivat enemmän ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Kimi yllättyi kait siitä että Nico valitsi sittenkin Kreten ..kaiken muun jäbät tiesivät keskenään..siltä vaikutti. Oletin ett Nico valkkaa Millan.
Nico valitsi Kreten puhtaasti pelimielessä. Jos olisi ottanut Millan, putoaminen olisi todennäköisempää. Tuittupää Kretellä on omat kannattajansa ja ihailijansa, jotka eivät halua tämän putoavan.
Onko Tatu teini-ikäinen? Ei tarvitse raportoida kavereille kaikkia hiplailuja naisten kanssa
Et sinä sitä päätä.